Ile Wam pali po wywaleniu kata?????

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

tomek 01

Post autor: tomek 01 » pt wrz 23, 2005 08:57

mi pali tyle samo co zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz a idzie troche lepiej



piotr1979
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 538
Rejestracja: ndz cze 26, 2005 13:39
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Post autor: piotr1979 » pt wrz 23, 2005 09:28

mi tez pali tyle samo,a czy idzie troche lepiej -niewiem moze nie byl zapchany jak go wywalalem.


passat b5 fl ,galaxy 1.9tdi 2005r auy,ALHAMBRA 1.8T AJH,honda civic ufo type r

Awatar użytkownika
Krembul
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 302
Rejestracja: pn maja 30, 2005 00:41
Lokalizacja: Radom/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Krembul » pt wrz 23, 2005 11:10

U mnie też pali tyle samo. Tyle, że brzmi inaczej i lepiej przyspiesza.


Sprzedam REFLEKTORY "golf IV look" do mk3 stan idealny+3 komplety żarówek xenon oraz SPORTOWY FILTR POWIETRZA K&N do mk3+olejki regenerujące(200PLN)

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pt wrz 23, 2005 11:50

auto lepiej jeżdzi to i lepiej pali - musiałes mic mocno zapchany katalizator :)


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

skuri
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 433
Rejestracja: ndz gru 05, 2004 01:11
Lokalizacja: Gdańsk-Uk

Post autor: skuri » pt wrz 23, 2005 12:21

Bez zmian.


Wielki projekt....rozpocznie sie latem !

wejlantf

Post autor: wejlantf » pt wrz 23, 2005 13:51

no i ja swój wywalę, powiedzcie tylko co zamiast kata?



MikeBer
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: pn mar 21, 2005 00:47
Lokalizacja: Chełmno
Kontakt:

Post autor: MikeBer » pt wrz 23, 2005 13:59

Zamiast kata mozesz wstawić np strumienice - sa teraz w sprzedazy, np. na allegro, takie strumienice ktore wygladaja jak kat. - od 50-60zł juz mozna nabyc.
Mozesz tez wyciac bebechy z kata i wspawac rure w srodek - tu poniesiesz najnizsze koszta.
PS. U mnie z wycietym katem palil mniej , nawet 1 litr na miescie no i mocy przybylo troche, wieksza nieco Vmax (+2-3km/h) i przyspieszenie! Dodam ze nie byl u mnie zapchany ani troche.

:helm:



Awatar użytkownika
MrSalieri
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 833
Rejestracja: wt gru 28, 2004 18:06
Lokalizacja: Okolice Krakowa
Kontakt:

Post autor: MrSalieri » sob wrz 24, 2005 00:37

Pali tyle samo.
Ja przy przebiegu 220 tys w katalizatorze nie mialem juz nic wiec jego wywalenie nic praktycznie nie dalo.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=45061]Moj Mk3[/url]
[img]http://img233.imageshack.us/img233/9594/golf1tot51om6.jpg[/img]

Awatar użytkownika
andrew6
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 130
Rejestracja: wt paź 19, 2004 13:03
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: andrew6 » sob wrz 24, 2005 10:31

Zadne strumienice tymbardziej luskowe to jest porostu temat rzeka :jezor: :jezor: bo sporo jest opinni, jesli pomyslisz sobie ze autko lepiej przyspiesza na takim badziewiu to tak bedzie w rzeczywistosci nic sie niezmieni. Fakt ze po wywaleniu kata autko minimalnie lepiej sie wkreca na wyzsze obroty. Najlepiej zamiast zapychacza wpawac rurke.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob wrz 24, 2005 20:31

A jak mam w moim dwulitrowcu z przebiegiem 250 000 katalizator i wszystko jest ok tzn moc i skład spalin to co. Możliwe że jest jeszcze dobry i nie trzeba go wywalać lub wymieniać? Bo z wątków ktore czytałem wynika że po 200 000 kat już zapchany albo wydmuchany?


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Gwiazdor
_
_
Posty: 3415
Rejestracja: sob gru 11, 2004 19:55
Lokalizacja: TK/WW
Kontakt:

Post autor: Gwiazdor » sob wrz 24, 2005 21:23

Paweł Marek pisze:A jak mam w moim dwulitrowcu z przebiegiem 250 000 katalizator i wszystko jest ok tzn moc i skład spalin to co. Możliwe że jest jeszcze dobry i nie trzeba go wywalać lub wymieniać? Bo z wątków ktore czytałem wynika że po 200 000 kat już zapchany albo wydmuchany?
Jak trzyma parametry to po co wywalać. Przy takich przebiegach jeżeli kat jest dobry to musiałbyć wymieniany.
U mnie kat był dobry (parametry) ale za to się oberwał wkład w nim i zaczął sypać do wydechu resztkami.
Zamiast kata mam strumienicę i cały układ od GTI na rurkach 54mm.
Pali...jak zawsze tyle ile wleję.Nie widzę różnicy w spalaniu.Jest głośniej a osiągi trzeba zbadać by było bo na oko to chłop w szpitalu umarł więc nie mogę nic powiedzieć.


Obrazek

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob wrz 24, 2005 23:32

No raczej nie był wymieniany bo kupiłem autko z przebiegiem 140000 co raczej zgadza się ze stanem auta, i przjechałem nastepne 110 tys. No i na pozostałych częściach układu wydechowego ktore już wymieniłem był rok produkcji nabity, oryginalne fanryczne tłumiki to były więc nie sądze żeby kat był wymieniany. ALe nic. Na razie nie wymieniam. Chociaż autko z dość dużym trudem te 200/h wyciąga, ale to raczej wina instalki gazowej


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
nowy13
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 847
Rejestracja: sob sty 22, 2005 17:30
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: nowy13 » ndz wrz 25, 2005 02:09

Ja po wywaleniu kata nic nie zauważyłem ze spalaniem :)
Odcina przy ciut wyższych obrotach ;)
i usłyszałem zupełnie inny dzwięk z końcowego tłumika :)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 72 gości