Ile Wam pali po wywaleniu kata?????
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Zamiast kata mozesz wstawić np strumienice - sa teraz w sprzedazy, np. na allegro, takie strumienice ktore wygladaja jak kat. - od 50-60zł juz mozna nabyc.
Mozesz tez wyciac bebechy z kata i wspawac rure w srodek - tu poniesiesz najnizsze koszta.
PS. U mnie z wycietym katem palil mniej , nawet 1 litr na miescie no i mocy przybylo troche, wieksza nieco Vmax (+2-3km/h) i przyspieszenie! Dodam ze nie byl u mnie zapchany ani troche.
Mozesz tez wyciac bebechy z kata i wspawac rure w srodek - tu poniesiesz najnizsze koszta.
PS. U mnie z wycietym katem palil mniej , nawet 1 litr na miescie no i mocy przybylo troche, wieksza nieco Vmax (+2-3km/h) i przyspieszenie! Dodam ze nie byl u mnie zapchany ani troche.
Zadne strumienice tymbardziej luskowe to jest porostu temat rzeka bo sporo jest opinni, jesli pomyslisz sobie ze autko lepiej przyspiesza na takim badziewiu to tak bedzie w rzeczywistosci nic sie niezmieni. Fakt ze po wywaleniu kata autko minimalnie lepiej sie wkreca na wyzsze obroty. Najlepiej zamiast zapychacza wpawac rurke.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
A jak mam w moim dwulitrowcu z przebiegiem 250 000 katalizator i wszystko jest ok tzn moc i skład spalin to co. Możliwe że jest jeszcze dobry i nie trzeba go wywalać lub wymieniać? Bo z wątków ktore czytałem wynika że po 200 000 kat już zapchany albo wydmuchany?
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Jak trzyma parametry to po co wywalać. Przy takich przebiegach jeżeli kat jest dobry to musiałbyć wymieniany.Paweł Marek pisze:A jak mam w moim dwulitrowcu z przebiegiem 250 000 katalizator i wszystko jest ok tzn moc i skład spalin to co. Możliwe że jest jeszcze dobry i nie trzeba go wywalać lub wymieniać? Bo z wątków ktore czytałem wynika że po 200 000 kat już zapchany albo wydmuchany?
U mnie kat był dobry (parametry) ale za to się oberwał wkład w nim i zaczął sypać do wydechu resztkami.
Zamiast kata mam strumienicę i cały układ od GTI na rurkach 54mm.
Pali...jak zawsze tyle ile wleję.Nie widzę różnicy w spalaniu.Jest głośniej a osiągi trzeba zbadać by było bo na oko to chłop w szpitalu umarł więc nie mogę nic powiedzieć.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
No raczej nie był wymieniany bo kupiłem autko z przebiegiem 140000 co raczej zgadza się ze stanem auta, i przjechałem nastepne 110 tys. No i na pozostałych częściach układu wydechowego ktore już wymieniłem był rok produkcji nabity, oryginalne fanryczne tłumiki to były więc nie sądze żeby kat był wymieniany. ALe nic. Na razie nie wymieniam. Chociaż autko z dość dużym trudem te 200/h wyciąga, ale to raczej wina instalki gazowej
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 453 gości