Problem z temperaturą...
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Z tymi temperaturami to sam jestem ciekawy?? Wiem ze na srodku (jak jest wskazówka w pionie) jest najlepiej i to jest 90 °C.
A jezeli chodzi o problem autora to wiele osób nie ma termostatu w lato i auto sie normalnie nagrzewa ( tzn do normalnej temp. ) tyle ze dluzej. Jak dla mnie to czujnik tempratury zle wskazuje...
A jezeli chodzi o problem autora to wiele osób nie ma termostatu w lato i auto sie normalnie nagrzewa ( tzn do normalnej temp. ) tyle ze dluzej. Jak dla mnie to czujnik tempratury zle wskazuje...
dzieki za podpowiedz co do wskazówki - okazuje sie ze jednak najlepiej jak stoi pionowo Tak zreszta podejrzewałem na srodku = najnormalniej z normalnych Ogolnie nie zabieram głosu za bardzo bo na Mk2 dopiero sie poznaje choc wczesniej miałem pare lat doswiadczenia z autkami ale głownie diesle. W kazdym razie milo zauwazyc ze na tym forum ktos jednak czyta i odpowiada na tematy , czego niestety nie mozna powiedziec o wielu innych forum innych samochodów ... Jsli ktos jeszcze mi podpowie jak sprawdzic poszczegolne biegi wentylatora chłodnicy to bede jak na razie "syty" wiadomosci Pozdrawiam !
Włanie tak przy okazji wantylatora. To moj kiedys przestał działac, wogóle nie dochodziło napiecie do przełacznika w chłodnicy, wiec podłaczyłem dwa przewody od akumulatora do tego przełącznika i działa jak sie nagrzeje. Ale caly czas na maksa i wyje jak cholera. Co mam zrobic zeby bylo fabrycznie, tzn dlaczego nie mam napiecia na orginalnych kablach, bezpiecznik a moze jest jeszcze jakis inny czuly punkt? Jezeli bezpiecznik to który?
zaczał bym od bezpieczników - jest opis na pokrywie obudowy ktory do czego ale ze nasze rakiety maja pare lat i roznych specy za soba to najlepiej po prostu po koleji sprawdzac bo rozne cuda moga byc .To co zrobiłes to w zasadzie chyba obejscie fabrycznego podłaczenia z tym ze nie do konca bo o ile sie nie myle wentylator ma "mase" ciagle podlaczona a wyłacznik termiczny zwiera tylko styki pradowe czyli mowiac popularnie - puszcza napiecie dalej na wetylator . Po mojemu powinienes podjechac + pod pierwsz styk wylacznika i z ostatniego pojechac dalej na wentylator a "-" puscic na wentylator z jakiejkolwiek "masy".bo przy takim podłaczeniu jak teraz Twoj wiatrak nie pociagnie długo gdyz pracuje na pradzie zwarcia niemal. Moje zdanie jednak opiera sie na doswiadczeniach z Fordami fiesta 1,6 i 1,8 diesel wiec niekoniecznie ma zastosowanie do Golfa ... Moze odezwie sie ktos madrzejszy od nas ?:)) Pozdrawiam !
Ja własnie zrobiłem podobnie jak mowisz. Przed włacznikiem termicznym jest tak wtyczka gdzie idzie "+" i "-". Z czego "-" idzie na wentylator, a "+" najpierw na włacznik pozniej na wentylator. I ja sie podłączyłem pod ta wtyczke plus do plusa i minus do minusa. Czyli jest tak jak fabrycznie tylko ze prad idzie nie z bezpieczników a z akumulatora (a i nawet dałem bezpiecznik na "+" tak dla pewnosci)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 154 gości