gdzie jest syrena klaksonu??
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Siema
Są 2 bezpieczniki związane z klaksonem :
1 golfy do 7/89
nr 16(ton łagodny)
nr18 (podwójny ton)
2 golfy od 8/89
nr 13
Przkaźniki :
1 golf do 7/89
nr 6 podwójny ton
2 golf od 8/89
10 podwójny ton
To tyle na ten temat
Aha polecam nie podłączać podwójnego - jest głośny i niemiły.
pozdro
Są 2 bezpieczniki związane z klaksonem :
1 golfy do 7/89
nr 16(ton łagodny)
nr18 (podwójny ton)
2 golfy od 8/89
nr 13
Przkaźniki :
1 golf do 7/89
nr 6 podwójny ton
2 golf od 8/89
10 podwójny ton
To tyle na ten temat
Aha polecam nie podłączać podwójnego - jest głośny i niemiły.
pozdro
Ostatnio zmieniony pn mar 31, 2008 16:22 przez Maćkooo, łącznie zmieniany 1 raz.
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Ale skoro przekaźnik cyka czyli wszystko do przekaźnika jest ok.. sprawdź kable wtórne przekaźnika - jeden powinien iść do akumulatora a drugi do trąby - no i pamiętaj że trąba musi mieć masę na konektorze - one się chyba nie masują na obudowie...
Pozdro
Pozdro
Ostatnio zmieniony pn mar 31, 2008 16:29 przez blukotek, łącznie zmieniany 1 raz.
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
kyniuwlkp, Ty masz wersję GT, więc bogatszą - w związku z tym powinieneś mieć dwa klaksony - nisko i wysoko tonowy. Swiadczy o tym także posiadanie przekaźnika (te pykanie), który był tylko w wersjach z dwoma klaksonami. Z przyciskiem w kierownicy wszystko jest ok, skoro przekaźnik pyka. Między akumulatorem, a reflektorem, na wewnętrznej części błotnika masz przyczepioną złączkę od klaksonu - rozłącz ją i sprawdź, czy jest tam napięcie. Klakson sterowany jest masą, więc powinno być tak, że +12V pojawia się tam po przekręceniu kluczyka, a masa po wciśnięciu klaksonu. Z tej złączki powinna wychodzić wiązka, która rozdziela się na dwa klaksony - jeden umieszczony powinien być przed chłodnicą, za grillem, drugi w błotniku przy akumulatorze, jakby pod spodem, między blachami - tak mniej więcej na wysokości kierunkowskazu w zderzaku.
[ Dodano: Wto Kwi 01, 2008 12:25 ]
A jeszcze - przekręć zapłon, bo w golfach klakson działa tylko po przekręcieniu kluczyka
[ Dodano: Wto Kwi 01, 2008 12:25 ]
A jeszcze - przekręć zapłon, bo w golfach klakson działa tylko po przekręcieniu kluczyka
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 244 gości