Nie równe obroty...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Pim
MK2 lover
MK2 lover
Posty: 416
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:17
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Nie równe obroty...

Post autor: Pim » sob lut 23, 2008 19:50

Witam

(MK3 , ABS - jednopunkt 1,8 benz)

Borykamy się z kumplem z problemem falujących obrotów u niego w Ventylu.

Wymieniliśmy już świece, przewody WN, zregenerowaliśmy po swojemu aparat zapłonowy(wymiana tulejek w których chodzi wałek - te co były dawały już spory luz palca, aktualnie luzu brak). Wymieniona kopułka oraz sam palec.

W sumie to między aparatem z luźnym palcem, a tym 'zregenerowanym' nie ma różnicy w obrotach.

Wydech też przeszedł 'naprawę' - wymieniony końcowy tłumik oraz łączka elastyczna.

Co innego może wpływać na telepanie się silnika(nie-równo-mierne) na całym zakresie obrotów? Kumpel coś mówił że mu odcina na jakichś ~5000 obroty... Reset komputera też robiliśmy.

Telepie w nierówno mierny sposób - obrotek pokazuje minimalne różnice w samych obrotach, nie mniej silnik wyraźnie trzęsie się , a i jest to odczuwalne przez wszystkich pasażerów.

Dźwięk z rury wydechowej wskazuje jakby nie dopalał mieszanki(przy schodzeniu z obrotów lubi sobie 'piardnąć')

Może mieć na to wpływ nadal WN ? Czy raczej szukać kłopotów we wtrysku?


ps: GDZIE w tym silniku jest filtr paliwa?

PS2: od czego jest wtyczka po prawej stronie na wtrysku? (chyba 3 albo 5 pinów) Po wyciągnięciu jej obroty na chwilkę spadają a potem silnik pracuje dalej jak pracował, całkiem bez zmian
Ostatnio zmieniony sob lut 23, 2008 19:59 przez Pim, łącznie zmieniany 2 razy.


Moje Corrado G60 LC6U
Jetta mk3 GL 2.0 automatic
Vento GLX LC3U 1Z + 400 ohm ;)

marclip1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: pn paź 09, 2006 21:43
Lokalizacja: uop6
Kontakt:

Post autor: marclip1 » wt mar 25, 2008 20:42

sprawdz zapłon,sonde lambda i silnik krokowy no a pozniej dopireo wtrysk



ralfi33
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: pt paź 12, 2007 08:55
Lokalizacja: SILESIA

Post autor: ralfi33 » wt mar 25, 2008 21:45

koledzy ja na dzień dobry ustawiłbym zapłon wg cech tak jak ma być a potem sprawdziłbym silnik krokowy wtyczka z prawej strony wtrysku to TPS jak tam nie grzebaliście to się na pewno nie przestawiła zacznijcie od aparatu zapłonowego własciwe ustawienie to podstawa



Awatar użytkownika
Dyziu14021991
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 206
Rejestracja: czw lis 22, 2007 18:38
Lokalizacja: Rosnowo/Koszalin
Kontakt:

Post autor: Dyziu14021991 » wt mar 25, 2008 23:41

ja bym obstawiał krokowca ale moze to byc jeszcze czujnik cieczy chłodzacej


RAJEK


[img]http://images30.fotosik.pl/156/d42d884289b89218.jpg[/img]

woyasvr6
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 207
Rejestracja: ndz paź 21, 2007 19:30
Lokalizacja: to wiesz ??
Kontakt:

Post autor: woyasvr6 » wt mar 25, 2008 23:51

z tymi obrotami to ja sie mecze od dluszego czasu i sam tez niemoge do tego dojsc.na forum muwili mi ze to krokowy lub przepustnica.


VR6.....droga jest.....

Awatar użytkownika
conrad20
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 113
Rejestracja: wt lis 20, 2007 23:03
Lokalizacja: Lubań
Kontakt:

Post autor: conrad20 » śr mar 26, 2008 09:54

u mnie w mk3 też są takie obroty ze trzepie całym silnikiem. ale jak przelącze na gaz to już mniej i są bardzo zadko odczuwalne. tylko ze u mnie byla wymieniana uszczelka pod glowicą. zostala zrobiona i silnik chodzil jak żyletka. równomierna praca silnika, nic sie nie działo. po przejechaniu jakies 800km zaczelo własnie też sie tak dziać ze nim telepie. mam ten sam problem. a silnik tez mam 1.8 ABS+GAZ. pozdrawiam



fecus131
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: sob mar 08, 2008 21:53
Lokalizacja: Kwidzyn
Kontakt:

Post autor: fecus131 » czw mar 27, 2008 23:46

Witam u mnie tz sie to dzieje w golfie IV i kurcze mam problem powazny bo załozyłem gaz i pali nierówno a teraz wolne obroty wzrosły do 1500 to bardzo
Zrobiłem i niepomogło :
- na fotum przeczytałem ze przepustnice trzeba wyczyscic zorbiłem
- adaptacjie silnika czyli podłaczyc pod kompa zrobiłem
- no i teraz szykujes ie nad wymiana sondy lambda ???
czy warto czy macie inne pomysły bo zaczyna mnie o troche draznic z tymi obrotami prosze o porade a ten siniczek kokowy to co wymienic ?? czy tak ajk przeystnice przeczyscic bo sma niewiem pozdrawiam



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 203 gości