nie chce jechac, obroty 2800, gaz do deski

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

MaciejW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 350
Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 11:57
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

nie chce jechac, obroty 2800, gaz do deski

Post autor: MaciejW » czw kwie 03, 2008 08:18

Panowie sprawa dotyczy audi 2.0 na wielop.wtrysku 115,doradzcie prosze co sprawdzic,bo mechanik rozklada rece,auto ma lpg i na obu paliwach obroty silnika max 2500-2800 i silnik zaczyna jakby buczec autem prawie nie da sie jezdzic!!jest slabiutki,zaplon byl tez spr.i podlaczany do kompa i nic nie wyszlo ,mechanior mowi ze nie wie,ma ktos jaies sugestie??
Ostatnio zmieniony czw kwie 03, 2008 13:43 przez MaciejW, łącznie zmieniany 1 raz.



wahareal
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: czw lut 08, 2007 11:53
Lokalizacja: Łosice
Kontakt:

Post autor: wahareal » czw kwie 03, 2008 09:26

Kolego a sprawdzałes cisnienie na [poszczególnych tłokach? Ja bym takze zajrzał do katalizatora jezeli jeszcze go posiadasz. Bo moze być zabity syfem. Ja mialem podobnie wpasacie tdi. NIe szedł kombinowalem cuda, zaworki, wezyki, komputery podmieniałem, nawet turbine wykrecilem i była ok, na koniec zajrzałem do katalizatora i okazało sie ze był zawalony na całej długości az czesc kanalików sie zapiekła. wywaliłem środek katalizatora i auto odrzylo.. POpatrz moze cos w tym kierunku.



Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » czw kwie 03, 2008 09:45

czy na luzie jak dodasz gazu to się wkręci czy też nie ?
czy próbowaleś go przegonić pod czerwone pole na 1,2,3 biegu ?
pamiętaj że komp nie widzi uszkodzeń mechanicznych, czyli np dziury w dolocie=lewego powietrza, ślizgania sprzęgła, zapieczonych hamulców itp. :bigok:


TDPower

MaciejW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 350
Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 11:57
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Post autor: MaciejW » czw kwie 03, 2008 11:21

ppoll27 pisze:czy na luzie jak dodasz gazu to się wkręci czy też nie ?
czy próbowaleś go przegonić pod czerwone pole na 1,2,3 biegu ?
pamiętaj że komp nie widzi uszkodzeń mechanicznych, czyli np dziury w dolocie=lewego powietrza, ślizgania sprzęgła, zapieczonych hamulców itp.
na luzie obroty idą maax do 2800 obr,na wolnych idzie porpawnie ok 950 obr/minnic nie faluje,sprzeglo okhamulce ok,dolot raczej tez,czy moze to byc cewka ??
Ostatnio zmieniony czw kwie 03, 2008 11:23 przez MaciejW, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » pt kwie 04, 2008 13:51

sprawdz ustawienie rozrządu, potem zapłon, pozatym zmierz ciśnienie w cylindrach ... jak filtr powietrza i swiece ?


TDPower

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 401 gości