Dane techniczne, silniki, VIN dekoder, kody wyposażenia

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
maroTdi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 873
Rejestracja: czw lip 05, 2007 20:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maroTdi » czw mar 20, 2008 23:37

GERONIMO, 74kW = 101KM

http://www.vwgolf.pl/index.php?id=danetechniczne tutaj masz malo ale zawsze cos.. silnik masz na pompowtryskiwaczach



GERONIMO
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: śr mar 19, 2008 22:43
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Post autor: GERONIMO » pn mar 24, 2008 21:38

Witam. Mam pytanko odnośnie TDI. Mianowicie czy czerwone litery D i I oznaczają moc silnika 130 kM czy nie ma w tym reguły. Mój golf ma 101 kM i dwie czerwone litery. Czy to jest OK?


GERONIMO

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » pn mar 24, 2008 21:56

GERONIMO pisze:Witam. Mam pytanko odnośnie TDI. Mianowicie czy czerwone litery D i I oznaczają moc silnika 130 kM czy nie ma w tym reguły. Mój golf ma 101 kM i dwie czerwone litery. Czy to jest OK?
z tymi oznaczeniami to jest tak, że silniki na pompowtryskiwaczach mają te czerwone oznaczenia i tak:
silniki o mocy 115 KM (AJM, AUY) - czerwone "DI"
silnik o mocy 130 KM (ASZ, AWX) - czerwone "DI"
silnik o mocy 150 KM (ARL) - czerwone "TDI"
silniki o mocy 110 KM (AHF, AFN, ASV, AVG) mimo, iż są na pompie rotacyjnej VP mają czerwone "I" z uwagi na turbinę ze zmienną geometrią. Silnik ALH 66kW/90 KM również ma turbinę ze zmienną geometrią ale ma mniejszą moc i dlatego srebrne literki "TDI".

W przypadku silników ATD i AXR - 74kW/100 KM na pompowtryskach mają również czerwone "DI".
Ogólnie rzecz biorąc silniki na pompowtryskach poza wzmocnionym ARL-em mają czerwone "DI".
Ostatnio zmieniony pn mar 24, 2008 22:07 przez Sztomel, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

GERONIMO
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: śr mar 19, 2008 22:43
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Post autor: GERONIMO » pn mar 24, 2008 22:12

Dzięki Sztomel. I wszystko jasne. Pozdrawiam.


GERONIMO

Awatar użytkownika
maroTdi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 873
Rejestracja: czw lip 05, 2007 20:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maroTdi » pn mar 24, 2008 22:22

Sztomel, ale te 100KM maja chyba tylko I czerwone..



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » pn mar 24, 2008 23:48

maroTdi pisze:Sztomel, ale te 100KM maja chyba tylko I czerwone..
skoro moja odpowiedź budzi Twoje wątpliwości to zadzwoń do importera VAG lub ASO to może dasz się przekonać.


Obrazek

Awatar użytkownika
maroTdi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 873
Rejestracja: czw lip 05, 2007 20:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maroTdi » wt mar 25, 2008 00:08

Sztomel, no dzwonic nie bede.. tylko wiem poprostu co kolega mial na aucie..



toto84

Post autor: toto84 » pt mar 28, 2008 17:23

witam . w moim golfiku jest wsadzony 1.6 turbo diesel a silnik ma opis 1v :bajer:



hernek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: wt mar 25, 2008 18:41
Lokalizacja: wrzesnia

Post autor: hernek » sob mar 29, 2008 00:14

szalonyCezar pisze:Witam. Moze ktoś mi pomoze ustalic jaki mam dokladnie silnik w moim autku. Jest to MK 3 z 1994 pierwsza rejestracja we wrześniu. Silnik 1.8 na wielopunktowym wtrysku, oznaczenie według katy pojazdu JH. Posiada katalizator. I tu jest problem. rozdzielacz paliwa (tak to sie chyba nazywa) mam umieszczony na obudowie filtra powietrza i z tamtąd wychodzą przewody paliwowe w oplocie stalowym do wtryskiwaczy. Postaram się wstawić zdjęcie silnika. Coś takiego widze pierwszy raz. Za wszelką pomoc będe wdzieczny. Pozdrawiam
na pewno tj silnik GTI ok110km wieloponktowy wtrysk mechaniczny - taki montowali w golfie mk2 (tak ja mialem) widocznie ktos misial przelozyc z mk2 do mk3 bo takiego nie spotkalem w mk3. silniczek super- przyspieszenie REWELACYJNE-mialem rocznik 84 mk2 i czeto,gesto duzo mlodsze auta musialy sie wstydzic jak ruszalem ze swiatel...:)



Awatar użytkownika
sławomir
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: ndz gru 23, 2007 14:12
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: sławomir » ndz mar 30, 2008 14:13

witam,
jakie sa roznice pomiedzy silnikami tdi 1Z AHU i ALE ?



Awatar użytkownika
lukasz041287
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 389
Rejestracja: wt lut 26, 2008 17:54
Lokalizacja: chorzóVW
Kontakt:

Post autor: lukasz041287 » ndz mar 30, 2008 17:23

mój golfik ma oznaczenie KR 16V tz.GTI i ma ok 137KM
Ostatnio zmieniony pn mar 31, 2008 11:56 przez lukasz041287, łącznie zmieniany 2 razy.



DEMkO
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: wt sty 24, 2006 00:35
Lokalizacja: malopolska

Post autor: DEMkO » ndz mar 30, 2008 20:36

z tabeli ADZ w Golfie/Vento pisze ze do 7/95 a ja mam go w Vento z 12/95 wiec nieprawda :)
silnik SI ale chyba powinno pisac SI,kat (bo go mam :P)



Awatar użytkownika
Misi3k
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 21:48
Lokalizacja: żory

Post autor: Misi3k » śr kwie 02, 2008 19:37

Czy w GOLFie MK3 wersja CL byly montowane tylko silniki 75konne??



Awatar użytkownika
maroTdi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 873
Rejestracja: czw lip 05, 2007 20:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maroTdi » śr kwie 02, 2008 19:54

Misi3k, nie tylko.. Cl to wersja wyp. a silniki byly rozne..



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 146 gości