Witam wszystkich!
Właśnie stałem się szczęśliwym posiadaczem MK3 variant TDI (90 KM), autko jest super, zastanawia mnie tylko jedna rzecz, gdy na postoju skręcę koła na maksa w lewo lub w prawo i dodam leciutko gazu, kierownica nie odbija, a auto jeździ w "kółko" znajomy ma identycznego Golfa i problem taki nie występuje, zastanawia mnie czy ma to związek z zbieżnością (była ok miesiąc temu ustawiana przy wymianie drążków i amortyzatorów) czy może to coś innego. Prosiłbym o poradę i informację o ewentualnych kosztach.
pozdrawiam!
Auto nie odbija przy skręconych kołach
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: sob kwie 05, 2008 23:45
- Lokalizacja: Lubuskie
- Kontakt:
Auto nie odbija przy skręconych kołach
Ostatnio zmieniony ndz kwie 06, 2008 11:58 przez krzysiek1s, łącznie zmieniany 1 raz.
Volkswagen Golf III Variant TDI
czesc
To nie jest problem ze zbiernoscia, ale raczej bardziej z geometria zawiesu. Chodzi dokladnie o ustawienie konta wyprzedzenia o ile sie niemyle co do nazwy, jest to problem raczej wystepujacy w duzej wiekszosci aut jezdzacych po drogach. Jest to rzecz nie ustawialna i jesli auto nie sciaga w lewo lub prawo daj sobie z tym spokoj i nie zawracaj glowy. Twoj model poprostu bedzie juz tak mial.
To nie jest problem ze zbiernoscia, ale raczej bardziej z geometria zawiesu. Chodzi dokladnie o ustawienie konta wyprzedzenia o ile sie niemyle co do nazwy, jest to problem raczej wystepujacy w duzej wiekszosci aut jezdzacych po drogach. Jest to rzecz nie ustawialna i jesli auto nie sciaga w lewo lub prawo daj sobie z tym spokoj i nie zawracaj glowy. Twoj model poprostu bedzie juz tak mial.
moja golfina http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2158638&sid=d11bac940d65c226b730577c19c0bb72#2158638
a wg mnie można to wyregulować śrubą regulacji na maglownicy.... owa śruba jest teraz za bardzo dokręcona i dlatego koła nie odbijają... ale być może się myle... wiele czytałem na temat regulacji luzu na maglownicy i użytkownicy pisali że gdy za mocno wkręcili śróbe regulacji to kierownica nie odbijała ale także przyspieszy to zużycie magla
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=147731
[b]Moja perełka nowe zmiany str 2[/b]
[b]Moja perełka nowe zmiany str 2[/b]
kąt wyprzedzenia sworznia wahacza. To może być przyczyną. Na sworziu niby est regulacja ale za bardzo nie ma opisów jak to się ustawia. W książce pisze że nie podlega regulacji i ma wynosić 1 stopień. Ale na początek sprawdziłbym maglownicę. Jsli jest za bardzo skręcona koła nie będą wracać.Macek GTC pisze:ustawienie konta wyprzedzenia
Skoro to nowy nabytek ktoś chciał zatrzeć luz na maglu i skręcił ciut za mocno.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 219 gości