...po wymianie rozrządu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » wt wrz 20, 2005 09:48

techon pisze:...a co to jest notlauf?
tryb awaryjny

techon pisze:jak wygląda zawór N75- Czy to jest taki mały z wtyczką i 2 wężykami, miesci sie obok filtra?
tak, tyle że z 3 wężykami - może byc jednym z powodów

techon pisze:no i co z tymi pęcherzykami powietrza za filtrem!? Gdzie może być nieszczelność?
myslę ze po prostu ten typ tak ma i tyle

Auto na diagnozę i poznasz przyczynę problemu


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

techon
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: czw sie 25, 2005 13:53
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: techon » wt wrz 20, 2005 11:06

Corvax pisze:
techon pisze:...a co to jest notlauf?
tryb awaryjny

-TRYB AWARYJNY TO CHYBA NIE , PONIEWAŻ NIE ZAPALA MI SIĘ ŻADNA KONTROLKA!
techon pisze:jak wygląda zawór N75- Czy to jest taki mały z wtyczką i 2 wężykami, miesci sie obok filtra?
tak, tyle że z 3 wężykami - może byc jednym z powodów

...cZY USZKODZENIE TEGO ELEMENTU MOŻNA SPRAWDZIĆ VAG-IEM. pYTAM BO DIAGNOZOWAŁEM SIĘ OSTATNIO W WARSZTACIE I MECH POWIEDZIAŁ ,ZE OK!
I WSKAZAŁ NA ZAPOWIETRZANIE!
jAK JEST EW. KOSZT TEGO ZAWORKA -N75
techon pisze:no i co z tymi pęcherzykami powietrza za filtrem!? Gdzie może być nieszczelność?
myslę ze po prostu ten typ tak ma i tyle

Auto na diagnozę i poznasz przyczynę problemu
ale musi być koniecznie diagnoza dynamiczna- czyli podczas jazdy!
W warsztacie chyba nic nie wykazało!



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » wt wrz 20, 2005 11:23

Tak, musi byc dynamicznie bo jesli to notlauf to wystepuje tylko do momentu zgaszenia silnika - komp się resetuje i wszystko jest ok, dopuki któras z wartości nie wyjdzie poza zakres dopuszczalny przez ECU. Mozesz miec padnięty N75, zapieczone kierownice w spręzarce itp - jesli jest tryb awaryjny to wyjdzie to podczas diagnozy.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

techon
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: czw sie 25, 2005 13:53
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: techon » śr wrz 21, 2005 16:24

...ale na początek muszę uszczelinic układ paliwoawy ( TAK MI POLECIŁ MECHANIOR).
Przewody wymienione, filtr tez, a więc wymienie ten ogrzewacz na filtrze i zobaczę!
Gorzej bo mój mechanik ma tylko stacjonarny komputer!

Ja mam laptopa, ale nie wiem czy wystarczy zainstalować ten darmowy program ze strony
OBDII i wykorzystać jego interfeis?

Jaki jest koszt VAG-a ( mam na myśli oporgramowanie + interfej +przewody no ogolnie to co potrzebne)?



techon
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: czw sie 25, 2005 13:53
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: techon » czw wrz 22, 2005 10:04

...byłem na VAGu- kąt jest OK, tylko bąble idą za filtrem- pewnie dlatego muł! Ew. jeszcze muszę sprawdzić N75!

Czy znajdę oprogramowanie do swego Laptopa, zebynm mogł wykorzysrtać interfejs swego mechaniora??! Bo on ma tylko stacjonarny!



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 245 gości