Kostka stacyjki - podczas rozruchu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Pelos
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 111
Rejestracja: ndz mar 04, 2007 22:30
Lokalizacja: Poznan
Kontakt:

Kostka stacyjki - podczas rozruchu

Post autor: Pelos » ndz mar 30, 2008 22:45

Hej,
Takie pytanie na szybko - ktos wie jaki prad przeplywa przez kostke stacyjki w momencie krecenia rozrusznikiem ?

pozdrawiam


--
pozdrawiam
http://fotoblog.pelos.pl
Moj Variant http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=141762

Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » pn mar 31, 2008 09:21

taki jaki jest prąd rozruchu akumulatora
Rczej taki jaki pobiera automat rozrusznika (plus elektronika auta)
Ostatnio zmieniony pn mar 31, 2008 09:22 przez zodiak, łącznie zmieniany 1 raz.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Awatar użytkownika
Pelos
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 111
Rejestracja: ndz mar 04, 2007 22:30
Lokalizacja: Poznan
Kontakt:

Post autor: Pelos » pn mar 31, 2008 09:27

dziejo pisze:
Pelos pisze:ktos wie jaki prad przeplywa przez kostke stacyjki w momencie krecenia rozrusznikiem ?
taki jaki jest prąd rozruchu akumulatora
Eeee - nie zartuj sobie :)

[ Dodano: 31 Mar 2008 09:28 ]
zodiak pisze:
taki jaki jest prąd rozruchu akumulatora
Rczej taki jaki pobiera automat rozrusznika (plus elektronika auta)
No wlasnie - ile taki automat moze wziac ? 5A? 10A ?


--
pozdrawiam
http://fotoblog.pelos.pl
Moj Variant http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=141762

Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » pn mar 31, 2008 09:35

Nigdy tego nie sprawdzałem ale na moje "oko" powinno być kilka amper.

[ Dodano: Pon Mar 31, 2008 09:44 ]
Jeśli chodzi Ci o założenie przekaźnika to starczy zwykły 30A.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Awatar użytkownika
Pelos
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 111
Rejestracja: ndz mar 04, 2007 22:30
Lokalizacja: Poznan
Kontakt:

Post autor: Pelos » pn mar 31, 2008 12:34

zodiak pisze:Nigdy tego nie sprawdzałem ale na moje "oko" powinno być kilka amper.

[ Dodano: Pon Mar 31, 2008 09:44 ]
Jeśli chodzi Ci o założenie przekaźnika to starczy zwykły 30A.
Przycisk chce :)
Taki od VW Tuarega.
Obrazek
Z tego co pokazuja tutaj
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1683482
to mozna wsadzic w otwor po gniedzie od zapalniczki :D
Ostatnio zmieniony śr kwie 02, 2008 14:59 przez Pelos, łącznie zmieniany 1 raz.


--
pozdrawiam
http://fotoblog.pelos.pl
Moj Variant http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=141762

Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » pn mar 31, 2008 13:39

Moim zdaniem góra 2A. Najlepiej zmierzyć - odłaczyć na czas pomiaru cewkę (żeby nie zapalił), odłącza od rozrusznika kabelek od stacyjki i mierzysz amperomierzem a druga osoba próbuje zapalić.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pn mar 31, 2008 14:17

przepraszam za moją wypowiedz wcześniejszą mylło mi się :blush: z samym prądem roboczym jaki moze pobierać rozrusznk a nie
z prądem sterującym w stacyjce :blush:



Awatar użytkownika
DrLupus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 234
Rejestracja: pn gru 26, 2005 09:27
Lokalizacja: Mielec

Post autor: DrLupus » ndz kwie 13, 2008 16:46

Witam,

Podłączę się do tematu, bo mam podobne pytanie. Czy ów prąd może "rozwalić" kostkę stacyjki w ciągu 1 roku? Chodzi mi o to, że jakiś rok temu wymieniłem kosteczkę na nową firmy Febi i dzisiaj objawy tamtej awarii się powtarzają tzn. kręcę kluczem i raz się kontrolki zapalają raz nie - ewidentnie coś nie łączy. Czy to może jakiś przekaźnik się zawiesza, ale który i jak go znaleźć? Help me pliss



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » ndz kwie 13, 2008 17:58

nie ma tam przekażnika , jeden egzemplarz sie wydarzy albo nie , u ciebie ewidentnie masz uszkodzone styki kostki , jest tam przekażnik lini x , ale on ma inne zadanie



Awatar użytkownika
DrLupus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 234
Rejestracja: pn gru 26, 2005 09:27
Lokalizacja: Mielec

Post autor: DrLupus » śr maja 07, 2008 18:34

miś fazi pisze:u ciebie ewidentnie masz uszkodzone styki kostki
Witam,
Pozwólcie że powrócę jeszcze do mojego wątku. Wymieniłem kostkę stacyjki na nową (oryginalną z serwisu VW). Objawy niestety nadal nie ustąpiły, mianowicie jak się autko nagrzeje w środku to coś z tym łączeniem jest nie tak - raz kontrolki się zapalą i silnik da się uruchomić, raz nie palą się wcale. Wpadłem na pomysł, aby przekręcić kluczyk w położenie środkowe i uruchomić dmuchawę na full (celem ostudzenia wnętrza). Udało się dmuchawa sobie chodziła, kontrolki oleju ładowania i wody jak zwykle milczały. Po chwili przekręciłem kluczyk w pozycję 0 i z powrotem w położenie środkowe - o dziwo kontrolki się zapaliły i przekręcając klucz do oporu odpaliłem moją bestię :) Co zatem jest nie tak?


W 2010 założę sobie elektryczne szyby...

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 160 gości