VR6 2.8 glowica. Kupic czy zrobic remont?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 56
- Rejestracja: ndz mar 13, 2005 13:05
- Lokalizacja: Okolice Kraśnika
- Kontakt:
VR6 2.8 glowica. Kupic czy zrobic remont?
Witam mam problem zwiazany z wymoana chyba popychaczy do VR6.Pisze chyba bo mechanik 2 tyg temu (umowilismy sie na wtorek 8 kwiecien ) powiedzial mi ze to sa popychacze( MOWIL ZE MOZNA NA TYM JEZDZIC) ale wlasnie wrocilem z garazu gdzie przed chwila scholowalem samochod.Dzisiaj mialem problem z odpaleniem pozniej odpalil na 4 lub 5 cylindrow (- tak bylo i wczoraj ) pojechalem do znajomego, po wizycie odpalilem VR6 i zaczelo tak stukac stracznie w gornej czesci silnika - glowica ze automatycznie go wylaczylem.Odnosilem wrazenie jakby na sucho (lub cos sie ulamalo urwalo) pracowal silnik - zero smarowania ale poziom oleju jest - sprawdzalem zalany Castrol 10W40.Zrobilem taki wstep bo prawdopodobnie sa to popychacze a jesli nie sa to popychacze czy jest mozliowsc ze sie uszkodzil np. walek rozrzadu?I nasuwa mi sie tutaj pytanie czy jest sens kupowanie uzywanej glowicy na np. allegro bo koszt remontu + robocizna bedzie z 700zl?Jesli jest sens kupowanie glowicy przez internet czy na gieldzie na co trzeba zwrocic uwage??Moze macie namiary na powazne i uczciwe firmy co handluja czesciami do VW?Pozdrawiam Marcin.PS Szanowny Panie Adminie nie wywalaj mojego postu - jestem mega zdesperowany.
Ostatnio zmieniony sob kwie 05, 2008 23:02 przez marcin-ksiazek, łącznie zmieniany 1 raz.
PRINCE
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Nie ma żadnego powodu wywalać postu. Ale z decyzją o kupnie czy też remoncie głowicy proponuję poczekaj do czasu aż mechanik ją ściągnie i oceni. A nóż to co innego, coś tymi łańcuchami albo napinaczem, poczekaj poprostu na razie
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
1. najpierw i tam musisz rozebrać celem sprawdzenia co jest - jak wyjdzie że pękł wałek rozrządu to wałek i te popychacze.
2. Jak wyjdzie że uszkodzona głowica to wtedy zależy na czym polega uszkodzenie bo z kupowaniem to wiesz - możesz kupić taka samą.
3. Znajdź przyczynę braku ciśnienia oleju w górze - sprawdź smok od oleju w misce czy nei przypchany (wtedy właśnie leci góra)
2. Jak wyjdzie że uszkodzona głowica to wtedy zależy na czym polega uszkodzenie bo z kupowaniem to wiesz - możesz kupić taka samą.
3. Znajdź przyczynę braku ciśnienia oleju w górze - sprawdź smok od oleju w misce czy nei przypchany (wtedy właśnie leci góra)
-
- Mały gagatek
- Posty: 56
- Rejestracja: ndz mar 13, 2005 13:05
- Lokalizacja: Okolice Kraśnika
- Kontakt:
A moze to rozrzad??
tak sobiie siedze i mysle ze moze to rozrzad?Bo nie byl wymieniany a ma oficjalnie najechane 256 tys km?Sam nie wiem ....?
PRINCE
Re: A moze to rozrzad??
akurat o ile wiem to w tym typie się nie wymienia rozrządu wcale , ma chodzić 100 lat.marcin-ksiazek pisze:tak sobiie siedze i mysle ze moze to rozrzad?Bo nie byl wymieniany a ma oficjalnie najechane 256 tys km?Sam nie wiem ....?
( no ale pewności nie mam )
to i tak dziwne bo to ogólnie chyba super odporne silniki na awarie.
tu troche masz na zbicie czasu http://www.vw.biaman.pl/RemontVR6/
Ostatnio zmieniony ndz kwie 06, 2008 00:41 przez zoso8894, łącznie zmieniany 1 raz.
- krzysio1985
- Ma gadane
- Posty: 202
- Rejestracja: czw lis 15, 2007 23:40
- Lokalizacja: Kielce/Włoszczowa
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 284 gości