układ paliwowy 2E zapchany ...?...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

dnadna
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 13:07
Lokalizacja: lodz

układ paliwowy 2E zapchany ...?...

Post autor: dnadna » czw kwie 03, 2008 17:42

nie chodzi na benz , tzn chodzi 5 sek i gasnie .
a na gazie ok

a więc pompa paliwa pracuje z tym ze przewodem powrotnym
przy pompce nie wraca paliwo ... jak zdejmowałem przewód za pompką to było
ogromne ciśnienie ... wszystko zalałem benzyną ...
czyli paliwo przelewa sie wewnątrz pompki bo jest coś zapchane po drodze .

z tym ze to nie jest filtr paliwa , musi coś dalej za filtrem ...
tylko co ? co tam jest dalej ?
aha i regulator ciśnienia z tyłu silnika wyglada na cały i zdrowy bo wyciągałem go



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw kwie 03, 2008 17:58

Masz LPG? Dochodzi napięcie do wtryskiwaczy w listwie? Nie jest czasem tak że otwiera się tylko rozruchowy a główne nie?

[ Dodano: Czw Kwi 03, 2008 5:59 pm ]
Nie doczytałem że masz LPG, pzypuszczam że poszwankowało coś z odcięciem wtryskiwaczy i brak napięcia na nich, na próbę połącz przeciety przez gazownika kabel zasilający wtryskiwacze.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

dnadna
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 13:07
Lokalizacja: lodz

Post autor: dnadna » czw kwie 03, 2008 20:17

tzn postał 3 godziny i odpalił ale przyczyny nie ustaliłem a to się powtarza raz na tydzień ...

tzn sprawdze tą kostkę (podłącze tam na stałe diode led z opornikiem i już )
ale to chyba coś z paliwem no bo dlaczego powrotem przy pompce nie wraca ?
powinno przeciez . coś jakby za wtryskiwaczami blokowało powrót



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw kwie 03, 2008 20:37

dnadna pisze:przy pompce nie wraca ?
zatkany waż powrotny innej opcji niewidzę a skąd wiesz że nei wraca, podłączałeś poimpę na dłużej na krótko?


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

dnadna
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 13:07
Lokalizacja: lodz

Post autor: dnadna » czw kwie 03, 2008 20:51

zdjołem przy pompie weżyk powrotu , uruchomiłem na gazie i kicha nawet kropla
nie poleciała , trzymałem ze 3 minuty a nie mam odcinki pompy na gazie .
pompa zresztą pracuje

a czy ten regulator ciśnienia paliwa co jest włożony z tyłu silnika to rozumiem ze
ustala ciśnienie przed listwą wtrysków czy za nią ?
a potem paliwo wraca już bezpośrednio do baku ?


(regulator nie przepuszcza więc pewnie dobry )
Ostatnio zmieniony czw kwie 03, 2008 21:11 przez dnadna, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw kwie 03, 2008 21:17

dnadna pisze:ustala ciśnienie przed listwą wtrysków czy za nią ?
to kwestia umowna, w 2e jest przy końcu listwy po stronie pasażera, w innych wtryskach na drugim końcu listwy, jeszcze w innych na jej środku. Ustala więc ciśnienie w całej listwie, trudno powiedzieć czy przed czy za. Poprostu jeśli paliwo ma ciśnienie większe jak 2,5 bara na pracującym silniku to się otwiera i wypuszcza paliwo wężem powrotnym. Nie zaszkodzi go wyjąć i zaglądnąć pod niego, ale nie wyobrażam sobie co i jak białoby się tam zatkać. Prędzej już po jakimś uderzeniu w podwozie coś stało się z samym wężem powrotnym.

[ Dodano: Czw Kwi 03, 2008 9:18 pm ]
A jeszcze takie pytanko: przed awarią nie grzebałeś coś przy pompie i nie zamieniłeś węży?
Ostatnio zmieniony czw kwie 03, 2008 21:23 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.



dnadna
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 13:07
Lokalizacja: lodz

Post autor: dnadna » czw kwie 03, 2008 22:13

nie no węże ok nic nie ruszałem , zresztą jak pisałem naprawiło się ...
z tym że pewnie za pare dni znowu to się powtórzy jak zwykle .
dobrze że mam gaz bo inaczej holowanie murowane .
ale dzieki za info bede za tydzien u znajomego to rozbiore i sprawdze
drożność całego ukladu paliwowego po kolei , wszystkie węże itd .
nie ma wyjścia

[ Dodano: 04 Kwi 2008 19:50 ]
MAŁE PYTANIE JESZCZE :
cholera tak sobie mysle ze regulator ciśnienia paliwa musi być za listwą wtrysków
bo trzyma na niej stałe cisnienie a tylko nadwyżkę zwraca przewodem powrotnym .
czy ktoś może to potwierdzić ?
Ostatnio zmieniony pt kwie 04, 2008 19:50 przez dnadna, łącznie zmieniany 1 raz.



zoso8894
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 395
Rejestracja: czw gru 21, 2006 18:05
Lokalizacja: wwa

Post autor: zoso8894 » pt kwie 04, 2008 19:52

no na zdrowy rozum tak ale tak na 100% to też bym chciał się dowiedzieć



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt kwie 04, 2008 20:00

Niech będzie :)
Pressure regulator
http://www.vanagonparts.com/digifant.html


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 376 gości