Wymiana zawieszenia - zestaw naprawczy i końcowka drążka

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
krzaś
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: ndz sty 14, 2007 13:49
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: krzaś » pn mar 31, 2008 21:57

Pasować to bedzie. Ale jesli nie masz prasy to nie zabieraj się za to bo nie dasz rady tego powymieniać. Możesz ewentualnie pozdejmowac wachacze i oddac gdzies na warsztat ale nie wiem czy jest sens sie z tym bawić. Szkoda czasu a na warsztacie dużo nie skasuja za to.



Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

Post autor: slawko333 » wt kwie 01, 2008 00:03

rob sam, tzn z wachaczy wypier... tuleje a pozniej jedz gdzies gdzie ci wbija nowe 50 zl to gora, ja sam wbilem ale tzreba troche sie pomeczyc, dokladnie sprawdz tuleje przednie na wachaczu bo one sa praktycznie niedozdarcia, a zawias tylni jest pristy jak niemasz kolektora, jak masz i nieuda cie go odkrecic to pisz, napisze ci jak ja to zrobilem :bigok:



Awatar użytkownika
CzapCzap
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 830
Rejestracja: wt mar 14, 2006 23:53
Lokalizacja: Athlone
Kontakt:

Post autor: CzapCzap » wt kwie 01, 2008 00:05

Koncowki to bym inne kupil ...
Te pewnie padna szybko i tylko stracisz kase za ustawianie zbieznosci, bo znowu bedziesz musial zmienic i oczywiscie ustawic zbieznosc.


Obrazek <--------

Golf 3 GL 1.6 AFT - sprzedany :(
Golf 4 GTI 1.8T AGU - Jest :)
Jetta 2 CL 1.6D - Jest :)

tomas1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 147
Rejestracja: śr lip 12, 2006 12:27
Lokalizacja: śląsk
Kontakt:

Post autor: tomas1 » wt kwie 01, 2008 00:05

Nie słuchaj głupot "że nie dasz rady" kazdy normalny facet z chodzby małym zapleczem da sobie z tym rade stara tuleje najlepiej poprostu dozciać i wybic bo bedzie bardzo zapieczona nowa musisz pamietać żeby dobrze obrócisz zorientujesz sie bo jest na niej strzałka i kropka na wachaczu wystarczy na nowa tuleje dopasowac jakąś pasowną rułke dobrze ustawic i równo nabic wiekszym młotkiem chyba że masz w domu duze imadło wtedy masz juz praktycznie tak jak prasa.
Acha przy górnej gumie nie zapomnij o włożeniu tej cienkiej metalowej tulejki
Powodzenia w pracy. mi to zajeło godzinke na koło



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » wt kwie 01, 2008 00:30

CzapCzap pisze:Koncowki to bym inne kupil ...
Te pewnie padna szybko i tylko stracisz kase za ustawianie zbieznosci, bo znowu bedziesz musial zmienic i oczywiscie ustawic zbieznosc.
Dokładnie. NIecałe 18 zet... to musi być badziew.
w76marko pisze:ale korci mnie żeby zrobić samemu przód. Znalazłem na allegro zestaw naprawczy

http://moto.allegro.pl/it..._3_feb_c79.html
Febi polecam.

w76marko pisze:I jeszcze jedna wielka prośba .... proszę o opis jak to wszystko wymienić ...
W dziale FAQ znajdziesz odpowiednie porady.

Dasz radę sam ale kanał by się przydał. Z przednimi silentblokami nie ma większego problemu, troche z małymi trzeba się pobawić ale one najdłużej wytrzymują. Ja dałem rady bez prasy. Imadło było pomocne :grin:



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » wt kwie 01, 2008 12:28

w76marko pisze:Dzięki panowie .... a jeszcze jedno pytanie ... wszystko dokręca się jak auto stoi na kołach czy jak koło zdjęte ?? pozdrowienia
Na opuszczonych musisz dokręcić silent bloki



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 303 gości