pompa paliwa?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
j4siu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: czw mar 29, 2007 20:38
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

pompa paliwa?

Post autor: j4siu » pn mar 24, 2008 13:07

witam.
Mam problem, ponieważ nie wiem z czym mam do czynienia.
http://moto.allegro.pl/item330464238_se ... i_110.html
chodzi mi o część która znajduje się po lewej strony komory silnika między zbiornikiem z płynem chłodniczym a zbiornikiem z płynem do spryskiwaczy.

Więc z tego miejsca słychać takie cykanie które słychać nawet w środku auta.
Nie wiem co to może być?

Czy jest to możliwe,że przez to auto "żabkuje" na 2 biegu ??? Dodam,że koło dwumasowe razem ze sprzęgłem było robione. Co może być powodem tego żabkowania.

Przepraszam,że tak banalnie to opisałem, ale nie znam się na mechanice zbyt dobrze.


Z góry dziękuję za odpowiedzi



Awatar użytkownika
EnJoy
.:DUB WAY:.
.:DUB WAY:.
Posty: 1386
Rejestracja: śr lip 26, 2006 13:42
Lokalizacja: Tychy

Post autor: EnJoy » pn mar 24, 2008 13:39

ta czesc to filtr paliwa, a z "cykaniem" z jego okolic jeszcze sie nie spotkalem. Kiedy ostatnim razem byl wymieniany?? I napisz jeszcze co masz na mysli mowiac ze auto Ci "zabkuje" ;) Jesli chodzi o to ze sie dlawi, przerywa.. to moze to byc wina tego filtra, jesli dawno nie wymieniany.. moze miec niezly syf w srodku



Awatar użytkownika
j4siu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: czw mar 29, 2007 20:38
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: j4siu » pn mar 24, 2008 13:55

auto mam niecale pół roku! Nie mam pojęcia kiedy był wymieniany.
Dodatkowo w przeźroczystym wężyku koło filtra są bąbelki powietrza.
Oraz za pierwszym razem jak odpalam auto muszę kręcić 2-3 sekundy. Ale jak zgrzaszę i jeszcze raz zapalę wszystko jest ok.

"ząbkowanie" ... chodziło mi o to,że jak jade na 2 biegu lekko trzymając nogę na pedale gazu i utrzymując obroty między 1000-1400/1500 to szarpie równomiernie. Ale jak tylko dodam więcej gazu, to ustaje! Dodam ,że na innych biegach to nie ma miejsca.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn mar 24, 2008 13:59

j4siu pisze:Dodatkowo w przeźroczystym wężyku koło filtra są bąbelki powietrza.
Oraz za pierwszym razem jak odpalam auto muszę kręcić 2-3 sekundy. Ale jak zgrzaszę i jeszcze raz zapalę wszystko jest ok.
to jest wina tych pęcherzyków powietrza
co do cykanie , to przysłuchaj się dobrze co to cyka :P
j4siu pisze:"ząbkowanie" ... chodziło mi o to,że jak jade na 2 biegu lekko trzymając nogę na pedale gazu i utrzymując obroty między 1000-1400/1500 to szarpie równomiernie. Ale jak tylko dodam więcej gazu, to ustaje! Dodam ,że na innych biegach to nie ma miejsca.
sprawdź na vagu czy pokazywana jest prędkość z jaką jedzie auto



Awatar użytkownika
EnJoy
.:DUB WAY:.
.:DUB WAY:.
Posty: 1386
Rejestracja: śr lip 26, 2006 13:42
Lokalizacja: Tychy

Post autor: EnJoy » pn mar 24, 2008 14:00

rada - wymień ten filtr jak najszybciej



Awatar użytkownika
j4siu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: czw mar 29, 2007 20:38
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: j4siu » pn mar 24, 2008 14:36

enjoy, damcio151, dzięki !!!
A z tym cykaniem jeszcze sprawdzę, być może po wymianie filtru ustanie !



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn mar 24, 2008 14:42

j4siu pisze:A z tym cykaniem jeszcze sprawdzę, być może po wymianie filtru ustanie !
cykać to najczęściej cyka n75 ... po wymianie filtra może ustać szarpanie ... jeżeli nie ustąpi to jak pisałem sprawdź czy ECU widzi prędkość



Awatar użytkownika
j4siu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: czw mar 29, 2007 20:38
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: j4siu » pn mar 24, 2008 16:22

damcio151, a co jeśli nie ?!



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn mar 24, 2008 18:12

j4siu pisze:a co jeśli nie ?!
jeśli ECU nie widzi prędkości to trzeba sprawdzić połączenia od impulsatora do ECU ... jeżeli będą dobre to impulsator do wymiany



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 273 gości