Świece Beru

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
krzycho85
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 820
Rejestracja: pt lis 11, 2005 22:13
Lokalizacja: Suwałki

Świece Beru

Post autor: krzycho85 » czw kwie 03, 2008 22:50

Witam, kupiłem dziś nowe świece Beru, lecz na opakowaniu jest napis "Made in France" czy to aby nie podróba? Sprawdźcie na swoich opakowaniach jeśli ktoś takie posiada. Nie wiem czy montować
Obrazek



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » czw kwie 03, 2008 22:54

sa oki


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

Awatar użytkownika
krzycho85
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 820
Rejestracja: pt lis 11, 2005 22:13
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: krzycho85 » czw kwie 03, 2008 23:00

Mam taką nadzieję :hmm: ale sie naczytałem na necie żeby nei kupować świec z Francji i sie przestraszyłem. A jak ogólnie oceniacie świece Beru? lepsze od NGK?



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » czw kwie 03, 2008 23:12

zrobilem na bosch 40tys i dalej smigam wiec niewiem tak naprawde co polecic jedni chwala to i tamto ale beru do dobra marka


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

kapalek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 985
Rejestracja: pn sie 07, 2006 13:44
Lokalizacja: wlkp
Kontakt:

Post autor: kapalek » czw kwie 03, 2008 23:59

ja swiec beru nie polecam. wymieniłem komplet w moim golfie właśnie na beru i po ok roku w jednej pokruszyła się porcelana i jeden cylinder mi prawie nie palił. nietesty musiałem tak jechac ok 40 km. kupiłem ngk w aso vw


nowe świerze fotki wnętrza - radio,vento tunel,zegary, nakładki alu od audi tt, polerka wydechu
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1986712#1986712

Awatar użytkownika
krzycho85
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 820
Rejestracja: pt lis 11, 2005 22:13
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: krzycho85 » pt kwie 04, 2008 00:03

po ok roku w jednej pokruszyła się porcelana
Może nie były dobrane do tego silnika, słyszałem o pękaniu porcelany w takich przypadkach.



Awatar użytkownika
t-tas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
Kontakt:

Post autor: t-tas » pt kwie 04, 2008 01:00

ja kupiłem BERU Ultra X po tym jak kolega zajeździł 2 komplety takowych na PF- ładna praca silnika, silnik pracował miękko w stosunku do bosch dedykowanych pod ten silnik, szczególnie jeśli chodzi o lpg, sam stosowałem(obecnie golfacz w trakcie naprawy powypadkowej) w silniku który zasilany jest jedynie LPG-brak instalacji benzynowej, i jak na razie chwaliłem, w prawdzie zrobiłem na nich ok 1-2 tyś km, ale w połączeniu z nową kopułką, palcem(EPS) i kablami(Kager) nie mam zastrzeżeń
podejrzewam, że BERU Ultra powinny także zadowolić nabywcę


mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie

MZiobro
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 969
Rejestracja: śr sty 17, 2007 23:16
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: MZiobro » pt kwie 04, 2008 07:34

trudno mi powiedzieć co lepsze , zajeżdziłem 2 komplety NGK , 2 komplety BERU i wszystko było ok...Teraz mam Brisk jak narazie ok-zobaczymy jak długo :grin: ale najlepiej w sumie i najdłużej jezdziłem na Bosch Platinum tyle że cena poraża :otepienie:



Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » pt kwie 04, 2008 11:17

norek111 pisze:zrobilem na bosch 40tys i dalej smigam wiec niewiem tak naprawde co polecic jedni chwala to i tamto ale beru do dobra marka
to jak długo można jeździć na świecach zależy od silnika a konkretnie układu zapłonowego, z tego co pamiętam to w mk2 zalecana zmiana świec co 30 tys km


TDPower

trepicjusz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: pt mar 07, 2008 12:29
Lokalizacja: Łomża

Post autor: trepicjusz » pt kwie 04, 2008 13:05

to takie gadanie dobre beru , NGK swiece czy kable ja ostatnio kupiłem sonde NGK sporo na nia wydałem i po przejechaniu 600 kilometrów konieć ,zaznacze że z taką sondo potem jeżdzilem 2 tygodnie wszystko spradzone było w aucie no ale że świece nowe NGK i przewody nowe Beru i sąda nowa NGk nikt nawet nie myslał żeby to sprawdzić dopiero znajomy jak przyszedł do mnie na piwo do garazu i wypilismy po parę piwek zaczeły nam sie wyobrażać rużne żeczy co jest przyczyna porannego szarpania auta i zalewania świec . Po naszej libacji w garażu rano kumpel wpadł i wykręciliśmy świece dwie skończone po 2 tygodniach 3 elektronowe NGK (poszły do wymiany na gwarancji), potem przyszedł czas na sondę że było wszystko razem wymieniane to i sonda raz dwa sie wykręciła NGK ( poszła na wymianę :bigok: na gwarancji)i tu największa niespodzianka okazało sie że porcelanka w niej grzechoce widocznie temperatury nie wytrzymała , wiec dochodzę do wniosku niby firmowe nie oznacza najlepsze


Samochód jest bogiem, Prędkość nałogiem,
Nitro zabawą, A tuning podstawą!

Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » pt kwie 04, 2008 13:53

przejrzyj forum ... to dość rzadki przypadek - poza tym sprawdziłeś wszystko inne - nie boisz się że założysz nowe i też padnie bo masz coś innego nie tak ? :chytry:


TDPower

trepicjusz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: pt mar 07, 2008 12:29
Lokalizacja: Łomża

Post autor: trepicjusz » pt kwie 04, 2008 15:32

ppoll27 pisze:przejrzyj forum ... to dość rzadki przypadek - poza tym sprawdziłeś wszystko inne - nie boisz się że założysz nowe i też padnie bo masz coś innego nie tak ? :chytry:

nie nie boje się bo mam nowy silnik na gwarancji po remoncie w fabryce w Wolfsburgu z nowym zapłonem , sterownikiem , i wtryskiem :satan: więc silnika i osprzetu jestem pewien na 100 %

[ Dodano: 04 Kwi 2008 15:36 ]
trepicjusz pisze:
ppoll27 pisze:przejrzyj forum ... to dość rzadki przypadek - poza tym sprawdziłeś wszystko inne - nie boisz się że założysz nowe i też padnie bo masz coś innego nie tak ? :chytry:

nie nie boje się bo mam nowy silnik na gwarancji po remoncie w fabryce w Wolfsburgu z nowym zapłonem , sterownikiem , i wtryskiem :satan: więc silnika i osprzetu jestem pewien na 100 %
, nowy rozrusznik , nowa pompa wody , orginalne fabryczne czujniki wszystkie

[ Dodano: 04 Kwi 2008 15:46 ]
kosztowała mnie ta przyjemność parę złoty ale warto było , jedyna bolesna rzecz to przegląd w serwisie żeby nie stracić gwarancji albo w jakiejś stacji ASO
Ostatnio zmieniony pt kwie 04, 2008 15:33 przez trepicjusz, łącznie zmieniany 2 razy.


Samochód jest bogiem, Prędkość nałogiem,
Nitro zabawą, A tuning podstawą!

MZiobro
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 969
Rejestracja: śr sty 17, 2007 23:16
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: MZiobro » pt kwie 04, 2008 16:56

trepicjusz pisze:
ppoll27 pisze:przejrzyj forum ... to dość rzadki przypadek - poza tym sprawdziłeś wszystko inne - nie boisz się że założysz nowe i też padnie bo masz coś innego nie tak ? :chytry:

nie nie boje się bo mam nowy silnik na gwarancji po remoncie w fabryce w Wolfsburgu z nowym zapłonem , sterownikiem , i wtryskiem :satan: więc silnika i osprzetu jestem pewien na 100 %

[ Dodano: 04 Kwi 2008 15:36 ]
trepicjusz pisze:
ppoll27 pisze:przejrzyj forum ... to dość rzadki przypadek - poza tym sprawdziłeś wszystko inne - nie boisz się że założysz nowe i też padnie bo masz coś innego nie tak ? :chytry:

nie nie boje się bo mam nowy silnik na gwarancji po remoncie w fabryce w Wolfsburgu z nowym zapłonem , sterownikiem , i wtryskiem :satan: więc silnika i osprzetu jestem pewien na 100 %
, nowy rozrusznik , nowa pompa wody , orginalne fabryczne czujniki wszystkie

[ Dodano: 04 Kwi 2008 15:46 ]
kosztowała mnie ta przyjemność parę złoty ale warto było , jedyna bolesna rzecz to przegląd w serwisie żeby nie stracić gwarancji albo w jakiejś stacji ASO
jak zrobiłes jak piszesz to trzeba bylo dolozyc dosłownie pare groszy i kupic od nich odrazu swiece i sonde ale tez mozesz byc pewien ze swiece bys dostał NGK lub Beru bo takie ida na linie Audi/VW/Seat/Skoda i Mercedes....



trepicjusz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: pt mar 07, 2008 12:29
Lokalizacja: Łomża

Post autor: trepicjusz » pt kwie 04, 2008 17:00

MZiobro pisze:
trepicjusz pisze:
ppoll27 pisze:przejrzyj forum ... to dość rzadki przypadek - poza tym sprawdziłeś wszystko inne - nie boisz się że założysz nowe i też padnie bo masz coś innego nie tak ? :chytry:

nie nie boje się bo mam nowy silnik na gwarancji po remoncie w fabryce w Wolfsburgu z nowym zapłonem , sterownikiem , i wtryskiem :satan: więc silnika i osprzetu jestem pewien na 100 %

[ Dodano: 04 Kwi 2008 15:36 ]
trepicjusz pisze:
nie nie boje się bo mam nowy silnik na gwarancji po remoncie w fabryce w Wolfsburgu z nowym zapłonem , sterownikiem , i wtryskiem :satan: więc silnika i osprzetu jestem pewien na 100 %
, nowy rozrusznik , nowa pompa wody , orginalne fabryczne czujniki wszystkie

[ Dodano: 04 Kwi 2008 15:46 ]
kosztowała mnie ta przyjemność parę złoty ale warto było , jedyna bolesna rzecz to przegląd w serwisie żeby nie stracić gwarancji albo w jakiejś stacji ASO
jak zrobiłes jak piszesz to trzeba bylo dolozyc dosłownie pare groszy i kupic od nich odrazu swiece i sonde ale tez mozesz byc pewien ze swiece bys dostał NGK lub Beru bo takie ida na linie Audi/VW/Seat/Skoda i Mercedes....

Dostałem w kompecie Boscha i sonde Boscha ale nie zakladałem ich bo miałem wszystko nowe w pudełkach w garażu już wcześniej kupione platinium czy jakoś taka nazwa

[ Dodano: 04 Kwi 2008 17:06 ]
świece i sonda to od firmy gratis
Ostatnio zmieniony pt kwie 04, 2008 17:01 przez trepicjusz, łącznie zmieniany 1 raz.


Samochód jest bogiem, Prędkość nałogiem,
Nitro zabawą, A tuning podstawą!

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 302 gości