Centralny zamek

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

maghnat
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pt kwie 06, 2007 11:08
Lokalizacja: Grunwald

Centralny zamek

Post autor: maghnat » ndz kwie 06, 2008 10:50

Od jakiegoś czasu mam problemy z centralnym zamkiem. Nie zawsze się otwierały pozostałe drzwi a po otwarciu jakiś czas (ok. 40sek.) słychać z tyłu jak silniczek pracuje. Dało by się z tym żyć gdyby nie jeden szkopuł - nie otwiera klapki do wlewu paliwa.

Pytanie. Co mogło się stać, jak można to naprawić i najważniejsze jakim sposobem otworzyć klapkę do wlewu paliwa?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz kwie 06, 2008 11:00

posrprawdzać szczelność wezyków od centrala


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

maghnat
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pt kwie 06, 2007 11:08
Lokalizacja: Grunwald

Post autor: maghnat » ndz kwie 06, 2008 11:58

Jakieś wskazówki gdzie i jak?



Awatar użytkownika
igor002
Marysiakra
Marysiakra
Posty: 1050
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
Kontakt:

Post autor: igor002 » ndz kwie 06, 2008 12:34

to ja sie podłącze zeby nie zakładać nowego wątku, ja mam podobnie, ale:

- pompka pracuje dłużej, nawek koło minuty po otwarciu już auta,
- dzieje sie to tylko w okolicach temperatur mniej więcej poniżej 2-3 stopni (czyli ogólnie jak są mrozy) kiedy jest ciepło wogule to nie występuje,
- otwirają mi sie wszystkie drzwi klapa i wlew paliwa bez problemu.

Wszystko działa jak powinno, pompka chodzi itp, ale jak są mrozy to chodzi po około 1 minucie, i tylko w pozycji otwórz, zmyka sie szybko, moze z 5-10 sekund, a otwiera i długo pracuje.

Co to moze być?
Ostatnio zmieniony ndz kwie 06, 2008 12:35 przez igor002, łącznie zmieniany 1 raz.


Mk3 GTI 16V ABF

Macek GTC
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 92
Rejestracja: ndz sie 26, 2007 23:04
Lokalizacja: Szczecin/Police

Post autor: Macek GTC » ndz kwie 06, 2008 12:49

Przerabialem to. :)

Klapke wlewu paliwa otworzysz z bagaznika. Jak odchylisz ta pianke ktora masz na nadkolach palcem pod blacha namacasz silownik centralnego os wlewu i poprostu recznie musisz dciagnac bolec blokujacy klapke wlewu, najgorsze jest to ze nie zobaczysz tego, wiec masz troszke macania, ale zrobisz to napewno.

Co do szczelnosci, to ja sprobowalbym odpiac np. jedna strone drzwi z ukladu pneumatycznego i zaslepic chocby palcem koncowke wezyka ktora wchodzi w to gniazdo w kolo drzwi do elastycznego laczenia ( to z guma laczace drzwi z buda) sprawdzilbym w ten sposob ktora strona jest nieszczelna. Moze okacac sie, ze w ktoryms z tych gniazd poluzowal sie wezyk. Trosze czeka cie dlubaniny, ale to jest do namierzenia. Natomiast aby miec pewnosc, czy z pomka wszystko jest w pozadku podepnij na chile od kogos kto ma vw.
Ostatnio zmieniony ndz kwie 06, 2008 12:54 przez Macek GTC, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz kwie 06, 2008 12:50

igor002, to samo czyli wężyki. Pompka jest pod prawa tylną lampą. Wychodzi z niej weżek, idzie w przód i dzieli sią na drzwi, klapkę i pokrywę bagażnika. Najczęściej wężyk pęka tam gdzie się gnie czyli w przelotkach drzwiowych i klapy i tam zacznij szukać. Rzadziej zdarza sie awaria samych siłowników. Miłego szukania, nikt na odległość nie stwierdzi w którym miejscu jest nieszczelność. Najpierw wyjmij wykładzinę z bagażnika to pomoże ci się zoreintować jak lecą te wężyki


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 372 gości