Popychacze stukaja czasami
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Właśnie problem się zaczął jak zalałem silnik olejem Shell Helix!!! zwykłym mineralnym 15W40
Jak kupiłem autko to nie wiedziałem jakim olejem jest zalany silnik?
A jakim olejem ty zalewasz silnik?
U mnie tak stuka silnik jak jest zimny, raz głośniej, raz ciszej, klepie do momentu aż się rozgrzeje.
Postanowiłem jeszcze do września tak pojeździć. Potem spróbuje kupić jakiś lepszy olej mineralny?
Co myślisz??? Warto spróbować zalać go innym olejem.
Dzięki Pozdrowka
Jak kupiłem autko to nie wiedziałem jakim olejem jest zalany silnik?
A jakim olejem ty zalewasz silnik?
U mnie tak stuka silnik jak jest zimny, raz głośniej, raz ciszej, klepie do momentu aż się rozgrzeje.
Postanowiłem jeszcze do września tak pojeździć. Potem spróbuje kupić jakiś lepszy olej mineralny?
Co myślisz??? Warto spróbować zalać go innym olejem.
Dzięki Pozdrowka
A man is as old as he feels and a woman as old as she looks ;)
-
- Nowicjusz
- Posty: 38
- Rejestracja: sob wrz 15, 2007 10:42
- Lokalizacja: ŁAZISKA ŚREDNIE
- Kontakt:
Ja mam tez ten sam problem! ale niechce wymieniac oleju bo to i tak nic nie da, teraz jezdze na lotosie mineralnym 15w/40 jak odpale silnik to stukaja ale po kilku dziesieciu sekundach juz ich nie słychac ! no dopiero jak otworze maske to je słysze mam golfa 1.8 gti v16 PL i co najlepiej zrobic?? wolał bym je wymienic a za bardzo sie nie znam! ile potrzebuje popychaczy i jaka cana za sztuke? i co jeszcze do tego powinienem zrobic?? pomocy
Ostatnio zmieniony pn mar 31, 2008 21:58 przez raflik1986, łącznie zmieniany 1 raz.
[b]GOLF MK2 1.8 GTI 16V[/b]
stukało bo pewnie przestała działać hydroregulacja, a zalanie gęstym olej na pewno jej nie naprawiło ...asmo pisze:ja miałem mobil 1 10w/40 stukało wymieniłem na 15w/40 i nie stuka
do silników z hydrauliczną regulacją luzów optymalny olej jak chodzi o gęstość to 10W40
jeśli stuki są na zimny silniku to OK - jeśli pojawiają się na ciepłym to trzeba wymienić regulatory a nie zalewać glutem
[ Dodano: Wto Kwi 01, 2008 10:48 ]
atest TUV ma wszystko co jest sprzedawane legalnie na rynku niemieckim ... oleje Orlenu teżB_O_N_K pisze:Witam.
Czytałem na www.valvoline.pl że MaxLife 10W40 przeznaczony jest specjalnie do silników o przebiegu ponad 100 000 km. No i dostał atest TUV. Chyba się na niego skuszę.
Pozdrawiam.
TDPower
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 248 gości