Słaby akumulator po nocy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

hudy21
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: ndz cze 03, 2007 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: hudy21 » ndz mar 23, 2008 20:41

Ja i tak stawiam na ROZRUSZNIK zawsze będzie rozładowywał akumulator przy zwarciu a że ma aż 4 szczotki na wirniku to zawsze zapali ale z oporami nawet przy 2 szczotkach.



Awatar użytkownika
jarorlit
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 201
Rejestracja: śr kwie 05, 2006 22:52
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: jarorlit » ndz mar 23, 2008 22:28

hudy21 pisze:Ja i tak stawiam na ROZRUSZNIK zawsze będzie rozładowywał akumulator przy zwarciu a że ma aż 4 szczotki na wirniku to zawsze zapali ale z oporami nawet przy 2 szczotkach.
Rozrusznik, badz alternator. Bo te dwa elementy sa podlaczone poza ukladem stacyjki.
Zwroccie uwage, ze alternator jest polaczony z reszta instalacji bezposrednio. Rozrusznik posiada zas wbudowany "przekaznik" ktory go odcina.
Tak wiec bardzij obstawialbym alternator (a konkretnie zwarcie w mostku prostowniczym, a pozniej ewent. rozrusznik, badz jakis element montowany dodatkowo do instalacji (nieoryginalny) - alarm, radio, itd.
Trzeba wpiac sie amperomierzem i sprawdzic odlaczajac kolejno bezpieczniki. Bez tego ani rusz.
Tak jak napisalem prad do 50mA jest OK.

Pozdrawiam



Awatar użytkownika
vwmadison
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: czw mar 03, 2005 15:56
Lokalizacja: (ten swąd) - Łódź/Zgierz
Kontakt:

Post autor: vwmadison » ndz mar 23, 2008 23:50

może sprawdz jeśli masz jakieś odcięcie, pluskwę, ukryty włącznik..tez może zabrac prąd.....


[size=150][color=blau][b]powered by VW greenpower[/b][/color][/size]

[size=167][color=red][b] mój golf - 19 lat w dobrym tonie......[/b][/color][/size]

Awatar użytkownika
ppoll27
Forum Master
Forum Master
Posty: 1269
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 21:17
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ppoll27 » śr mar 26, 2008 11:52

Tauosu pisze:ppoll27: Nie Ja sprawdzalem tylko elektronik, jednak wtedy bylem z tym spalaniem co by sie dokladnie dowiedziec oco chodzi... stwierdzil ze licnzik byl cofniety i ktos namieszal w liczniku dlatego pokazuje takie spalanie... szczerze, to mi sie wydaje ze glupoty gada :P
sprawdź sobie napięcie na zaciskach aku na wolnych obrotach - nie powinno być mniejsze niż 13,9 V, nie powinno się zmienić po dodaniu gazu, lub załączeniu świateł i nawiewu ... inaczej nie ładuje ci akumulatora ... :bigok:


TDPower

Tauosu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pt lut 15, 2008 22:14
Lokalizacja: Płock

Post autor: Tauosu » czw mar 27, 2008 02:10

Jutro samochod idzie do calkowitego przegladu wiec pewnie rozwiarze sie problem, dam znac co to bylo.

[ Dodano: 29 Mar 2008 22:11 ]
Mam "uszkodzony" moduł komfortu (albo jakoś tak), pobiera po prostu za duzo energii ok. 30 mA. Powiedziano mi ze nowy taki kosztuje 800 zl, szukam czegos uzywanego moze ktos by mial cos takiego na zbyciu ? nr: 1J0959799AH, samochod mam dopiero 1 dzien ale z porady mechanika "na teraz" wychodzi ze pomaga wyjecie bezpiecznika nr. 14 -> oswietlenie wnetrza etc. i jak narazie pomaga ;) Jednak tak czy siak nie moge ciagle wyjmowac bezpiecznika na noc wiec musze wymienic ten moduł.
Ostatnio zmieniony sob mar 29, 2008 23:13 przez Tauosu, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 336 gości