problem z ukl.chlodzenia

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr kwie 09, 2008 21:45

patrzyłem teraz w eTKę wentylatory 3 biegowe są na ciepłe kraje i dla aut zklima albo hakiem, głownie 2E, AAA i AAZ, a moce są przeróżne


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » śr kwie 09, 2008 21:53

no to lepiej jest mieś w benzynie 1,8 silnik wentylatora co daje rade w takich autach :bajer:



MK_TRE
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 478
Rejestracja: czw kwie 03, 2008 21:50
Lokalizacja: EKU
Kontakt:

Post autor: MK_TRE » śr kwie 09, 2008 21:56

Paweł Marek, w tej kostce we właczniku chlodnicy z tego co pamietam mam3 piny i jak na któtka go podpiołem to chodzi normalnie jak poznac czy na obu biegach bo jestem kompletna zielen :grrr: no a ten włacznik 3 dni temu wymieniałem a i tak zalacza sie tylko na 110 st


mk_tre

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr kwie 09, 2008 22:02

MK_TRE pisze:jak na któtka go podpiołem to chodzi normalnie jak poznac czy na obu biegach b
masz we wtyczce włącznika trzy kable i tylko trzy mozliwości ich połączenia, zrób więc trzy próby. Przy jednym z połączeń nie będzie chodził, przy drugim na pierwszym, a przy trzecim na drugim biegu. Trzeci bieg będzie działał tylkona włączonym zapłnie jeśli masz sterownik wentylatorów czyli czarna skrzyneczka pod zbiorniczkiem płynu. Jest to sterownik do klimy, ale hojne szkopy zakładały go czasem na wyrost w autach bez klimy, choćby w moim Vento.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

MK_TRE
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 478
Rejestracja: czw kwie 03, 2008 21:50
Lokalizacja: EKU
Kontakt:

Post autor: MK_TRE » śr kwie 09, 2008 22:31

Paweł Marek, oki to sprawdze z pewnoscia ale to juz jutro przed wyjazdem do roboty i sie okaze bo teraz juz mi sie nie chce schodzic do garazu to sie na pewno odezwe pochwale co jest grane i czy wiatrak jest w pełni sprawny bo tez zakładam ze ten czujnik w chłodnicy co go dopiero wymieniałem jest ok bo jak zrobie tak jak mówisz i bedzie chodzil na 2 biegach to dali mi lipny czujnk a jesli nie bedzie odpalal to wina instalacji a tu juz problem wiekszego kalibru :grrr: :grrr:


mk_tre

marecki_vitor
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: czw sty 25, 2007 18:33
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: marecki_vitor » śr kwie 09, 2008 23:19

MK_TRE, jak ci lekko syka tylko to jest wina korka bo powinien wywalić dość mocno to ciśnienie , oczywiście przy nagrzanym silniku . Tak nawiasem to kiedyś oparzyłem rękę o parę z tego właśnie korka . Pozdroooo



MK_TRE
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 478
Rejestracja: czw kwie 03, 2008 21:50
Lokalizacja: EKU
Kontakt:

Post autor: MK_TRE » czw kwie 10, 2008 20:21

marecki_vitor, no a wlasnie u mnie tak nie jest nawet dzis w garazu jak z roboty przyjechałem to sprawdzalem i odkrecilem korek i tak sobie syklo nie zaspecjalnie mocno.
Paweł Marek, dzis robilem zworke na kostce laczacej kable z wlacznikiem wiatraka w chlodnicy i jest tak jak mówiłeś wiatrak nie zalacza sie przy jednym zwarciu a przy nastepnych dwoch wiatrak chodzi z wieksza i z mniejsza predkoscia :grin: czyli dwa biegi dzialaja i instalacja jest dobra ale wychodzi na to ze ten czujnik który wymienialem 4 dni temu jest h.....owy a przeciez kupowalem nówke.a wiatrak zalacza sie na 110 st.a powinien wczesniej co robic dalej :grrr: :grrr:


mk_tre

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw kwie 10, 2008 20:27

oceń czy wiatrak jak się włącza przy tych 110 stopniach to chodzi na pierwszym czy od razu na drugim biegu


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

MK_TRE
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 478
Rejestracja: czw kwie 03, 2008 21:50
Lokalizacja: EKU
Kontakt:

Post autor: MK_TRE » czw kwie 10, 2008 22:30

Paweł Marek, za info na PWpunkcick poleciał a jutro sie okaze


mk_tre

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw kwie 10, 2008 22:37

Dzięki, ale nie zapomnij opisać rozwiązania usterki na forum.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

MK_TRE
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 478
Rejestracja: czw kwie 03, 2008 21:50
Lokalizacja: EKU
Kontakt:

Post autor: MK_TRE » pt kwie 11, 2008 11:02

Paweł Marek, spoko spoko na pewno nie zapomne moze sie to kiedys komus innemu przyda.dzis juz mam pierwsze spostrzezenie rano zagrzalem silnik i wentylator zalacza sie na pierwszym biegu na liczniku jest 110 st. ten czujnik sprawdze poznij jak bede mial klucz.

a teraz moja hipoteza na liczniku pokazuje temperature w silniku i taka teaz moze byc! ale jezeli do konca nie puszcza termostat lub przytkana jest gdzies chlodnica to jest róznica temperatur i na ukladzie chlodzenia jest 95 st. i dlatego wentylator zalacza sie na pierwszym biegu a w silniku jest 110 st tak jak pokazuje licznikczy tak moze byc?????????????????????
Paweł Marek, ale najpierw sprawdze ten wlacznik wiatraka w gotujacej wodzie i sie zobaczy to pózniej napisze

[ Dodano: 11 Kwi 2008 11:07 ]
i nie ma swobodnego przeplywu plynu no i dlaatego tez nie ma takiego cisnienia na korku zbiorniczka wyrównawczego jakie byloby przy110 st tylko normalne jak przy ok90 czyli takie jakie jest jak odkrecam korek zbiorniczka


mk_tre

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 145 gości