Problem z obrotomierzem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z obrotomierzem
Witam. Mam pytanie czy przy zmianie zegarów bez obrotomierza na zegary z obrotomierzem owy obrotomierz powinien bez żadnej ingerencji działać. Jeśli trzeba jakiś przewód poprowadzić to proszę o instrukcje. Zegary są z 2 wykami. z góry dziękuje i pozdrawiam.
- robertto84
- Mały gagatek
- Posty: 78
- Rejestracja: śr lis 21, 2007 12:40
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Kontakt:
- robertto84
- Mały gagatek
- Posty: 78
- Rejestracja: śr lis 21, 2007 12:40
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Kontakt:
A więc tak:
Wyczytałem, że w dieslach obrotomierz był podłączony do alternatora na wyjściu W. Otóż ja mam benzyniaka Golf II GT SPECIAL 1,8 i mam takie wyjście na alternatorze W puste.
Druga opcja do cewki zapłonowej. U mnie to wygląda tak:
Jest jedno miejsce wolne na podłączenie i nie wiem od czego (zaznaczone na zdjęciu) oraz są dwa kabelki złączone razem i nigdzie nie podpięte (także zaznaczone na zdjęciu) z tym, że to wejście z kabli nie pasuje do wyjścia z cewki. Więc od czego mogą być te kable? I czy w tej wersji mógł być podłączony obrotomierz do alternatora?
Wyczytałem, że w dieslach obrotomierz był podłączony do alternatora na wyjściu W. Otóż ja mam benzyniaka Golf II GT SPECIAL 1,8 i mam takie wyjście na alternatorze W puste.
Druga opcja do cewki zapłonowej. U mnie to wygląda tak:
Jest jedno miejsce wolne na podłączenie i nie wiem od czego (zaznaczone na zdjęciu) oraz są dwa kabelki złączone razem i nigdzie nie podpięte (także zaznaczone na zdjęciu) z tym, że to wejście z kabli nie pasuje do wyjścia z cewki. Więc od czego mogą być te kable? I czy w tej wersji mógł być podłączony obrotomierz do alternatora?
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Z tego co się orientuję, to żadnych kabli nie trzeba prowadzić - we wtyczce już wszystko jest. Podłaczasz i jeździsz. Fabryka sama o to zadbała, aby we wtyczce od licznika był sygnał z altka w przypadku diesli, lub z cewki, w przypadku benzyny.
A ta zaznaczona przez Ciebie złączka nawet nie pasuje do tego złacza w cewce (bo w dwóch stron masz męskie). Poza tym w tle widać, że ta złączka była rzeźbiona, są tam jakieś połączenia zawinięte w izolację. Sprawdź, czy ta zlączka jest tam oryginalnie.
A ta zaznaczona przez Ciebie złączka nawet nie pasuje do tego złacza w cewce (bo w dwóch stron masz męskie). Poza tym w tle widać, że ta złączka była rzeźbiona, są tam jakieś połączenia zawinięte w izolację. Sprawdź, czy ta zlączka jest tam oryginalnie.
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
Ten wystający kabel to złącze do odczytywania kodów błyskowych.
http://www.vwgolf.pl/?page_id=123
[ Dodano: 09 Kwi 2008 00:40 ]
P.S. u mnie w miejscu gdzie zaznaczyłeś na zdjęciu jest wpięty kabel, jutro srawdze gdzie mniej więcej idzie.
http://www.vwgolf.pl/?page_id=123
[ Dodano: 09 Kwi 2008 00:40 ]
P.S. u mnie w miejscu gdzie zaznaczyłeś na zdjęciu jest wpięty kabel, jutro srawdze gdzie mniej więcej idzie.
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=158822&start=0]Mój były golf[/url]
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 969
- Rejestracja: śr sty 17, 2007 23:16
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Przepraszam ze podpinam sie do tematu ale nie ma sensu zakladac oddzielnego tematu jesli ktos wie chcialbym sie dowiedziec ktore to sa dokladnie kable w kostce odpowiedzialne za prace obrotomierza...moj cos dziwnie chodzi...chodzi mi o to ze jak jest zimno ( auto stoi cala noc na dworze) to obrot. chodzi a jak sie tylko nagrzeje to przestaje dzialac....
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
- sygnał do obrotka masz na zielonym kabelku.MZiobro pisze:ktore to sa dokladnie kable w kostce odpowiedzialne za prace obrotomierza
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Tylko jeden kabelek daje info o obrotach. Jest jeszcze zasilanie +12V do zegarka (czerwony) i zaislanie +12V po stacyjce (czarny). Do tego jeszcze masa (brązowy). Ale jak wszystkie pozostałe wskaźniki chodzą ok, to z tymi kabelkami powinno być wszystko w porządku.
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 969
- Rejestracja: śr sty 17, 2007 23:16
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
no własnie wszystko chodzi,swieci itp procz dzialania obrotka-i dziwna sprawa jak jest zimno ( po nocy) to jakis czas dziala....ma ktos pomysl co jest???Lipek81 pisze:Tylko jeden kabelek daje info o obrotach. Jest jeszcze zasilanie +12V do zegarka (czerwony) i zaislanie +12V po stacyjce (czarny). Do tego jeszcze masa (brązowy). Ale jak wszystkie pozostałe wskaźniki chodzą ok, to z tymi kabelkami powinno być wszystko w porządku.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 340 gości