[MK2] GTI 16V problem z silnikiem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
tomi_li
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: śr lis 10, 2004 14:18
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

[MK2] GTI 16V problem z silnikiem

Post autor: tomi_li » ndz wrz 11, 2005 18:05

Siemka. Mam problem ze swoim goferkiem. Opisze wam po krotce moje problemy. Pojechalem do banku zalatwic pare spraw. Wszystko to trwalo jakies 15 min, gdy wrocilem do samochodu po odpaleniu go dziwnie sie zachowywal palil tak jakby na 3 gary i strasznie kopcil na czarno. Jakos dojechalem do domu i przystapilem do sprawdzania co moglo sie stac. Sprawdzilem kable wn, rozrzad wsio ok, ale gdy wykrecilem swiece wszystkie byly okopcone, gdy silnik ostygl nie moge go nawet odpalic. Kurde nie wiem co moze byc jak mozecie to pomozcie. nie wiem gdzie mam z tym jechac czy do elektryka czy do mechanika, a boje sie go oddac do pierwszego lepszego bo powymieniaja wszystko i nie naprawia.

Pozdro.



Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » ndz wrz 11, 2005 20:11

Objaw jak by sonda zdechła. Odepnij mu na chwile akumulator i jak zacznie w miare normalnie pracować to prawie pewne że lambda is death [-o<


=-Pinhead-=

Awatar użytkownika
tomi_li
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: śr lis 10, 2004 14:18
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: tomi_li » pt wrz 16, 2005 15:38

SIemka. Normalnie masakra niedosc ze samochod mi dal to jeszcze komp :( Kurde ale gdyby sonda lambda padlato mi sie wydaje ze waiowalby ale na rozgrzanym silniku,a moze xie myle. Pewien magik powiedzil mi ze problem tkwi we wtrysku, ale nie mam chwilowo kasiory by to sprawdzic wiec golferek stoi ::(, ale juz w next tygodniu jade do tego magika moze cos wymodzi. Jestem normalnie zalamany.

Pozdro



Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » pt wrz 16, 2005 16:06

Nawet na zimnym komp ustawia średnią dawke mieszanki na poziomie jaki ustalił się po wcześniejszej jeździe. Przykładowo jedziesz w tasie i lambda zdechła zawieszając się na mieszance ubogiej. Jak silnik będzie gorący jakoś to będzie jechać ale gdy ostygnie to zacznie się zalewać. Jak mi padła lambda to po kilku minutach jazdy były ogromne problemy z odpaleniem a jak już się to udało to nie palił na wszystkich garach dopuki sie nie nagrzał.


=-Pinhead-=

Awatar użytkownika
tomi_li
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: śr lis 10, 2004 14:18
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: tomi_li » pt wrz 16, 2005 19:57

Moze i masz racje ale mi sie to stalo to czy na zimnym czy na goracym chodzil tak samo *#cenzura#* a teraz juz nawet nie chce odpalic i w momencie gdy go dlucej pokrece to zaczya smierdziec paliwem.



Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » pt wrz 16, 2005 20:41

Jak odepniesz na chwile akumulator to zapewne zacznie chodzić normalnie aż znowu nie skaszanią się ustawienia mieszanki.

--
update ;) Założyłem że masz PL. Jeśli masz KR to w/w teoria o awari lambdy odpada.
Ostatnio zmieniony pt wrz 16, 2005 20:48 przez Pinhead, łącznie zmieniany 1 raz.


=-Pinhead-=

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » pt wrz 16, 2005 20:42

co za silnik masz KR czy PL bo to duza roznica


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
tomi_li
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: śr lis 10, 2004 14:18
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: tomi_li » ndz wrz 18, 2005 14:11

Nie mam kompa wiec nie moge na bierzaco odpisywac, silnik mam 9A a akumulator odpinalem i nie bylo zadnej poprawy :(



szsz01
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: wt lis 23, 2004 01:31

Post autor: szsz01 » ndz wrz 18, 2005 22:13

silnik 9A 2.0 16V
pod przepustnicą jest potencjometr razem ze stycznikiem biegu jałowego
sprawdź czy słychać cyknięcie przy ruszaniu przepustnicą i kiedy, ma cyknąć chyba przy 0.15mm ale nawet jesli cyka, to i tak może być zepsute, polecam omomierz



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 409 gości