Stacyjka :-(
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- woytooo
- Mały gagatek
- Posty: 83
- Rejestracja: śr cze 08, 2005 17:40
- Lokalizacja: Kraków-Miechów
- Kontakt:
Stacyjka :-(
Padła mi stacyjka a dokładniej jakaś kostka.Nie wiem o jaką kostke chodzi,ściągałem osłone kolumny kierowniczej i nie widać poza stacyjką żadnej kostki.Musze cos jescze ściągnąć? Z góry dziekuje za pomoc. ))
To zycze powodzenia z ta kostka za 20 zl... zaraz sie wyrobi i bedziesz mial to samo. Tu nie ma co zalowac i trzeba kupic kostke za 60 - 80 zl.
Co d objawow: ja spotkalem sie z dwoma:
1. w moim aucie przy kreceniu rozrusznikiem nie palily sie diody w liczniku (styk zaplonu byl walniety).
2. w polowce znajomego przy przekreceniu w pozycje rozruchu diody sie palily, ale rozrusznik nie krecil.
Mozna to latwo sprawdzic, po prostu trzeba poruszac w rozne strony kluczykiem w newralgicznej pozycji. Jak zalapie, to wlasnie to.
Wymiana kosztowala mnie 60 zl, bo sam nie dalem rady sciagnac wieloklina. Koles w warsztacie zdjal cala kolumne i przy pomocy imadla i sciagacza sciagna wieloklin. Tylko tak mozna dostac sie do tej kostki. Mozna tez wypiac kable z kostki i nosic 2 w kieszeni. Podczas jazdy podpinamy ja do kabli (tam jest szybkozlacze) i jedziemy na srubokret.
Co d objawow: ja spotkalem sie z dwoma:
1. w moim aucie przy kreceniu rozrusznikiem nie palily sie diody w liczniku (styk zaplonu byl walniety).
2. w polowce znajomego przy przekreceniu w pozycje rozruchu diody sie palily, ale rozrusznik nie krecil.
Mozna to latwo sprawdzic, po prostu trzeba poruszac w rozne strony kluczykiem w newralgicznej pozycji. Jak zalapie, to wlasnie to.
Wymiana kosztowala mnie 60 zl, bo sam nie dalem rady sciagnac wieloklina. Koles w warsztacie zdjal cala kolumne i przy pomocy imadla i sciagacza sciagna wieloklin. Tylko tak mozna dostac sie do tej kostki. Mozna tez wypiac kable z kostki i nosic 2 w kieszeni. Podczas jazdy podpinamy ja do kabli (tam jest szybkozlacze) i jedziemy na srubokret.
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
3. auto zapala i od razu gasniemalgosk pisze:Co do objawow: ja spotkalem sie z dwoma:
1. w moim aucie przy kreceniu rozrusznikiem nie palily sie diody w liczniku (styk zaplonu byl walniety).
2. w polowce znajomego przy przekreceniu w pozycje rozruchu diody sie palily, ale rozrusznik nie krecil.
4. slychac zgrzyty w okolicy kolumny przy kreceniu kluczykiem - za chwile padnie kostka..
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Ja wolałem nie ryzykować z tanią kostką. po prostu za dużo kombinacji z jej wymianą.
Co do objawów:
Masz więc trochę dłuższą listę. W tych powyższych przypadkach (3 i 4), jeżeli chodzi o diagnozę, można zrobić tak. Zainwestować w kostkę 20 zł (jak się okazuje kolega nie narzeka na tą tanią), zdjąć osłonę kolumny, odpiąć złącze z kablami, przypiąć do nowej kostki i pojeździć na niej. Jak nie będzie problemu, to masz odpowiedź. A jak będzie problem, to wiesz, że to nie kostka i trzeba szukać dalej.
Co do objawów:
Masz więc trochę dłuższą listę. W tych powyższych przypadkach (3 i 4), jeżeli chodzi o diagnozę, można zrobić tak. Zainwestować w kostkę 20 zł (jak się okazuje kolega nie narzeka na tą tanią), zdjąć osłonę kolumny, odpiąć złącze z kablami, przypiąć do nowej kostki i pojeździć na niej. Jak nie będzie problemu, to masz odpowiedź. A jak będzie problem, to wiesz, że to nie kostka i trzeba szukać dalej.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 331 gości