Problem z temperaturą...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Siara
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 228
Rejestracja: ndz kwie 03, 2005 22:18
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Siara » sob wrz 17, 2005 22:28

Z tymi temperaturami to sam jestem ciekawy?? Wiem ze na srodku (jak jest wskazówka w pionie) jest najlepiej i to jest 90 °C.

A jezeli chodzi o problem autora to wiele osób nie ma termostatu w lato i auto sie normalnie nagrzewa ( tzn do normalnej temp. ) tyle ze dluzej. Jak dla mnie to czujnik tempratury zle wskazuje...



elektro
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: czw sie 04, 2005 19:59
Lokalizacja: GORLICE

Post autor: elektro » ndz wrz 18, 2005 14:37

A ja miałem taki objaw silnik miał zawsze troche zaniską temperature .Dziwiło mnie to że wentylator sporadycznie sie włączał . Przypadkiem okazało sie że padła mi sonda lambda wymieniłem i wiecie temperatura silnika sie podniosła szybciej sie nagrzewa dziwne co .Pozdro



mikipromont

Post autor: mikipromont » ndz wrz 18, 2005 15:39

dzieki za podpowiedz co do wskazówki - okazuje sie ze jednak najlepiej jak stoi pionowo ;) Tak zreszta podejrzewałem na srodku = najnormalniej z normalnych :) Ogolnie nie zabieram głosu za bardzo bo na Mk2 dopiero sie poznaje choc wczesniej miałem pare lat doswiadczenia z autkami ale głownie diesle. W kazdym razie milo zauwazyc ze na tym forum ktos jednak czyta i odpowiada na tematy , czego niestety nie mozna powiedziec o wielu innych forum innych samochodów ... Jsli ktos jeszcze mi podpowie jak sprawdzic poszczegolne biegi wentylatora chłodnicy to bede jak na razie "syty" wiadomosci :) Pozdrawiam !



ziemson
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: czw kwie 21, 2005 19:52
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: ziemson » ndz wrz 18, 2005 20:35

Ale co konkretnie sprawdzic z tymi biegami???



mikipromont

Post autor: mikipromont » ndz wrz 18, 2005 22:26

Ano chciałbym sprawdzic czy działaja obydwa bo z tego co widze ten ktory sie włącza czasami jakis nie za szybki jest . Moja wiedza ogranicza sie na razie do tego zeby zewrzec "na krótko " pierwszy i ostatni styk na wtyczce do włącznika termicznego ale dalej nie wiem ktory to bieg?:/- I czy II ???



Awatar użytkownika
Siara
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 228
Rejestracja: ndz kwie 03, 2005 22:18
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Siara » ndz wrz 18, 2005 22:46

Włanie tak przy okazji wantylatora. To moj kiedys przestał działac, wogóle nie dochodziło napiecie do przełacznika w chłodnicy, wiec podłaczyłem dwa przewody od akumulatora do tego przełącznika i działa jak sie nagrzeje. Ale caly czas na maksa i wyje jak cholera. Co mam zrobic zeby bylo fabrycznie, tzn dlaczego nie mam napiecia na orginalnych kablach, bezpiecznik a moze jest jeszcze jakis inny czuly punkt? Jezeli bezpiecznik to który?



mikipromont

Post autor: mikipromont » pn wrz 19, 2005 00:02

zaczał bym od bezpieczników - jest opis na pokrywie obudowy ktory do czego ale ze nasze rakiety maja pare lat i roznych specy za soba to najlepiej po prostu po koleji sprawdzac bo rozne cuda moga byc .To co zrobiłes to w zasadzie chyba obejscie fabrycznego podłaczenia z tym ze nie do konca bo o ile sie nie myle wentylator ma "mase" ciagle podlaczona a wyłacznik termiczny zwiera tylko styki pradowe czyli mowiac popularnie - puszcza napiecie dalej na wetylator . Po mojemu powinienes podjechac + pod pierwsz styk wylacznika i z ostatniego pojechac dalej na wentylator a "-" puscic na wentylator z jakiejkolwiek "masy".bo przy takim podłaczeniu jak teraz Twoj wiatrak nie pociagnie długo gdyz pracuje na pradzie zwarcia niemal. Moje zdanie jednak opiera sie na doswiadczeniach z Fordami fiesta 1,6 i 1,8 diesel wiec niekoniecznie ma zastosowanie do Golfa ... Moze odezwie sie ktos madrzejszy od nas ?:)) Pozdrawiam !



Awatar użytkownika
Siara
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 228
Rejestracja: ndz kwie 03, 2005 22:18
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Siara » pn wrz 19, 2005 00:17

Ja własnie zrobiłem podobnie jak mowisz. Przed włacznikiem termicznym jest tak wtyczka gdzie idzie "+" i "-". Z czego "-" idzie na wentylator, a "+" najpierw na włacznik pozniej na wentylator. I ja sie podłączyłem pod ta wtyczke plus do plusa i minus do minusa. Czyli jest tak jak fabrycznie tylko ze prad idzie nie z bezpieczników a z akumulatora (a i nawet dałem bezpiecznik na "+" tak dla pewnosci)



mikipromont

Post autor: mikipromont » pn wrz 19, 2005 00:26

WOW !!! Podoba mi sie - nawet kombinowanie lubie jak jest z głową - tak by kolejny własciciel nas nie przeklinał potem ;) Elektryka w starych samochodach jest w sumie prosta ale szukanie usterki bywa po prostu upierdliwe wiec czasami lepiej i szybciej zrobic cos od nowa ;)



Awatar użytkownika
Siara
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 228
Rejestracja: ndz kwie 03, 2005 22:18
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Siara » pn wrz 19, 2005 00:39

No własnie... szukałem usterki i wkoncu dwa kabelki, jeden bezpiecznik, 5 min roboty i działa :) Ale mowisz ze sa jakies biegi, tak? Wiec lepiej jak by działały :/



mikipromont

Post autor: mikipromont » pn wrz 19, 2005 07:34

powiem tak - pewnosci nie mam ale chodza słuchy ze jak do wiatraka ida trzy kabelki a nie dwa to jest II biegowy :)) Jak bedecos wiedział to dam znac no chyba ze wczesniej nas ktos oswieci ...;)



Awatar użytkownika
Siara
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 228
Rejestracja: ndz kwie 03, 2005 22:18
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Siara » pn wrz 19, 2005 18:44

No własnie ja mam tylko dwa, czyli chyba jest jedna predkosc. Nawet jak bylo wszytko orginalnie podłaczone to tez pracował na jednym biegu...
Pozdro!!



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 154 gości