gdzie jest syrena klaksonu??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Mis
Forum Master
Forum Master
Posty: 1126
Rejestracja: pt sie 04, 2006 21:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mis » śr lut 13, 2008 15:29

sprawdz najpierw czy sie styki w klaksonie nie uszkodzily.

Syrena jest na przednim pasie, na samym dole. Czarna w ksztalcie trabki



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » śr lut 13, 2008 15:29

kyniuwlkp, zawieszona pod pasem przednim po lewej stronie przed chłodnicą :)
zegnij sie i zobaczysz kalkson przez zeberka w grilu :P



Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » śr lut 13, 2008 16:51

poszukaj po przewodach, wiązka powinna iść gdzieś w stronę chłodnicy, gdzieś pod przedni pas.


Obrazek
Obrazek

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » śr lut 13, 2008 18:12

to niech ktoś naciska a ty podnieś maske i słuchaj gdzie pyka :P



Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » śr lut 13, 2008 18:18

To_mas pisze:to niech ktoś naciska a ty podnieś maske i słuchaj gdzie pyka
u mnie przekaźnik przykręcony jest wkrętami do plastykowej obudowy chłodnicy - chyba ktoś sam to zakładał, a może jest to fabrycznie - nie wiem


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » pn mar 31, 2008 16:21

Siema :D
Są 2 bezpieczniki związane z klaksonem :
1 golfy do 7/89
nr 16(ton łagodny)
nr18 (podwójny ton)

2 golfy od 8/89
nr 13

Przkaźniki :
1 golf do 7/89
nr 6 podwójny ton

2 golf od 8/89
10 podwójny ton

To tyle na ten temat :D
Aha polecam nie podłączać podwójnego - jest głośny i niemiły. :D
pozdro
Ostatnio zmieniony pn mar 31, 2008 16:22 przez Maćkooo, łącznie zmieniany 1 raz.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

blukotek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: pt lut 08, 2008 16:11
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: blukotek » pn mar 31, 2008 16:28

Ale skoro przekaźnik cyka czyli wszystko do przekaźnika jest ok.. sprawdź kable wtórne przekaźnika - jeden powinien iść do akumulatora a drugi do trąby - no i pamiętaj że trąba musi mieć masę na konektorze - one się chyba nie masują na obudowie...
Pozdro
Ostatnio zmieniony pn mar 31, 2008 16:29 przez blukotek, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » wt kwie 01, 2008 12:23

kyniuwlkp, Ty masz wersję GT, więc bogatszą - w związku z tym powinieneś mieć dwa klaksony - nisko i wysoko tonowy. Swiadczy o tym także posiadanie przekaźnika (te pykanie), który był tylko w wersjach z dwoma klaksonami. Z przyciskiem w kierownicy wszystko jest ok, skoro przekaźnik pyka. Między akumulatorem, a reflektorem, na wewnętrznej części błotnika masz przyczepioną złączkę od klaksonu - rozłącz ją i sprawdź, czy jest tam napięcie. Klakson sterowany jest masą, więc powinno być tak, że +12V pojawia się tam po przekręceniu kluczyka, a masa po wciśnięciu klaksonu. Z tej złączki powinna wychodzić wiązka, która rozdziela się na dwa klaksony - jeden umieszczony powinien być przed chłodnicą, za grillem, drugi w błotniku przy akumulatorze, jakby pod spodem, między blachami - tak mniej więcej na wysokości kierunkowskazu w zderzaku.

[ Dodano: Wto Kwi 01, 2008 12:25 ]
A jeszcze - przekręć zapłon, bo w golfach klakson działa tylko po przekręcieniu kluczyka :)


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 244 gości