chce obniżyć swojego golfa spręzynami. Pomóżcie ile??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
tommi3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: śr lut 02, 2005 22:53
Lokalizacja: opole
Kontakt:

chce obniżyć swojego golfa spręzynami. Pomóżcie ile??

Post autor: tommi3 » ndz kwie 13, 2008 00:11

Witam

chce obniżyc troszke zawieszenie w moim golfie jest to mk3 gti tdi 20 jahre
samochód ma oryginalne zawieszenie oprocz tylnych sprezyn ktore sa dwa centy dłuższe od oryginału przez to przod jest troszke nizszy.
chce obnizyc swoje auto tak aby nadal przod byl nizej od tylu (tak mi sie podoba)
I teraz tak;
ujmujac te dwa tylne centy czyli od oryginału mysle zeby zrobic 60/40, albo 50/35, albo 50/40, albo 40/30.
Jak myslicie ktora zmiana bedzie najbardziej optymalna, jak auto bedzie sie najlepiej prezentowalo z zachowaniem pewnego komforu (nie interesuje mnie szorowane "brzuchem" po asfalcie :D ).
Dla ułatwienia wrzucam fotki mojego vw, zobaczcie i ocencie, a moze juz kos tak eksperymentowal z takim zawieszeniem podeslijcie jakies foty jak macie, najlepie jak to byl by tez TDI....

Uf ale sie rozpisalem... :)
Z góry dzieki za pomoc

Obrazek Obrazek Obrazek

[ Dodano: Nie Kwi 13, 2008 00:15 ]
jak widac golf troche za wysoko stoi, i gubia sie felgi ktore maja 16"
dlatego chce obnizy ze wzgledow estetycznych i ewentualnie, przy okazji :) dla poprawy prowadzenia


VW Golf III GTI 20 Jahre

Awatar użytkownika
tommi3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: śr lut 02, 2005 22:53
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: tommi3 » ndz kwie 13, 2008 00:29

tak napewno, 20 jahre w tdi nie byly obnizane o 20mm tak jak to było w benzyniakach...


VW Golf III GTI 20 Jahre

Awatar użytkownika
saduwa
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 826
Rejestracja: wt sie 08, 2006 19:28
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: saduwa » ndz kwie 13, 2008 00:32

powiem tylko ze na seryjnych amorkach powinna byc gleba max -40



Awatar użytkownika
tommi3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: śr lut 02, 2005 22:53
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: tommi3 » ndz kwie 13, 2008 00:35

a czym to jest podyktowane??
dlaczego nie mozna wiecej??
eibach ma 45/30 to juz bedzie za duzo na przod??

[ Dodano: Nie Kwi 13, 2008 00:39 ]
amorów nie chce wymieniac bo wydaje mi sie ze oryginały daja rade,
z drugiej strony nie mam tyle kasy, zeby wylozyc na kompletne nowe zawieszenie,
bo uzywki nie wchodza w gre...
Ostatnio zmieniony ndz kwie 13, 2008 00:40 przez tommi3, łącznie zmieniany 1 raz.


VW Golf III GTI 20 Jahre

jorgus7
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 334
Rejestracja: pn gru 04, 2006 08:37
Lokalizacja: Kraków

Post autor: jorgus7 » ndz kwie 13, 2008 01:28

dlaczego? bo tak np podaja na kazdej aukcji an allegro... ze do seryjnych amorow max 40/40



Awatar użytkownika
yanek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: ndz paź 21, 2007 19:53
Lokalizacja: Będzin / śląskie
Kontakt:

Post autor: yanek » ndz kwie 13, 2008 01:38

na seryjnych amorach i obniżeniu wiekszym niz 40/40 amory dostaja w dupe i po niedlugim czasie z 40/40 robi sie 60/60:D do tego dochodzi bujanie auta i ogolny stan braku przyjemności z jazdy:/ wiec proponuje Weiteca 40/40 będzie ladnie estetycznie i w miare twoich potrzeb:) i nie sugeruj sie wysokoscia tylnych i przednich sprezyn, jak kupisz 40/40 to i tak pupa będzie troszeczke wyżej:)
Ostatnio zmieniony ndz kwie 13, 2008 01:40 przez yanek, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
beetle
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 904
Rejestracja: pt sie 10, 2007 14:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: beetle » ndz kwie 13, 2008 10:50

moze gdybys pomalowal progi w kolorze nadwozia to optycznie cos sie poprawi.
dajac krotsze sprezyny zlikwidujesz "wheelgapa" ale pamietaj ze miska olejowa tez sie zblizy do asfaltu.
mam wrazenie ze masz po prostu za male kolka. jaki masz rozmiar opon?


Krzycho, black new beetle 2.0i apk>aqy '99
www.newbeetle.pl
Obrazek

Awatar użytkownika
tommi3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: śr lut 02, 2005 22:53
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: tommi3 » ndz kwie 13, 2008 13:59

Progów nie pomaluje, bo auto ma zostac w oryginalne, a pomalowane progi by zepsuły cały efekt, poza tym taki mi sie poprostu podoba....
co oznacza sformułowanie wheelgap?? chodzi o przeswity??
a kółka tez sa oryginały 215/40/16
Co prawda chetnie wlozyłbym wieksze koleczka np 215/40/17, ale jak by były takie same bbs-y jak moje tylko rozm wieksze...
Poprostu nie chce nic w nim zmieniac, ma byc oryg. 20jahre...:)
a dzieki sprezynom chce tylko troche poprawic efekt wizualny (ewenualnie troszke właściowści jezdne), bo jak moj kuzyn mowi:
"ty masz golfa country a nie gti"... :helm:
a i mi tez sie zbytnio taki kangur nie podoba...


VW Golf III GTI 20 Jahre

jorgus7
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 334
Rejestracja: pn gru 04, 2006 08:37
Lokalizacja: Kraków

Post autor: jorgus7 » ndz kwie 13, 2008 14:13

wiec w czym problem... gti byl obnizony od serii o 20 mm... wiec jak kupisz 40/40 mm to bedzie nizszy o 20 mm od gti czyli chyba w sam raz a przy okazji niczego nie pourywasz na naszych wspanaiłaych drogach.

pozdro



Awatar użytkownika
tommi3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: śr lut 02, 2005 22:53
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: tommi3 » ndz kwie 13, 2008 14:40

a amortyzatory w tdi a benzynie sie chyba roznia czy to sa te same, a tylko sprezyny maja inne wlasciwosci??


VW Golf III GTI 20 Jahre

jorgus7
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 334
Rejestracja: pn gru 04, 2006 08:37
Lokalizacja: Kraków

Post autor: jorgus7 » ndz kwie 13, 2008 15:35

tu kolega miał taki sam problem ;)

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... ry+tdi+gti



Awatar użytkownika
Kisiel
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2284
Rejestracja: sob sty 20, 2007 18:22
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Kisiel » ndz kwie 13, 2008 20:04

tommi3, zapomnij o obnizeniu jelsi nie chcesz wymieniac amorkow,
chcesz miec tyl nizej a przod jeszcze nizej czyli cos kolo 60/40 jak piszesz i nie chcesz wymieniac amortyzatorw?? nie da sie !!!!
seryujne amorki mozna do -40, tzn. mi sie nie podoba stwierdzenie ze mozna, bo najlepiej wymianiac krotsze sprezyny i do tego krotsze sportowe amortyzatory
jelsi ktos nie chce wymieniac amorkow a chce obznizyc to odradzam taki zabieg,
wyglad moze i jest ale jazda nie ejst najlepsza
no i na pewno nie upychaj seryjnych amorkow do springow -60
w jaki Ty chcesz zeby zakresie amortyzator pracowal???? przeciez on nie ebdzie mial co tlumic bo bedzie ostro scisbniety i jego tloczysko jest za dlugie
zaloz sportowe amorki chociaz na przod, fdo tego springi 60/40 no i tak moze ewentualnie zostac


[size=200][b][color=black][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=97453]Moja Czarna Perła[/url][/color][/b][/size] <--- SPRZEDANA
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]

Awatar użytkownika
tommi3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: śr lut 02, 2005 22:53
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: tommi3 » ndz kwie 13, 2008 20:18

jednym słowem jak to wszystko czytam, to nasuwa sie myśl, ze krótsze sprężyny do oryginalnego amora to nie najlepsze rozwiązanie.
Będzie trzeba wiec pomyslec o kompletnym zawiasie, albo zaniechac pomysłu glebienia samochodu.

A ma ktoś moze fotke gti 20jahre na benzynie z oryginalnie niższa zawiechą o 20mm.
Tam zastosowano tez inne amory czy tylko springi, wie ktos moze??


VW Golf III GTI 20 Jahre

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 243 gości