Problem z odpalaniem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

marinowo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: ndz cze 05, 2005 22:45
Lokalizacja: Siedlce

Problem z odpalaniem

Post autor: marinowo » śr kwie 02, 2008 20:47

Obrazek

Witam jestem posiadaczem Golfa 3 1.6 AFT (wielopunkt)
Od kilku miesięcy mam problem z porannym odpalaniem, a także po dłuższym postoju (po około 8 godzinach). Golfik zaskakuje dopiero gdzieś po przekręceniu z 6 razy rozrusznikiem. Czytałem kilka postów na podobny temat ale jakoś niestety nie przyniosło to rezultatów. Na załączonym zdjęciu zaznaczyłem 2 czujniki z czego jeden (zaznaczony na czerwono) cztero pinowy wymieniłem i żadnych zmian. Zastanawia mnie do czego jest ten czujnik zaznaczony na żółto tuż obok. Tak poza tym to nie wiem wogóle czy z dobrej strony zaczynam wymieniając chociażby ten czujnik. Podłączałem go pod vaga i niema żadnych błędów. Po odpaleniu golfik chodzi.... ale wydaje mi się jakby nie miał ssania... podejrzewam o to pompkę... z tego co wiem powinna dawać ciśnienie 3bary, tak więc ściągałem przewód paliwowy kręciłem rozrusznikiem i strumień paliwa sięgał około 15 cm. Prosiłbym o rady i ewentualną pomoc....



Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » śr kwie 02, 2008 20:55

Po pierwsze to sprawdź, ewentualnie wymień układ zapłonowy, czyli przewody WN, kopułkę, palec i świece, dopiero później szukaj przyczyny w czymś innym. Często pisane było o takich problemach z autkami na forum.
Ostatnio zmieniony śr kwie 02, 2008 20:56 przez prezesik25, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek
Obrazek

marinowo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: ndz cze 05, 2005 22:45
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: marinowo » śr kwie 02, 2008 21:09

prezesso pisze:Po pierwsze to sprawdź, ewentualnie wymień układ zapłonowy, czyli przewody WN, kopułkę, palec i świece, dopiero później szukaj przyczyny w czymś innym. Często pisane było o takich problemach z autkami na forum.

Tak.... jeśli chodzi o układ zapłonowy to zapomniałem o nim wspomnieć.... tak więc.... Przewody nówki BERU kopułka i palec także.... a świece też świeże NGK tak więc to tego niemam zastrzeżeń. Proszę o inne porady :)



Awatar użytkownika
krzaś
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: ndz sty 14, 2007 13:49
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: krzaś » śr kwie 02, 2008 21:58

Podczas próby odpalania sprawdż czy jest iskra. Jesli jej nie bedzie to stawiam na czujnik położenia wału. Miałem taki sam przypadek, odpalał mi dopiero za którymś tam razem.
Wymiana czujnika położenia wału pomogła, bo nie było iskry.
No niestety podróbka ok220zł a orginał 550zł.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 257 gości