Problem z obrotami
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z obrotami
witam
mam problem z silnikiem w moim mk II silnik oznaczenie RP 1988r . Ostatnio jak zapalam samochod dostaje obroty ok 1000 pojezdze nim chwile i zagrzeje nagle dostaje obroty około 2000 ja go mam na luzie. Odpinałem złącze od silniczka krokowego i nic to nie daje komputer pokazuje bład na desce rodzielczej. Wymieniłem mu ostatnio filtr powietrza kopułke ,palec rozdzielacza, czujnik temperatury wskazujacy wskazówka, kable i swiece i gosciu regulował mi ostatnio zapłon. Silniczek krokowy słychac ze chodzi tylko zdaza sie ze słysze go na nagrzenym dosc bardzo silniku po jezdzie samochodem przez godzine słychac jak brzeczy
nie wiem co ma juz wymienic wiec prosze was o pomoc
mam problem z silnikiem w moim mk II silnik oznaczenie RP 1988r . Ostatnio jak zapalam samochod dostaje obroty ok 1000 pojezdze nim chwile i zagrzeje nagle dostaje obroty około 2000 ja go mam na luzie. Odpinałem złącze od silniczka krokowego i nic to nie daje komputer pokazuje bład na desce rodzielczej. Wymieniłem mu ostatnio filtr powietrza kopułke ,palec rozdzielacza, czujnik temperatury wskazujacy wskazówka, kable i swiece i gosciu regulował mi ostatnio zapłon. Silniczek krokowy słychac ze chodzi tylko zdaza sie ze słysze go na nagrzenym dosc bardzo silniku po jezdzie samochodem przez godzine słychac jak brzeczy
nie wiem co ma juz wymienic wiec prosze was o pomoc
Ostatnio zmieniony sob kwie 12, 2008 18:37 przez kicek5, łącznie zmieniany 1 raz.
- wedr
- Mały gagatek
- Posty: 73
- Rejestracja: wt wrz 11, 2007 11:27
- Lokalizacja: Poznań, Wrocław
- Kontakt:
podobny temat-zewrzyjcie szyki..kicek5 pisze:dostaje obroty ok 1000 pojezdze nim chwile i zagrzeje nagle dostaje obroty około 2000
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
Golf mi się rozrósł do Sharana i zaczął pić ropę.
- wedr
- Mały gagatek
- Posty: 73
- Rejestracja: wt wrz 11, 2007 11:27
- Lokalizacja: Poznań, Wrocław
- Kontakt:
Ha! Marian, mam to samoa zapytam o cos takiego
Wychodzi na instalację - membrana, albo, hm, filterek gazowy dawno nie zmieniany..
Naciśnięcie hamulca powoduje utrzymanie obrotów, norma.
Ostatnio zmieniony pn kwie 14, 2008 00:29 przez wedr, łącznie zmieniany 1 raz.
- MarianWSP
- Mały gagatek
- Posty: 123
- Rejestracja: ndz gru 25, 2005 00:31
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
ja nie mam krokowca w lpg tylko zawor
filterk wymieniony a co do parownika to nie wiem a to pomoze jak zregeneruje go lub wymienie??
filterk wymieniony a co do parownika to nie wiem a to pomoze jak zregeneruje go lub wymienie??
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony pn kwie 14, 2008 00:43 przez MarianWSP, łącznie zmieniany 1 raz.
VW TOUAREG 2.5 TDI @220 KM + Golf II 1.6 EZ Automatic '86 + LUPO SDI @ TDI
Kolega wedr dał link do mojego tematu. kicek5, u mnie są identyczne wprost objawy jak u Ciebie. Na początek radziłbym Ci sprawdzić to co ja robiłem najpierw- niebieski czujnik temperatury. Pisałeś, że wymieniłeś czujnik temperatury sterujący wskazówką ale jeśli dokładnie ten to jest to czarny czujnik, który na działanie silnika i obroty ma całkowicie żaden wpływ.
Niebieskiego czujnika sprawdza się rezystancję miernikiem, powinno to zależnie od temperatury wyglądać tak:
temperatura [*C] ............ rezystancja [ kohm]
0 ............... 5 - 7,5
+20 ........... 2 - 3
+40 ........... 1 - 1,5
+60 ............... 0,5 - 0,7
+80 ............. 0,28 - 0,38
+100 .............. 0,18 - 0,22
Jak będziesz sprawdzać go to również sprawdź sobie okablowanie do niego. Wystarczy, że przy wyciągniętej wtyczce włączysz zapłon i sprawdzisz czy jest na niej napięcie.
To da Ci odpowiedź czy niebieski czujnik masz sprawny. Najlepiej sprawdzać po kolei i wykluczać części. Tak łatwo można dojść do uszkodzonego/ wadliwego elementu (mam nadzieję ).
Mój niebieski czujnik okazał się sprawny (mam również nowy i na nim jest identycznie). Na początku nadchodzącego tygodnia powinienem mieć używany silniczek krokowy Boch-a i wymienię ten zamiennik, który mam aktualnie. Oczywiście napiszę jak to podziałało u mnie.
Co do sondy lambda to jeśli ona byłaby padnięta to auto powinno palić więcej paliwa jak czasem lubiłby przykopcić jak diesel. U mnie tego nie ma więc sondę jak narazie wykluczyłem.
Pozdrawiam
Tak na początek spróbuj tego.
Niebieskiego czujnika sprawdza się rezystancję miernikiem, powinno to zależnie od temperatury wyglądać tak:
temperatura [*C] ............ rezystancja [ kohm]
0 ............... 5 - 7,5
+20 ........... 2 - 3
+40 ........... 1 - 1,5
+60 ............... 0,5 - 0,7
+80 ............. 0,28 - 0,38
+100 .............. 0,18 - 0,22
Jak będziesz sprawdzać go to również sprawdź sobie okablowanie do niego. Wystarczy, że przy wyciągniętej wtyczce włączysz zapłon i sprawdzisz czy jest na niej napięcie.
To da Ci odpowiedź czy niebieski czujnik masz sprawny. Najlepiej sprawdzać po kolei i wykluczać części. Tak łatwo można dojść do uszkodzonego/ wadliwego elementu (mam nadzieję ).
Mój niebieski czujnik okazał się sprawny (mam również nowy i na nim jest identycznie). Na początku nadchodzącego tygodnia powinienem mieć używany silniczek krokowy Boch-a i wymienię ten zamiennik, który mam aktualnie. Oczywiście napiszę jak to podziałało u mnie.
Co do sondy lambda to jeśli ona byłaby padnięta to auto powinno palić więcej paliwa jak czasem lubiłby przykopcić jak diesel. U mnie tego nie ma więc sondę jak narazie wykluczyłem.
Pozdrawiam
Ostatnio pomyślałem aby regenerować parownik ale zrobiłem najpierw jedną rzecz- raz jak auto miałem dobrze nagrzane po zakończeniu jazdy odkręciłem śrubę u samego dołu parownika, która służy do jego oczyszczania. Powiem Ci, że zdziwiłem się ogromnie ile "syfu" stamtąd wypłynęło (czekało mnie później małe sprzątanie podłogi w garażu ).MarianWSP pisze:ja nie mam krokowca w lpg tylko zawor
filterk wymieniony a co do parownika to nie wiem a to pomoze jak zregeneruje go lub wymienie??
Tak na początek spróbuj tego.
Ostatnio zmieniony pn kwie 14, 2008 01:33 przez gailbraith, łącznie zmieniany 4 razy.
Również witam o tak ciekawej porzewedr pisze:Witaj gailbraith. Ciekawe, interesujące, się jutro zobaczy..gailbraith pisze:odkręciłem śrubę u samego dołu parownika, która służy do jego oczyszczania.
Tutaj mały rysunek- (chyba nikt nie będzie miał przeciwko, że piszemy trochę nie na temat)
Ostatnio zmieniony pn kwie 14, 2008 01:30 przez gailbraith, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Problem z obrotami
Kolego tak jak pisałem zamierzałem się do wymiany silniczka krokowego i tak zrobiłem. I jak ręką odjął. Silnik teraz chodzi pięknie i świetnie odpala. U mnie też stary krokowiec działał, też go sprawdzałem ale widzisz, że to on u mnie powodował problemy więc może i u Ciebie również to będzie przyczyna problemów z obrotami.kicek5 pisze:witam
mam problem z silnikiem w moim mk II silnik oznaczenie RP 1988r . Ostatnio jak zapalam samochod dostaje obroty ok 1000 pojezdze nim chwile i zagrzeje nagle dostaje obroty około 2000 ja go mam na luzie. Odpinałem złącze od silniczka krokowego i nic to nie daje komputer pokazuje bład na desce rodzielczej. Wymieniłem mu ostatnio filtr powietrza kopułke ,palec rozdzielacza, czujnik temperatury wskazujacy wskazówka, kable i swiece i gosciu regulował mi ostatnio zapłon. Silniczek krokowy słychac ze chodzi tylko zdaza sie ze słysze go na nagrzenym dosc bardzo silniku po jezdzie samochodem przez godzine słychac jak brzeczy
nie wiem co ma juz wymienic wiec prosze was o pomoc
Pozdrawiam i mam nadzieję, że również uda Ci się rozwiązać problem
Ostatnio zmieniony pt kwie 18, 2008 12:25 przez gailbraith, łącznie zmieniany 2 razy.
- korzeń
- Mały gagatek
- Posty: 148
- Rejestracja: wt mar 21, 2006 19:37
- Lokalizacja: Radom, Piotrków Trybunalski,Łódź
- Kontakt:
Przeczytalem post, pomyslalem, wymienilem krokowca iiiii..... $%#@#$^& poprawily sie z obrotami,juz nie skakaja gora dol, ale nadal gasnie, przelaczam z benzyny na gaz i gasnie, mysle ze teraz to juz wina tylko gazu wiec udam sie do gazownikow i niech tam czaruja zeby bylo dobrze. Mam pytank do gailbraith, sluchaj jak zmierzyc ta rezystancje? moglbys tak praktycznie mi to wytlumaczyc?? pytam bo na cieplym silniku mam ok ze wszystkim.
korzeń
[b]WIERZE ZE MASZYNY MAJA SERCA I DUSZE, LUBIE MYSLEC O NICH TAK JAK ZWYKLI LUDZIE O PSACH, MASZYNY NIE UMIEJA CZYTAC ANI PISAC, NIE ROZUMIEJA TEZ CO DO NICH MOWIMY, ROZUMIEJA TO CZEGO OD NICH WYMAGAMY[/b]
[img]http://images28.fotosik.pl/301/b03b31b161b20abemed.jpg[/img]
[b]WIERZE ZE MASZYNY MAJA SERCA I DUSZE, LUBIE MYSLEC O NICH TAK JAK ZWYKLI LUDZIE O PSACH, MASZYNY NIE UMIEJA CZYTAC ANI PISAC, NIE ROZUMIEJA TEZ CO DO NICH MOWIMY, ROZUMIEJA TO CZEGO OD NICH WYMAGAMY[/b]
[img]http://images28.fotosik.pl/301/b03b31b161b20abemed.jpg[/img]
korzeń, chodzi Ci o rezystancje niebieskiego czujnika temperatury odpowiedzialnego za ssanie?
W tym temacie dobrze wszystko wytłumaczone, zwłaszcza pierwszy post kolegi bodzio_j.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... torder=asc
W tym temacie dobrze wszystko wytłumaczone, zwłaszcza pierwszy post kolegi bodzio_j.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... torder=asc
Ostatnio zmieniony pn maja 12, 2008 19:52 przez gailbraith, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 117 gości