Równe obroty po dodaniu gazu... MK2

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Darek1987
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: pt lut 16, 2007 21:02
Lokalizacja: Żukowo

Równe obroty po dodaniu gazu... MK2

Post autor: Darek1987 » pn kwie 07, 2008 12:46

Witam!!!
Mój samochód to Vw Jetta 1,8 wielopunktowy wtrysk gaz/benz oznaczenia silnika RV (107 KM) 1988 Wersja amerykańska.

Wymieniłem silnik krokowy ponieważ miałem nierówne obroty.Sytuacja wygląda tak że czasami mam równe obroty a czasami skaczą ,ale przestają skakać gdy dodam gazu na jałowym biegu.Sprawdzałem silnik krokowy i otwiera się prawidłowo pod napięciem.

Czy przyczyną może być wyeksploatowany silnik ponieważ ma powyżej 350 tys i bierze 1 litr oleju na 700 km.

Dziękuje i pozdrawiam



trepicjusz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: pt mar 07, 2008 12:29
Lokalizacja: Łomża

Re: Równe obroty po dodaniu gazu... MK2

Post autor: trepicjusz » pn kwie 07, 2008 12:55

Darek1987 pisze:Witam!!!
Mój samochód to Vw Jetta 1,8 wielopunktowy wtrysk gaz/benz oznaczenia silnika RV (107 KM) 1988 Wersja amerykańska.

Wymieniłem silnik krokowy ponieważ miałem nierówne obroty.Sytuacja wygląda tak że czasami mam równe obroty a czasami skaczą ,ale przestają skakać gdy dodam gazu na jałowym biegu.Sprawdzałem silnik krokowy i otwiera się prawidłowo pod napięciem.

Czy przyczyną może być wyeksploatowany silnik ponieważ ma powyżej 350 tys i bierze 1 litr oleju na 700 km.

Dziękuje i pozdrawiam

witam
jak bierze olej to pewnie uszczelniacze w głowicy do wymiany , jak twierdzisz że silnik jest wyeksploatowany to sprawdź kompresje na cylindrach po zatem sprawdź przepływomierz i czujnik połeżenia przepustnicy


Samochód jest bogiem, Prędkość nałogiem,
Nitro zabawą, A tuning podstawą!

Darek1987
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: pt lut 16, 2007 21:02
Lokalizacja: Żukowo

Post autor: Darek1987 » pn kwie 07, 2008 13:00

a jak sprawdzić przepływomierz i czujnik położenia przepustnicy ??



trepicjusz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: pt mar 07, 2008 12:29
Lokalizacja: Łomża

Post autor: trepicjusz » pn kwie 07, 2008 13:06

Darek1987 pisze:a jak sprawdzić przepływomierz i czujnik położenia przepustnicy ??
co do czujnika położenia przepustnicy musisz poszukać gdzieś na forum jakie wartości powinien trzymać . zZ tego co wiem nie naprawia sie przepływomierzy a psuja sie dość często i ch koszt jest przerażający. najlepiej wyciągnij z niego wtyczkę odrazu poczujesz różnice w pracy silnika nawet jak u siebie juz go wymieniłem to po pewnym czasie go znowu wyciągnąłem i jakoś sie dynamiczniej zachowuje moim zdaniem.
jak wyjmiesz wtyczkę to komputer przechodzi w stan pracy awaryjnej i nie odczytuje błędnych danych chodzi całkiem nieźle skutki ujemne to oczywiście konsumpcja paliwa u mnie ponad 0,5 l więcej no i czystość spalin sie pogarsza , jeśli tak się u ciebie zachowuje przepływka to kup drugą i nie eksperymentuj jak ja
Ostatnio zmieniony pn kwie 07, 2008 13:12 przez trepicjusz, łącznie zmieniany 1 raz.


Samochód jest bogiem, Prędkość nałogiem,
Nitro zabawą, A tuning podstawą!

Darek1987
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: pt lut 16, 2007 21:02
Lokalizacja: Żukowo

Post autor: Darek1987 » pn kwie 07, 2008 13:43

jak odłączyłem ten czujnik połozenia przepustnicy to nie chciał odpalić



trepicjusz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: pt mar 07, 2008 12:29
Lokalizacja: Łomża

Post autor: trepicjusz » pn kwie 07, 2008 13:49

Darek1987 pisze:jak odłączyłem ten czujnik połozenia przepustnicy to nie chciał odpalić
źle mnie zrozumiałeś czujnik położenia przepustnicy miałeś sprawdzić miernik a odłączyć przepływomierz na włączonym silniku i sprawdzić reakcje czy się polepszy czy nie ewentualnie na pinach możesz go przeczyścić


Samochód jest bogiem, Prędkość nałogiem,
Nitro zabawą, A tuning podstawą!

Darek1987
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: pt lut 16, 2007 21:02
Lokalizacja: Żukowo

Post autor: Darek1987 » pn kwie 07, 2008 15:44

Rozumiem że przepływomierz to jest ta wtyczka na filtrze powietrza.Odłączyłem ją na włączonym silniku i także zgasł.A czujnik otwarcia przepustnicy gdzie jest ?? Przepraszam za nie zrozumiałoś ale jestem nowicjusz ;)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 370 gości