Marcin SoYa pisze:hmm ... ale też myślę ...
czy czasem rozrząd nie przeskoczył o ząbek/parę, zapłon mialem od zawsze przyśpieszony - może przeskoczyło i nie może się odnaleźć ... w każdym razie furke raczej oddaję do mechanika.
nie przepali bo jak zalałeś takie paliwo jak ja na orlenie z rozpuszczalnikiem to szlak trafiły wtryski a paliwo poszło pierścieniami do miski olejowej (powąchaj bagnet czy oby paliwem nie wali i czy olej ci nie spływa)jak kopci to tak jak mój tylko że ja wymieniłem cały silnik z wtryskami i z komputerem taniej wyszło niż robocizna , kopci bo ci paliwo zalewa wtryski , sprawdź czujnik cieczy , sondę , świece zapewne okopcone dodam że mój golf erek po zatankowaniu paliwa zaczął sie strasznie zachowywać ale myślałem że to coś sie w pompie paliwa przytkało tankowałem verwe tego feralnego dnia przejechałem 800 kilosów a spalił mi paliwa przeszło dwieście litrów a dizel przy moim jeżeli chodzi o kopcenie to był pikuś jestem, tylko wdzięczny mojemu golferowi że dowiózł mnie do domu bo w garażu już nie odpalił skonał na amen , prędkość maksymalna z jaka jechał to 140 bo tylko z taka dało sie jechać a zasada jest taka przy zalewaniu wtrysków przez paliwo im wolniej tym gorzej im szybciej tym lepiej tylko wtedy ciężko go rozbujać pozdrawiam teraz tak wygląda to po
wymianie silnika