Potrzebuje schemat skrzyni biegów do 1.3
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Potrzebuje schemat skrzyni biegów do 1.3
Witam,mam problem ze skrzynia biegów i chciałbym porosić o jakieś zdjęcie
a ścislej schemat skrzyni biegów do golfa II 1.3 poniewarz posiadam druga i chce z nich zlozyc jedna prosze o jak najszybsza ospowiedz pozdrawiam.a moze ktos wie co stalo sie z ta pierwsza:otuz poprzedni wlasciciel wykrecil srubke ktora znajduje sie u dolu skrzyni po lewej stronie na przedniej stronie bo chcial sprawdzic stan oleju po wkreceniu nie chodzila mu jedynka dwujka i wsteczny nie mogl poprostu wbic zadnego z tych biegow wiec ja wywalil.Mi sie wydaje ze to srubka od regulacji wodzikow ale nie jestem pewien.prosze o pomoc
a ścislej schemat skrzyni biegów do golfa II 1.3 poniewarz posiadam druga i chce z nich zlozyc jedna prosze o jak najszybsza ospowiedz pozdrawiam.a moze ktos wie co stalo sie z ta pierwsza:otuz poprzedni wlasciciel wykrecil srubke ktora znajduje sie u dolu skrzyni po lewej stronie na przedniej stronie bo chcial sprawdzic stan oleju po wkreceniu nie chodzila mu jedynka dwujka i wsteczny nie mogl poprostu wbic zadnego z tych biegow wiec ja wywalil.Mi sie wydaje ze to srubka od regulacji wodzikow ale nie jestem pewien.prosze o pomoc
Ostatnio zmieniony pt kwie 11, 2008 13:55 przez darek186, łącznie zmieniany 1 raz.
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Schemat wwnetrznej budowy czy osprzętu skrzyni??darek186 pisze:a ścislej schemat skrzyni biegów do golfa II 1.3 poniewarz posiadam druga i chce z nich zlozyc jedna
Niezła bajka. Nie bardzo czaje o którą śrubę chodzi.darek186 pisze:otuz poprzedni wlasciciel wykrecil srubke ktora znajduje sie u dolu skrzyni po lewej stronie na przedniej stronie bo chcial sprawdzic stan oleju po wkreceniu nie chodzila mu jedynka dwujka i wsteczny nie mogl poprostu wbic zadnego z tych biegow wiec ja wywalil.
Kolego wiecej szzcegółów.
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Znajdź swój rodzaj skrzyni spośród tych : http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=page05 i pobierz
dokument.
dokument.
Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
jest to golf II 1.3 rok 87.oznaczenia skrzyni nie znam bo szczeze mowiac niewiem gdzie go szukac.prawde mowiac kiepski ze mnie mechanik ale zlozy ja dla mnie znajomy tylko potrzebuje schematu.a jerzeli chodzi o srube to znajduje sie ona z przodu patrzac od gory przez otwarta maske blizej lewego kola.jest ona na imbusa gwiazdke w miare duza.wiem ze niedokladnie opisane ale nie potrafie lepiej.ale o ile dobrze pamietam to na przedniej scianie skrzyni jest tylko jedna sruba bynajmniej u mnie.a moze ktos wie czy mozna cos zrobc z ta ktora mam zamontowana.otuz pewnego razu jadac odkrecil mi sie przegob lewy po scholowaniu auta z tym odkreconym przegubem i przykreceniu go nie moglem wbic wstecznego zamiast niego wchodzila jedynka.po odkreceniu wodzika reka tez nie moglem wbic.ustawil mi znajomy tak jak powinno byc ale wsteczny nie wchodzi.pozatym cos dzwoni w skrzyni podczas postoju jak i jazdy,po wcisnieciu sprzegla dzwonienie cichnie,gdy auto jest na lewarku ruszajac kolem na biegu sa spore luzy i dziwne dzwonienie w skrzyni.niedokladny opis ale jestem zmeczony juz mojim golfikiem i pozna pora
darek186 jak masz możliwość to wklej fotki tej skrzyni od stromny gdzie była odkręcona ta śruba a wszystko się wyjaśni i zobaczymy co to za skrzynia bo są m.in. takie:
czterobiegowa - 084 (6F) w silnikach 1050 cm,
czterobiegowa - 084 (4F lub 5F) w silnikach 1300 cm,
czterobiegowa - 020 (4R) silnik 1600 cm,
pięciobiegowa - 020 (4T lub 9A) w silnikach 1600 cm,
pięciobiegowa - 020 (8A) w silnikach 1800 cm.
Automatycznych nie wymieniam bo tutaj nie ma to sensu. Dodam, że przyporządkowanie skrzyń do konkretnych pojemności silników nie jest regułą bo mozna je stosować zamienie. Ja w swoim Mk2 1300 najpierw miałem skrzynię 4T z 1600 a potem po jej rozsypaniu założyłem 5F.
czterobiegowa - 084 (6F) w silnikach 1050 cm,
czterobiegowa - 084 (4F lub 5F) w silnikach 1300 cm,
czterobiegowa - 020 (4R) silnik 1600 cm,
pięciobiegowa - 020 (4T lub 9A) w silnikach 1600 cm,
pięciobiegowa - 020 (8A) w silnikach 1800 cm.
Automatycznych nie wymieniam bo tutaj nie ma to sensu. Dodam, że przyporządkowanie skrzyń do konkretnych pojemności silników nie jest regułą bo mozna je stosować zamienie. Ja w swoim Mk2 1300 najpierw miałem skrzynię 4T z 1600 a potem po jej rozsypaniu założyłem 5F.
Ostatnio zmieniony sob kwie 12, 2008 01:19 przez Sztomel, łącznie zmieniany 1 raz.
- krzysio1985
- Ma gadane
- Posty: 202
- Rejestracja: czw lis 15, 2007 23:40
- Lokalizacja: Kielce/Włoszczowa
- Kontakt:
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Hmm chyba juz wiem o której śrubie piszesz. Ale jej bym nie ruszał. Jesli masz skrzynie na cięgna to tam należałoby szukac przyczyny. Tam czyli po drugiej stronie skrzyni. Jesli cięgna są całe to jest to nalezałoby wyregulowac na śrubie.krzysio1985 pisze:Vwitam.no jest tam taka...spory torx i odpowiada za regulacje wodzikow
MAm akurat w domu ksiązke serw. od silnika 1,3. Spójrz na fotki i stwierdz czy masz tak samo jak na rysunkach. >>
Ostatnio zmieniony sob kwie 12, 2008 12:16 przez Maćkooo, łącznie zmieniany 1 raz.
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 203 gości