Remont Silnika
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- krzysio1985
- Ma gadane
- Posty: 202
- Rejestracja: czw lis 15, 2007 23:40
- Lokalizacja: Kielce/Włoszczowa
- Kontakt:
Witam, ja robiłem w swoim RP remont silnika po tym jak obróciło na panewkach. Po rozebraniu okazało się, że silnik był w zaj**bistym stanie jak na 270tyś km. oprócz szlifu wału wymieniłem pierścienie, uszczelniacze, polerowane zawory, planowana głowica, rozrząd, wymiana oleju, filtra, i uszczelki- za to wszystko zapłaciłem 1000 zł. Teraz przynajmniej wiem co mam. Od remontu zrobiłem ponad 10tyś km i wszystko jest w super stanie, nie oddam auta jeszcze przez długi czas:) Na początku też chciałem kupić drógi silnik ale mój sąsiad ma golfika PN i rok temu też robił remont i zrobił już na nim ponad 50 tysiaków.
Moim zdaniem lepiej zrobić remont u sprawdzonego mechanika a nie u pana Czesia, niż kupić jeszcze gorszą padakę.
Moim zdaniem lepiej zrobić remont u sprawdzonego mechanika a nie u pana Czesia, niż kupić jeszcze gorszą padakę.
Jeżeli jest to cena z robocizną to jest to dobra cena.myszyn81 pisze:Napiszcie coś więcej na temat kosztów remontu. Mój Golf 4 1,6 właśnie stoi w warsztacie pod Wawą i będzie przechodził generalkę po konkretnym zatarciu. Koleś z warsztatu wycenił to wszytko na ok 1000 PLN o ile nie wyjdą żadne kwiatki.
Napiszę Wam ile zapłaciłem.
Jacek
-
- Ma gadane
- Posty: 171
- Rejestracja: wt sty 08, 2008 15:56
- Lokalizacja: Dudidze Kolonia
- Kontakt:
jak wczesniej bylo napisane remont silnkia nie gwarantuje poprawy i to sie sprawdza nie koniecznie musi byc spaprany przez fachowcow ktorzy szlifuja wal czy wkladaja tuleje. Moim zdaniem lepiej jest poszukac silniczek i wstawic caly bo co zlozone przez Made in Germany to smiga az milo tylko najlepiej znalezc silnik na chodzie sprawdzic cisnienie.sprezanie i dopiero wyciagnac i wstawic do siebie.Przemysl sprawe.
Autka to skarbonki ale jakie piekne jak ja je kocham!!!!
- krzysio1985
- Ma gadane
- Posty: 202
- Rejestracja: czw lis 15, 2007 23:40
- Lokalizacja: Kielce/Włoszczowa
- Kontakt:
Panowie,chodzi o to:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159719
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159719
zacznijmy od tego ze Kolega kutwica ma swoj silnik na chodzie i jeszcze nie sprawdzil cisnienia...w tym temacie nie zabieram glosu poniewaz juz mnie to drazni...zycze powodzenia.Grzebaluch pisze:Moim zdaniem lepiej jest poszukac silniczek i wstawic caly bo co zlozone przez Made in Germany to smiga az milo tylko najlepiej znalezc silnik na chodzie sprawdzic cisnienie.sprezanie i dopiero wyciagnac i wstawic do siebie.
prawdę mówiąc to faktury nie dostanę bo musiałby dojść vat a mechanik ze mnie taki, że szkoda gadać. Koleś z warsztatu mi co prawda mówił, ale trochę za szybko żebym zdążył zanotować. Może uda mi się przy odbiorze
Jutro jadę do blacharza. Jak będę miał szczęście to do wymiany mam lampę prawą, zderzak, maskę i nadkole. Jak pecha to jeszcze pas przedni. Same części to na Allegro 600-1300zł. Dojdzie robota i lakierowanko.
[ Dodano: 08 Kwi 2008 22:47 ]
a tutaj macie :
pozostałe fotki:
Jutro jadę do blacharza. Jak będę miał szczęście to do wymiany mam lampę prawą, zderzak, maskę i nadkole. Jak pecha to jeszcze pas przedni. Same części to na Allegro 600-1300zł. Dojdzie robota i lakierowanko.
[ Dodano: 08 Kwi 2008 22:47 ]
a tutaj macie :
pozostałe fotki:
*MySzYn*
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 114 gości