pompa paliwa?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
pompa paliwa?
witam.
Mam problem, ponieważ nie wiem z czym mam do czynienia.
http://moto.allegro.pl/item330464238_se ... i_110.html
chodzi mi o część która znajduje się po lewej strony komory silnika między zbiornikiem z płynem chłodniczym a zbiornikiem z płynem do spryskiwaczy.
Więc z tego miejsca słychać takie cykanie które słychać nawet w środku auta.
Nie wiem co to może być?
Czy jest to możliwe,że przez to auto "żabkuje" na 2 biegu ??? Dodam,że koło dwumasowe razem ze sprzęgłem było robione. Co może być powodem tego żabkowania.
Przepraszam,że tak banalnie to opisałem, ale nie znam się na mechanice zbyt dobrze.
Z góry dziękuję za odpowiedzi
Mam problem, ponieważ nie wiem z czym mam do czynienia.
http://moto.allegro.pl/item330464238_se ... i_110.html
chodzi mi o część która znajduje się po lewej strony komory silnika między zbiornikiem z płynem chłodniczym a zbiornikiem z płynem do spryskiwaczy.
Więc z tego miejsca słychać takie cykanie które słychać nawet w środku auta.
Nie wiem co to może być?
Czy jest to możliwe,że przez to auto "żabkuje" na 2 biegu ??? Dodam,że koło dwumasowe razem ze sprzęgłem było robione. Co może być powodem tego żabkowania.
Przepraszam,że tak banalnie to opisałem, ale nie znam się na mechanice zbyt dobrze.
Z góry dziękuję za odpowiedzi
ta czesc to filtr paliwa, a z "cykaniem" z jego okolic jeszcze sie nie spotkalem. Kiedy ostatnim razem byl wymieniany?? I napisz jeszcze co masz na mysli mowiac ze auto Ci "zabkuje" Jesli chodzi o to ze sie dlawi, przerywa.. to moze to byc wina tego filtra, jesli dawno nie wymieniany.. moze miec niezly syf w srodku
auto mam niecale pół roku! Nie mam pojęcia kiedy był wymieniany.
Dodatkowo w przeźroczystym wężyku koło filtra są bąbelki powietrza.
Oraz za pierwszym razem jak odpalam auto muszę kręcić 2-3 sekundy. Ale jak zgrzaszę i jeszcze raz zapalę wszystko jest ok.
"ząbkowanie" ... chodziło mi o to,że jak jade na 2 biegu lekko trzymając nogę na pedale gazu i utrzymując obroty między 1000-1400/1500 to szarpie równomiernie. Ale jak tylko dodam więcej gazu, to ustaje! Dodam ,że na innych biegach to nie ma miejsca.
Dodatkowo w przeźroczystym wężyku koło filtra są bąbelki powietrza.
Oraz za pierwszym razem jak odpalam auto muszę kręcić 2-3 sekundy. Ale jak zgrzaszę i jeszcze raz zapalę wszystko jest ok.
"ząbkowanie" ... chodziło mi o to,że jak jade na 2 biegu lekko trzymając nogę na pedale gazu i utrzymując obroty między 1000-1400/1500 to szarpie równomiernie. Ale jak tylko dodam więcej gazu, to ustaje! Dodam ,że na innych biegach to nie ma miejsca.
to jest wina tych pęcherzyków powietrzaj4siu pisze:Dodatkowo w przeźroczystym wężyku koło filtra są bąbelki powietrza.
Oraz za pierwszym razem jak odpalam auto muszę kręcić 2-3 sekundy. Ale jak zgrzaszę i jeszcze raz zapalę wszystko jest ok.
co do cykanie , to przysłuchaj się dobrze co to cyka
sprawdź na vagu czy pokazywana jest prędkość z jaką jedzie autoj4siu pisze:"ząbkowanie" ... chodziło mi o to,że jak jade na 2 biegu lekko trzymając nogę na pedale gazu i utrzymując obroty między 1000-1400/1500 to szarpie równomiernie. Ale jak tylko dodam więcej gazu, to ustaje! Dodam ,że na innych biegach to nie ma miejsca.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 262 gości