Hamulce nie maja swojej sily hamowania

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
slimak_thc
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: śr mar 26, 2008 14:50
Lokalizacja: Siedlce
Kontakt:

Hamulce nie maja swojej sily hamowania

Post autor: slimak_thc » sob kwie 12, 2008 21:15

Elo, Czesc i wogole Siemka. Wlasnie wymienilem klocki w moim Golfiku . Wiem, ze wymienia sie zawsze obie strony, ale nie udalo mi sie. Jedna lewa (ktora cos mi darla przy hamowaniu i skrecaniu) wymienilem klocki w niej bez problemu, z prawa mam klopot, bo poprzedni wl;asciciel tez chcial je zmienic i tak je krecil imbusami, ze wyrobil otwory, bylem u mechanika zanjomego sasiada i powiedzial, zebym wpadl do niego bo trzeba bedzie spawac. Teraz jak wymienilem i wracalem do domu to hamulce ledwo reaguja, a ja jutro mam wazny wyjazd i nie wiem czy to sie samo poprawi... POMOCY!
Ostatnio zmieniony sob kwie 12, 2008 21:54 przez slimak_thc, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
slimak_thc
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: śr mar 26, 2008 14:50
Lokalizacja: Siedlce
Kontakt:

sprecyzowanie

Post autor: slimak_thc » sob kwie 12, 2008 21:24

chodzi o to, ze udalo mi sie wymienic tylko jedna strone. Z prawej nawet imbus sie krecil, bo byly uzytkownik mojego VW krecil "na sile" i przekrecil. I teraz jak wracalem do domu od mechanika to hamulce ledwo co dzialaja. Nie wiem sam co mam robic? Czy to samo sie ullozy i hamulce beda dzialac jak wczesniej? Czy musze cos zrobic?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob kwie 12, 2008 21:27

napewno klocki muszą się dotrzeć, zwłaszcza jeśli tarcza była zużyta trochę nierówno. A czy to jedyny problem to na razie nie wiadomo. Najlepiej przejedź się trochę tym autem i pohamuj trochę tylko nie za mocno, powinno się po kilkunastu hamowaniach już poprawić.

[ Dodano: Sob Kwi 12, 2008 9:29 pm ]
A co do precyzowania tematu: trzeba napisać w temacie typ silnika i tytuł dotyczący problemu, a nie jakieś tam "nie wiem sam", to ułatwia.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » sob kwie 12, 2008 21:29

skoro układ nie rozszczelnił się wszystko wróci do normy ale dopiero za jakiś czas hamulce bedą !!ale nie tak skuteczne skoro tylko jedna strona jest ok



Awatar użytkownika
slimak_thc
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: śr mar 26, 2008 14:50
Lokalizacja: Siedlce
Kontakt:

...

Post autor: slimak_thc » sob kwie 12, 2008 21:39

jesli chodzi o typ silnika to szczerze mowiac sam dobrze nie wiem, bo to jest skladak 95
na bazie 1987, silnik 1.8 B +G chyba 90KM nawet nie jestem pewien jaki to typ instalacji gazowej bo na LPG i tych generacjach to ja sie nie znam. W golfie nie mam gaznika tylko mechaniczny wtrysk. Gdyby ktos na podstawie tych danych pomogl mi okreslic oznaczenie silnika to bylbym wdzieczny :)



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » sob kwie 12, 2008 21:43

tu instalacja gazowa niema nic do rzeczy podejrzenie pada na RP to oznaczenie silnika
Ostatnio zmieniony sob kwie 12, 2008 21:46 przez dziejo, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
slimak_thc
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: śr mar 26, 2008 14:50
Lokalizacja: Siedlce
Kontakt:

wtrysk

Post autor: slimak_thc » sob kwie 12, 2008 21:46

mam mechaniczny wtrysk chyba wielopunktowy
wiem na pewno, ze mechaniczny

[ Dodano: 12 Kwi 2008 21:57 ]
raczej tak poniewaz, przez to, ze to jest skladak nie ma w dowodzie wbitego kilowatogodzin, ale skoro to nie jest GTI ani GT tylko zwykly 1.8 Benzyna to watpie zebym mial mniej albo wiecej niz 90KM



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » sob kwie 12, 2008 22:00

ok zostawmy ten silnik narazie bo tu nie o niego chodzi zapodasz fotke i się okaże czy to RP czy GX na mechaniczny wtrysku co prawda on jest



Awatar użytkownika
slimak_thc
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: śr mar 26, 2008 14:50
Lokalizacja: Siedlce
Kontakt:

ok

Post autor: slimak_thc » sob kwie 12, 2008 22:08

dobrze wielkie dzieki, ze chcesz mi pomoc w identyfikacji mojego golfika, w sumie jestem jeszcze mlodym kierowca i uzytkownikiem mojego malenstwa, ktore choc czesto sie psuje, to i tak go uwielbiam :) Ale do rzeczy, dzis juz jest troszke za pozno na sesje zdjeciowa i moze podesle jej jutro, ok? POZDRWIAM i zycze spokojnej nocy. THX za pomoc :)



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » sob kwie 12, 2008 22:11

z tymi hamulcami uważaj jedz spokojnie a one dojdą do siebie !!!



Awatar użytkownika
slimak_thc
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: śr mar 26, 2008 14:50
Lokalizacja: Siedlce
Kontakt:

dziekuje

Post autor: slimak_thc » sob kwie 12, 2008 22:14

dzieki,za rade ostroznej jazdy, tobie tez zycze jak najwiecej suchej nawierzchni i "gumowych" drzew :P 3maj sie :) P.Z.D.R.



Jacenty80
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 231
Rejestracja: śr lis 24, 2004 22:08
Lokalizacja: Wrocław/Sulechów
Kontakt:

Post autor: Jacenty80 » sob kwie 12, 2008 22:41

mi kiedys udało się odkręcić tą śrubę po nabiciu torxa... w zasadzie to nie był torx, bo miał wiecej ząbków. Nabiłem młotkiem końcówkę i udało sie odkręcić, na to nasadka 1/2 cala i jakos poszło. Może i Tobie uda sie bez spawania... Oby!Pozdrawiam



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » sob kwie 12, 2008 23:12

W srubie można jeszcze nawiercic otwór i sprubowac wykretakiem do urwanych śrub , powinno sie udac.


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
kocurxxl
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 172
Rejestracja: wt mar 21, 2006 17:49
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: kocurxxl » sob kwie 12, 2008 23:20

twardy pisze:W srubie można jeszcze nawiercic otwór i sprubowac wykretakiem do urwanych śrub , powinno sie udac.
ale ten sposon z pobijaniem jest tary i sprawdzony caly myk polega na tym ze jesli wbijasz nasadke to od udezen zruszasz zapieczona srube i casem nawet lekko pojdzie a jesli za bardzo namodzis to potem palnik i chlodziwo i takie kombinacje ja zawdze wbijalem torksa



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 404 gości