Witam!
Mam wrazenie, ze Golfik ostatnio mulowato chodzi, malo elastyczny na wyzszych biegach. zaraz po kupnie i to jeszcze na Pierburgu chodzil lepiej, potem juz gorzej, zdecywdowalem sie na SWAP gaznika na Webera, auto stalo sie jakby mocniejsze ale dalej jakos wydaje sie zamulac. Moze mi ktos napisac jak sprawdzic czy rozrzad jest dobrze ustawiony? A potem jak ustawic zaplon? Bo rozrzad byl robiony a przy zaplonie tez bylo grzebane. Tak w miare prosto, gdyz nie jestem mechanikiem
Silnik to 1.6 RF i jeszcze dodam, ze z obrotami nie moge zejsc ponizej 1000-1100. Da rady cos z tym zrobic przy takich obrotach?
PozdraVWiam!
Ustawienie rozrzadu i zaplonu
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Gashkas
- Gadatliwa bestia
- Posty: 687
- Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
- Lokalizacja: OKlahoma City
- Kontakt:
Ustawienie rozrzadu i zaplonu
vw - the best drug in the world. more u taste it u get more addicted. dont even try to let it go. u just cant. addictiVWe thing.
- Gashkas
- Gadatliwa bestia
- Posty: 687
- Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
- Lokalizacja: OKlahoma City
- Kontakt:
rozrzad tez byl robiony, tylko nie pamietam dokladnie kiedy. po prostu pomyslalem, po co mam regulowac gaznik jesli byc moze jest cos nie tak z rozrzadem albo zaplonem i wtedy regulacja nie ma sensu. chcialem po prostu sprawdzic i wykluczyc te dwie rzeczymaryjan pisze:Wszystkie przypadłości o których mówisz maja miejsce po modach przeprowadzonych na gaźniku. Nie szukaj przyczyny w rozrządzie tylko ustaw dobrze gaźnik...
Fakt rozrząd ma również taką przypadłość ale nie wspomniałeś o wcześniejszej wymianie.
vw - the best drug in the world. more u taste it u get more addicted. dont even try to let it go. u just cant. addictiVWe thing.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 253 gości