Prawidłowe ustawienie rozrządu i zapłonu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Baryla
...
...
Posty: 963
Rejestracja: pt mar 21, 2008 21:57
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Prawidłowe ustawienie rozrządu i zapłonu

Post autor: Baryla » czw mar 27, 2008 15:20

Witam. Mam kilka pytań odnośnie ustawienia zapłonu i rozrządu oraz falujących obrotów.

1. Rozrząd
górne koło na który punkt trzeba go ustawić? 1 czy 2 ? Jest to różnica 1 ząbka.
Obrazek

2. Zapłon

Na którą kropkę trzeba ustawić zapłon? Ja mam między 4 a 5, chyba trochę za wczesny. Silnik 1,8 RP + LPG , posiadam lampę.
Obrazek

3. Obroty
Teraz chyba najgorsze. Czasami jest tak że trzyma równiutko 1000, innym razem gaśnie, a jeszcze innym trzyma 2000+. Obroty cały czas falują. Gdy są za duże pomaga popchnięcie dźwigienki przy wtrysku, wtedy spadają.
Z tego co gdzieś na forum wyczytałem za obroty odpowiedzialny jest silniczek krokowy. Wyjąłem go, rozebrałem chodził lekko, ale przesmarowałem go mała ilością smaru plastycznego. Niestety nic nie pomogło. Oprócz wymiany silniczka co można jeszcze sprawdzić?



Awatar użytkownika
bombel-g2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 360
Rejestracja: śr gru 12, 2007 14:26
Lokalizacja: SŁOKÓW/OPOLE
Kontakt:

zapłon

Post autor: bombel-g2 » czw mar 27, 2008 16:26

przedewszystkim jak chodzi na benzynce-tez obroty szaleja?-bo jak tylko na gazie-to do regulacji..... zapłon jak bedziesz miał za wczesny to przy odpaleniu auta moze ci sie zawiesic-bez róznicy ciepły zimny.jak masz lampe to nie powinno byc problemu. co do zapłonu-to wałek górny i wał dolny muszą byc ustawione wiadomo na punktach... ja zapłon miałem przestawiony-to delikatnie go wyrównałem przekręcając aparatem zapłonowyn- w lewo przyspieszasz a w prawo opózniasz


Kamil
tel.792310032 kupię katalizatory wszystkie
Monowtrysk w PN-nce już śmiga... aż miło

Baryla
...
...
Posty: 963
Rejestracja: pt mar 21, 2008 21:57
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: Baryla » czw mar 27, 2008 17:28

na benzynie tak samo szaleje :/ Widać że silniczek sie wysuwa i wsuwa.
Co do znaków to wał i wałek pośredni wiem jak, ale nie wiem czy koło górne ustawia się na głowice czy na dekiel głowicy.

Teraz mi się przypomniało co do tych obrotów to pomaga zdjęcie klemy z akumulatora na jakieś 30min, niestety jest to efekt krótkotrwały. Więc to raczej nie silniczek, tylko teraz co?

Najgorsze jest to jak czasami lubi się zaciąć na 4-5tyś, wtedy nawet bieg strach włączyć żeby skrzyni nie rozwalić.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 243 gości