jak sciagnac szklo reflektora?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
jak sciagnac szklo reflektora?
da sie w mk4 sciagnac szklo reflektora? jezeli tak to jak to zrobic, bo nie mam pojecia, a na allegro mozna fokupic sam klosz...
Witam.
Właśnie wklejałem klosz reflektora prawego do Golfa IV.
Klosz kupiłem za 40 zł na allegro. Ideał to on nie jest, widać malutkie skazy, ale pasuje całkiem całkiem, nie było problemu z zamontowaniem. Spinki też się dobrze założyły. Kleiłem na silikon bezbarwny. Teraz schnie.
Krótka instrukcja demontażu lampy:
Zdjąc atrapkę: dwa zatrzaski prawy i lewy (przy narożnikiach lamp) oraz podważyć na środku (pod logo VW). Trzeba też podwazyć u góry atrapki, ten czarny plastik, nad tymi dolnymi zatrzaskami. Trzeba też odpiąć cięgło otwierania maski. Jest zabezpieczone małą metalową spinką, która powinna zostać przy zamku po odpięciu cięgła.
Odkręcić zderzak: 5 śrub w okolicach atrapki, po jednej śrubie we wnękach na halogeny (trzeba wyjąć te kratki), po 4 śruby łączące zderzak z nadkolem (trzeba skręcić kołami, zeby się do nich dostać) UWAGA!!! Zdrerzak musi być odkręcony cały. Zderzak demontuje się, wysuwając go do przodu!!!
Lampa: Lampa jest przykręcona 4 śrubami.
DEMONTAŻ SZKŁA:
Tak jak pisał wcześniej kolega: do gorącej wody do wysokości szkła. Szkło w gorącej wodzie może pęknąc, ale to nic, i tak jest do wyrzucenia. Jak nie chce zejść, można troche podważyć, powinno ładnie wyskoczyć. Nie polecam tłuczenia szkła młotkiem i bawienia się z pozostałościami. Mi zdjęcie i założenie nowego zajęło może max 20 minut. Po zdjęciu szkła pozostalości kleju dokłądnie usunąć, np. szerokim śrubokrętem. Idzie dość gładko.
Ja kleiłem na silikon, ale to dlatego, ze nie miałem kleju do szkła.
Całośc wygląda nieźle. Ciekawe, jak będzie po zamontowaniu, bo pewnie róznice będą widoczne.
Z pewnością będzie wyglądać lepiej, niż cały reflektor, który kupiłem na allegro. Oryginał Helli. Miał być 100% ideał. Jak paczka przyszła, okazało się, że ma urwane jedno mocowanie górne, a klosz wygląda, jakby go ktoś wypiaskował. Na kloszu rocznik 2000, mój jest 2001, ale ja mało jeżdze, to szkła były ideał.
[ Dodano: 03 Kwi 2008 11:55 ]
Założyłem już mapę. Tak jak wcześniej pisałem, oryginalne klosze mam w niemal idealnym stanie, więc nie widzę zbytniej różnicy między lewa lampą a prawą. Co do spasowania po zamontowaniu, to trochę nad maską jest wciągnięta do środka, ale niedużo, w stosunku do oryginalnej, mozna popuścić na górnych śrubach i lekką ją wyciągnąć do przodu. Podsumowując cały zabieg nie jest zbyt trudny, ale troche czasochłonny. Wg mnie warto wymienić sam klosz, a nie kupować całą lampę, pod warunkiem, że klosz będzie pasował. Jeżeli ma się jeszcze wskazówki, jak wymienić, to nie powinno to nikomu przysporzyć problemów.
Właśnie wklejałem klosz reflektora prawego do Golfa IV.
Klosz kupiłem za 40 zł na allegro. Ideał to on nie jest, widać malutkie skazy, ale pasuje całkiem całkiem, nie było problemu z zamontowaniem. Spinki też się dobrze założyły. Kleiłem na silikon bezbarwny. Teraz schnie.
Krótka instrukcja demontażu lampy:
Zdjąc atrapkę: dwa zatrzaski prawy i lewy (przy narożnikiach lamp) oraz podważyć na środku (pod logo VW). Trzeba też podwazyć u góry atrapki, ten czarny plastik, nad tymi dolnymi zatrzaskami. Trzeba też odpiąć cięgło otwierania maski. Jest zabezpieczone małą metalową spinką, która powinna zostać przy zamku po odpięciu cięgła.
Odkręcić zderzak: 5 śrub w okolicach atrapki, po jednej śrubie we wnękach na halogeny (trzeba wyjąć te kratki), po 4 śruby łączące zderzak z nadkolem (trzeba skręcić kołami, zeby się do nich dostać) UWAGA!!! Zdrerzak musi być odkręcony cały. Zderzak demontuje się, wysuwając go do przodu!!!
Lampa: Lampa jest przykręcona 4 śrubami.
DEMONTAŻ SZKŁA:
Tak jak pisał wcześniej kolega: do gorącej wody do wysokości szkła. Szkło w gorącej wodzie może pęknąc, ale to nic, i tak jest do wyrzucenia. Jak nie chce zejść, można troche podważyć, powinno ładnie wyskoczyć. Nie polecam tłuczenia szkła młotkiem i bawienia się z pozostałościami. Mi zdjęcie i założenie nowego zajęło może max 20 minut. Po zdjęciu szkła pozostalości kleju dokłądnie usunąć, np. szerokim śrubokrętem. Idzie dość gładko.
Ja kleiłem na silikon, ale to dlatego, ze nie miałem kleju do szkła.
Całośc wygląda nieźle. Ciekawe, jak będzie po zamontowaniu, bo pewnie róznice będą widoczne.
Z pewnością będzie wyglądać lepiej, niż cały reflektor, który kupiłem na allegro. Oryginał Helli. Miał być 100% ideał. Jak paczka przyszła, okazało się, że ma urwane jedno mocowanie górne, a klosz wygląda, jakby go ktoś wypiaskował. Na kloszu rocznik 2000, mój jest 2001, ale ja mało jeżdze, to szkła były ideał.
[ Dodano: 03 Kwi 2008 11:55 ]
Założyłem już mapę. Tak jak wcześniej pisałem, oryginalne klosze mam w niemal idealnym stanie, więc nie widzę zbytniej różnicy między lewa lampą a prawą. Co do spasowania po zamontowaniu, to trochę nad maską jest wciągnięta do środka, ale niedużo, w stosunku do oryginalnej, mozna popuścić na górnych śrubach i lekką ją wyciągnąć do przodu. Podsumowując cały zabieg nie jest zbyt trudny, ale troche czasochłonny. Wg mnie warto wymienić sam klosz, a nie kupować całą lampę, pod warunkiem, że klosz będzie pasował. Jeżeli ma się jeszcze wskazówki, jak wymienić, to nie powinno to nikomu przysporzyć problemów.
Peron
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 230 gości