Problem z podlaczeniem uniwersalnych szyb przod

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Sajmon

Post autor: Sajmon » sob wrz 24, 2005 11:53

arek, To dlaczego na schemacie elektrycznym z mk3 4-drzwi wszystkie te moduly sa takie same ??



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob wrz 24, 2005 20:26

Są takie same. A reszta sterowania jest przy pompce. ALe kolega Sajmon w pierwszym poście pisał o uniwersalnych. To przecieżcałkiem co innego i nie będzie współgrało z orginalnym sterownikiem przy pompce


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Sajmon

Post autor: Sajmon » ndz wrz 25, 2005 10:58

Ja potrzebuje tylko przezutniik (lub cos odebnego) co bedzie mi odwracalo napiecie.Myslalem ze zalozenie tych modulow z oryginalnego systemu elektrycznych szyb bedzie dzialalo bez problemu, bo wyprowadzenie na silnik jest takie same jak ja mam w tym uniwersalnym zestawie.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz wrz 25, 2005 11:50

Przerzutnik prosta sprawa, potrzebny jeden byle jaki przekaźnik. Co to mechanizmy które kupiłeś, masz jakieś bliższe dane albi jakiś link?

[ Dodano: Nie Wrz 25, 2005 11:54 am ]
W oryginalnych modułach są zabezpieczenia przeciążeniowe, które wyłączają silnik jak szyba dotrze do końca. Nie wiem czy to się uda dopasować.

[ Dodano: Nie Wrz 25, 2005 11:58 am ]
na tym schemacie jest uwzględniony przekaźnik-przerzutnik o który pytałeś. To typowy przekaźnik, łącznie numerami styków.
http://www.spal-usa.com/power_window_ki ... 2%20SK.pdf


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Sajmon

Post autor: Sajmon » pn wrz 26, 2005 17:54

Ja mam takie mechanizmy http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=64405578 .Ja chce wykorzystac oryginalne przelaczniki z golfa, a nie te ze Spala. I tu jest problem bo oryginalne maja po 2 przewody na przycisk,a te ze spala maja po min. 5 przwodow,dlatego myslalem ze jak dorzuce jeszcze oryginalne moduly to bede modl wtedy sterowac uniwerslanym mechanizmem za pomoca oryginalnego przycisku.



kruzo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: wt mar 25, 2008 16:55
Lokalizacja: okolice rypina

Post autor: kruzo » wt mar 25, 2008 17:02

mam problem z szybami w km3. brak reakcji na probe otwarcia przez przelaczniki (wszystko oryginalne) a przez fnkcjie domkniecia z kluczyka moge otworzyc i zamykac szyby
bardo prosze o pomoc


kruzo

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 512 gości