Manetka MFA + kilka pytan

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

trepicjusz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: pt mar 07, 2008 12:29
Lokalizacja: Łomża

Post autor: trepicjusz » wt kwie 08, 2008 13:24

robertto84 pisze:A więc sprawdziłem tę wężyk - wygląda na cały. Podpięty jest do kolektora - wcześniej do czegoś podobnego do filtra ale pusty w środku (nie wiem co to jest).

można jakoś domowymi sposobami sprawdzić ten czujnik?



ten filter to takie podciśnienie podobno ma wytwarzać ( i ma tam być u mnie jest)co do domowych sposobów to ciężko mi powiedzieć wyczyść ten czujnik i mam pytanie jak go sprawdzasz w aucie bo u mnie jak robiłem to się musiałem przejechać autem żeby zadziałał , albo weź jakiegoś kolego co ma takiego golfa jak ty i przełóżcie liczniki i wtedy jak działa kolegi to znaczy że twój jest uszkodzony gdzieś w środku


Samochód jest bogiem, Prędkość nałogiem,
Nitro zabawą, A tuning podstawą!

Awatar użytkownika
robertto84
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: śr lis 21, 2007 12:40
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: robertto84 » wt kwie 08, 2008 13:29

No właśnie nie mam nikogo takiego, żeby mi pożyczył na chwilę licznik a nie chcę kupować nowego. Wyczyściłem skręciłem za dwa-trzy dni sprawdzę bo teraz jest rozebrany a czekam jeszcze na kilka rzeczy do wymiany a nie będę później rozkręcał drugi raz.

Dzięki za pomoc.



trepicjusz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: pt mar 07, 2008 12:29
Lokalizacja: Łomża

Post autor: trepicjusz » wt kwie 08, 2008 13:31

robertto84 pisze:No właśnie nie mam nikogo takiego, żeby mi pożyczył na chwilę licznik a nie chcę kupować nowego. Wyczyściłem skręciłem za dwa-trzy dni sprawdzę bo teraz jest rozebrany a czekam jeszcze na kilka rzeczy do wymiany a nie będę później rozkręcał drugi raz.

Dzięki za pomoc.

ok jak już go poskręcasz to daj znać czy działa pozdrawiam


Samochód jest bogiem, Prędkość nałogiem,
Nitro zabawą, A tuning podstawą!

Awatar użytkownika
robertto84
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: śr lis 21, 2007 12:40
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: robertto84 » śr kwie 09, 2008 11:56

Poskręcałem i...lipa nie działa. Do tego jeszcze coś pokręciłem z licznikiem. Otóż późno startuje licznik i jak jadę mniej więcej 90 km/h to pokazuje 60 i więcej nie osiągnie.
Pomóżcie...jak to naprawić ?



trepicjusz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: pt mar 07, 2008 12:29
Lokalizacja: Łomża

Post autor: trepicjusz » śr kwie 09, 2008 11:59

robertto84 pisze:Poskręcałem i...lipa nie działa. Do tego jeszcze coś pokręciłem z licznikiem. Otóż późno startuje licznik i jak jadę mniej więcej 90 km/h to pokazuje 60 i więcej nie osiągnie.
Pomóżcie...jak to naprawić ?
witam
a morze walniętą masz linkę


Samochód jest bogiem, Prędkość nałogiem,
Nitro zabawą, A tuning podstawą!

Awatar użytkownika
robertto84
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: śr lis 21, 2007 12:40
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: robertto84 » śr kwie 09, 2008 13:32

Linka powinna być dobra ponieważ przed rozkręcaniem zegarów wszystko działało jak należy

[ Dodano: 09 Kwi 2008 18:32 ]
Okazało się, że otwór w kartce papieru na zegarze był za mały i przytrzymywał wskaźnik prędkości.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 359 gości