Zalewa druga gardziel

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Mis
Forum Master
Forum Master
Posty: 1126
Rejestracja: pt sie 04, 2006 21:46
Lokalizacja: Warszawa

Zalewa druga gardziel

Post autor: Mis » pn mar 24, 2008 19:44

Witajcie,

Mam taki problem, ze od pewnego czasu zalewa mi druga gardziel benzyna. Leje sie do niej paliwo jak z kranu. Nie wiem o co chodzi :crazy:

Zawor wzbogacania mieszanki ma nowe i wielokrotnie sprawdzane membrany, ale mam pewna watpliwosc. Na zdjeciu jest STARA, WYJETA JUZ DAWNO membrana, ale ma jednak to samo wybrzuszenie co zamontowana obecnie w gazniku. Czy to jest normalne, czy wlasnie to jest uszkodzenie tej membrany ?

:dol: pod strzalka

Obrazek

W strarej membranie i nowej jest to samo. Jednak na starej takie rzeczy sie nie dzialy.

Dusze mam zgodne ze specyfkacja, odpowiednie do mojego silnika ( 1.6 EZ )
Przeczyscielem te dwie glowne paliwowe jak i powietrzne. Wyglada na sprawne jak to dysze.

Nie mam pojecia co sie dzieje. Macie jakis pomysl?



Awatar użytkownika
czarna małpa
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 585
Rejestracja: czw lip 13, 2006 13:12
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

cdn..

Post autor: czarna małpa » pn mar 24, 2008 19:53

Mysle że to wina tej membranki.Ja mialem podobnie,kupiłem sobie takie oto coś i jest juz ok.

http://allegro.pl/item309902248_gaznik_ ... r_mot.html


Jestem Oazą spokoju
pier.......m, qrwa zarąbiscie wyluzowanym
kwiatem na tafli jeziora .......

Awatar użytkownika
Mis
Forum Master
Forum Master
Posty: 1126
Rejestracja: pt sie 04, 2006 21:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mis » pn mar 24, 2008 20:02

miales podobnie, to znaczy co sie dzialo
?



Awatar użytkownika
czarna małpa
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 585
Rejestracja: czw lip 13, 2006 13:12
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

cdn..

Post autor: czarna małpa » pn mar 24, 2008 20:06

Dokladnie poszla mi membranka w pompce przyspieszacza,takie male cos z przodu gaźnika,caly czas go zalewalo,chodzil tylko na wysokich obrotach,na wolnych ledwno i zarazz gasł.


Jestem Oazą spokoju
pier.......m, qrwa zarąbiscie wyluzowanym
kwiatem na tafli jeziora .......

Awatar użytkownika
Mis
Forum Master
Forum Master
Posty: 1126
Rejestracja: pt sie 04, 2006 21:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mis » pn mar 24, 2008 23:00

jeszcze raz sprawdzilem poziom paliwa, tzn plywak i zawor, bez zastrzezen.

Co o tym sadzicie ? czemu jest zassysane paliwo druga dysza ? wtedy, kiedy to nei jest potrzebne ?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn mar 24, 2008 23:20

oglądam i ogladam gaźnik i rysunki stąd http://www.ruddies.business.t-online.de ... sweise.htm i tłumaczę nawet i nie widzę innej przyczyny jak zbyt wysoki poziom paliwa, juz nie wiem, może zaworek iglicowy jest za krotki, kuleczka mu wypadła albo coś.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Mis
Forum Master
Forum Master
Posty: 1126
Rejestracja: pt sie 04, 2006 21:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mis » pn mar 24, 2008 23:37

przed sekunda zrobilem taki o to test

Wylalem benzyne do sloiczka, a do komory plywakowej wlalem wody, tyle ile bylo benzyny. Skrecilem na jedna srubke i przez otwor w pokrywie dolewalem wody tak dlugo az nie moglem wpompowac powietrza przez kruciec paliwa, zaworek. Efekt taki, ze maksymalny poziom paliwa w komorze plywakowej jest ciut, troszeczke powyzej polowy komory.

[ Dodano: 24 Mar 2008 22:39 ]
zaworek wyglada na kompletny, ma te kuleczke na gorze, na dole gumke. Jak tylko bedzie mozliwosc dokupienia go samego to go kupie jutro, na wszelki wypadek

[ Dodano: 24 Mar 2008 22:40 ]
jak to zaworek za krotki ?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn mar 24, 2008 23:44

test zrobiłeś nie tego, bo benzyna znacznie lżejsza od wody i wcześniej wypchnie pływak. Zrób mój. Na pracującym silniku wyciąg szybko z gaźnika benzyny strzykawką z założoną rureczką (przez ten otwór w tylnym rogu pokrywy po stronie pasażera). Jeśli takie chwilowe obniżenie poziomu zanim pompka dopompuje unormuje na chwilkę obroty to znaczy że poziom beny jest za wysoki. Tylko podciśnienie powoduje że tą wystającą rurką leci benzyna, więc jeśli beny jest za dużo to potrzebne jest mniejsze podciśnienie żeby paliwo wyssało.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Mis
Forum Master
Forum Master
Posty: 1126
Rejestracja: pt sie 04, 2006 21:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mis » pn mar 24, 2008 23:49

dobra, zrobie taki test.

Czy cos, oprocz plywaka i zaworka odpowiada za poziom paliwa w komorze? Plywak jest na 100 % sprawny, jezeli juz, to stawiam jednak na zaworek, choc powietrza nie przepuszcza, byc moze sie zbyt pozno zalacza, jak jest zbyt duzy poziom paliwa.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn mar 24, 2008 23:53

Mis pisze:Czy cos, oprocz plywaka i zaworka
pływak, zaworek iglicowy, pęknięta gumka w zaworku wzbogacania, którą już sprawdziłeś. Więcej nie pamiętam i żałuję że jak na razie nici z naszej pomocy :)


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Mis
Forum Master
Forum Master
Posty: 1126
Rejestracja: pt sie 04, 2006 21:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mis » pn mar 24, 2008 23:58

Paweł Marek pisze:i żałuję że jak na razie nici z naszej pomocy :)
grunt ze nie gadam o swoim problemie sam do siebie :pub:



Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » wt mar 25, 2008 12:25

Paweł Marek pisze:pływak, zaworek iglicowy
Wyklucz sa dobre nie ma co szukac dziury w całym.
Paweł Marek pisze:pęknięta gumka w zaworku wzbogacania
Cos mi wpadło do głowy. w zaworze wzbogacenia na końcu jest takie kółeczko. W nowym zestawie po założeniu niestety jest luz i ono lubi wypaść.

Sprawdź , ale nie membrane która jest de facto dobra lecz te kuleczke(koło) .

Dziiaj troche lukałem gaznik i oprocz tego kanału co twierdzisz ze leci paliwo jesty jeszcze taki kanał calkiem z tyłu. Idzie on po ściance i wychodzi jednym otworem nad kalpką drugim pod(taka litera I) Nie wiem co on robi ale trzeba to by sprawdzic. wiem że ma dziure na rozpołowoeniu gaznika która biegnie dalej ku górze, jeszcze nie wiem dokąd.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
Mis
Forum Master
Forum Master
Posty: 1126
Rejestracja: pt sie 04, 2006 21:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mis » wt mar 25, 2008 19:58

to koleczko wymienilem profilaktycznie na nowe, stare tez bylo ok.

Jutro jade do sklepu po zaworek iglicowy. Obecny ma 24 lata, wiec juz czas na niego. Co prawda jest szczelny, ale ma juz chyba cienka ta gumke na wierzcholku, wyrobione, wiec prawdopodobne, ze przez to jest za duzy poziom paliwa



cobretti
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pt cze 01, 2007 00:45
Lokalizacja: Izbica Kujawska
Kontakt:

Post autor: cobretti » wt mar 25, 2008 20:16

a nie zacina ci się druga przepustnica .Ja miałem tak że jak troche bardziej szorstko go potraktowałem to zbierała się benzyna w drugiej gardzieli a jak się w końcu otworzyła druga gardziel to się zalewał i gasł



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 484 gości