[mk2] CZY KTOŚ MA GTI PB (ewentualnie PF) NA GAZIE???

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
B_O_N_K
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 659
Rejestracja: pn lis 29, 2004 16:17
Lokalizacja: Bargłów Kościelny
Kontakt:

[mk2] CZY KTOŚ MA GTI PB (ewentualnie PF) NA GAZIE???

Post autor: B_O_N_K » sob wrz 17, 2005 11:35

Witam.

Zastanawiam się nad wstawieniem gazu do mojego GTI (symbol silnika PB). Właśnie dowiedziałem się, że nie można do niego wstawić instalacji sekwencyjnej :(

Stąd pytanko: Czy ktoś z Was ma silnik PB (ewentualnie PF) zagazowany? Jak to chodzi? Czy są jakieś problemy? Jak duże są straty mocy? Itd... Itp...

Z góry dzięki za odpowiedzi i porady.

Pozdrawiam ;)


[url]http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=12306&start=0[/url] mk2 GTI...
[url]http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0[/url] Corrado G60...
[img]http://www.rzeszow.mm.pl/~dbbest/avatarki/logo_bonk.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Adrian1980
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 560
Rejestracja: śr kwie 06, 2005 17:43
Lokalizacja: Kiełczów/Oleśnica
Kontakt:

Post autor: Adrian1980 » sob wrz 17, 2005 20:00

Ja mam zwykla instalke gazu bez kompa w swoim PF-ie i chodzi (odpukac) bez najmniejszych problemow (jakies 2 lata juz). Spadek mocy raczej nie wyczuwalny bo wedlug mnie tak samo chodzi mi na gazie jak i na benzie.



Awatar użytkownika
szyki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: śr mar 23, 2005 19:54
Lokalizacja: pyrlandia
Kontakt:

Post autor: szyki » sob wrz 17, 2005 20:56

a jak ze spalaniem na gazie?

pozdr.



Awatar użytkownika
B_O_N_K
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 659
Rejestracja: pn lis 29, 2004 16:17
Lokalizacja: Bargłów Kościelny
Kontakt:

Post autor: B_O_N_K » sob wrz 17, 2005 21:18

Adrian1980 pisze:Ja mam zwykla instalke gazu bez kompa w swoim PF-ie i chodzi (odpukac) bez najmniejszych problemow (jakies 2 lata juz). Spadek mocy raczej nie wyczuwalny bo wedlug mnie tak samo chodzi mi na gazie jak i na benzie.
Między gazem a benzyną nie poczujesz różnicy. A wiesz dlaczego? Bo masz zwężkę na układzie dolotowym i nawet po przełączeniu na benzynę nie masz 100% mocy, którą miałeś przed instalacją LPG.


[url]http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=12306&start=0[/url] mk2 GTI...
[url]http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0[/url] Corrado G60...
[img]http://www.rzeszow.mm.pl/~dbbest/avatarki/logo_bonk.jpg[/img]

Awatar użytkownika
ygd
Prezes vwgolf.pl
Prezes vwgolf.pl
Posty: 1832
Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
Lokalizacja: Siedlce
Auto: Audi S3
Silnik: AFN
Kontakt:

Post autor: ygd » sob wrz 17, 2005 21:58

no właśnie, tak jak napisałem na zonie... 2generacja, lub nawet pierwsza i blos do tego... strat prawie nie będzie...


VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01

Awatar użytkownika
B_O_N_K
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 659
Rejestracja: pn lis 29, 2004 16:17
Lokalizacja: Bargłów Kościelny
Kontakt:

Post autor: B_O_N_K » sob wrz 17, 2005 23:27

Instalacja sekwencji w przypadku tego silnika jest bardzo trudna. Jednak znalazłem człowieka, który potrafi założyć normalną instalację praktycznie bez strat mocy, na co potwierdzeniem mają być wydruki z hamowni przed i po założeniu instalacji ;)

Pozdrawiam ;)


[url]http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=12306&start=0[/url] mk2 GTI...
[url]http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0[/url] Corrado G60...
[img]http://www.rzeszow.mm.pl/~dbbest/avatarki/logo_bonk.jpg[/img]

Awatar użytkownika
ygd
Prezes vwgolf.pl
Prezes vwgolf.pl
Posty: 1832
Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
Lokalizacja: Siedlce
Auto: Audi S3
Silnik: AFN
Kontakt:

Post autor: ygd » sob wrz 17, 2005 23:50

jak chcesz bez strat, to tylko blos wchodzi w grę, a "bardzo trudna" w przypadku sekwencji....serio nie wiem co tam trudnego może być...znając życie gazownicy takich silników nie robią na sekwencji i sie nie znają...


VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01

Awatar użytkownika
B_O_N_K
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 659
Rejestracja: pn lis 29, 2004 16:17
Lokalizacja: Bargłów Kościelny
Kontakt:

Post autor: B_O_N_K » ndz wrz 18, 2005 00:02

ygd pisze:jak chcesz bez strat, to tylko blos wchodzi w grę, a "bardzo trudna" w przypadku sekwencji....serio nie wiem co tam trudnego może być...znając życie gazownicy takich silników nie robią na sekwencji i sie nie znają...
Da sie wstawic tylko należy przeprogramować komputer sterujący gazem. I tu jest problem bo hurtownie nie daja kodow do reprogramowania elektroniki i czesto nie da sie ustawic tego wtrysku bo właśnie ta elektronika nie rozpoznaje czasu wtrysku ponizej 2ms.

Pozdrawiam ;)


[url]http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=12306&start=0[/url] mk2 GTI...
[url]http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0[/url] Corrado G60...
[img]http://www.rzeszow.mm.pl/~dbbest/avatarki/logo_bonk.jpg[/img]

Awatar użytkownika
ygd
Prezes vwgolf.pl
Prezes vwgolf.pl
Posty: 1832
Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
Lokalizacja: Siedlce
Auto: Audi S3
Silnik: AFN
Kontakt:

Post autor: ygd » ndz wrz 18, 2005 00:05

a pytałeś o instalacje różnych firm, czy tylko jednej?


VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01

Awatar użytkownika
B_O_N_K
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 659
Rejestracja: pn lis 29, 2004 16:17
Lokalizacja: Bargłów Kościelny
Kontakt:

Post autor: B_O_N_K » ndz wrz 18, 2005 00:10

ygd pisze:a pytałeś o instalacje różnych firm, czy tylko jednej?
Pytałem niestety tylko jednej firmy. Za to rozmawiałem z człowiekiem o nicku "evolution" - ma firmę zajmującą się instalacjami LPG bez strat mocy, instalacjami turbosprężarek i ogólnie podnoszeniem mocy silników. On sam ma Golfa mk2 o mocy 280KM (z pojemności 1800ccm), co ciekawsze jest to moc... na gazie ;)

Pozdrawiam ;)


[url]http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=12306&start=0[/url] mk2 GTI...
[url]http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0[/url] Corrado G60...
[img]http://www.rzeszow.mm.pl/~dbbest/avatarki/logo_bonk.jpg[/img]

Awatar użytkownika
mindlab
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: wt gru 28, 2004 13:25
Lokalizacja: Darłowo
Kontakt:

Post autor: mindlab » ndz wrz 18, 2005 00:52

Znamy,znamy to mistrz od LPG wiele o nim słyszałem !!!



Awatar użytkownika
ygd
Prezes vwgolf.pl
Prezes vwgolf.pl
Posty: 1832
Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
Lokalizacja: Siedlce
Auto: Audi S3
Silnik: AFN
Kontakt:

Post autor: ygd » ndz wrz 18, 2005 09:42

B_O_N_K pisze:
ygd pisze:a pytałeś o instalacje różnych firm, czy tylko jednej?
Pytałem niestety tylko jednej firmy. Za to rozmawiałem z człowiekiem o nicku "evolution" - ma firmę zajmującą się instalacjami LPG bez strat mocy, instalacjami turbosprężarek i ogólnie podnoszeniem mocy silników. On sam ma Golfa mk2 o mocy 280KM (z pojemności 1800ccm), co ciekawsze jest to moc... na gazie ;)

Pozdrawiam ;)
prawdę mówiąc, bałbym się wynalazków evolutiona ;)
wiem jedno instalka 1/2gen + blos - nic lepszego nie ma... aha, jeśli masz PFa.. szukaj ecu od PB.. kilka koni więcej, no i odpadnie ci sonda... co w przypadku gazu ma swoje plusy :)


VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01

Awatar użytkownika
B_O_N_K
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 659
Rejestracja: pn lis 29, 2004 16:17
Lokalizacja: Bargłów Kościelny
Kontakt:

Post autor: B_O_N_K » ndz wrz 18, 2005 09:52

Witam :)

Ja mam PB i fabrycznie nie mam sondy lambda oraz katalizatora. Hmmm... a jakie są plusy braku sondy w przypadku instalacji gazowej? Nie jestem pewien ale sonda "dosteruje" nieco elektronikę od gazu. A "blos"? - Co to dokładnie jest, bo aż tak dobrze się nie orientuję.

Tak w ogóle to najchętniej założyłbym instalację sekwencyjną i miałbym spokój.

Pozdrawiam ;)


[url]http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=12306&start=0[/url] mk2 GTI...
[url]http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0[/url] Corrado G60...
[img]http://www.rzeszow.mm.pl/~dbbest/avatarki/logo_bonk.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Adrian1980
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 560
Rejestracja: śr kwie 06, 2005 17:43
Lokalizacja: Kiełczów/Oleśnica
Kontakt:

Post autor: Adrian1980 » pn wrz 19, 2005 21:56

a ile taki "blos" kosztuje ??


a co sądzicie o takim mikserze (BRC) do silnika PF ??

Obrazek
Ostatnio zmieniony pn wrz 19, 2005 22:24 przez Adrian1980, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 290 gości