Podgrzewane lusterka w VW

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mierzwin
Memphis project
Memphis project
Posty: 79
Rejestracja: ndz lis 14, 2004 23:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: mierzwin » czw gru 02, 2004 15:33

Czytałem gdzieś - ale już nie pamiętam gdzie - że można zdjąć przyklejone lusterko za pomocą opalarki albo za pomocą suszarki o dużej mocy... Tylko trzeba delikatnie aby nie pękło Ci lusterko. Wtedy to już klapa - 7 lat nieszczęść :D


Memphis project drogi jest...

allebazi

Post autor: allebazi » czw gru 02, 2004 18:26

Mata jest lepsza bo masz rownomiernie rozprowadzone cieplo (jezeli widziales jak to jest zrobione),poza tym pobieraja ok 15-20 wat na strone,natomiast przy rezystorach moc wydzielana masz wieksza czyli wiekszy pobor dla alternatora i grzeja bardziej nierownomiernie(mialem kiedys przylepione w maluszku),dodatkowo musisz polutowac 3,4 rezystory,a tu masz juz gotowe urzadzenie.
Pozdrawiam



majkel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 314
Rejestracja: pt sie 27, 2004 22:52
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: majkel » czw gru 02, 2004 20:24

mierzwin pisze:Czytałem gdzieś - ale już nie pamiętam gdzie - że można zdjąć przyklejone lusterko za pomocą opalarki albo za pomocą suszarki o dużej mocy... Tylko trzeba delikatnie aby nie pękło Ci lusterko. Wtedy to już klapa - 7 lat nieszczęść :D
Jeśli to by była prawda to do końca życia już bym szczęścia nie miał.
Tyle wkładów w tym roku połamałem



Awatar użytkownika
Szymon Czarkowski
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: pt lis 12, 2004 12:35
Lokalizacja: POZNAŃ

Post autor: Szymon Czarkowski » ndz gru 05, 2004 21:51

majkel pisze:
mierzwin pisze:Czytałem gdzieś - ale już nie pamiętam gdzie - że można zdjąć przyklejone lusterko za pomocą opalarki albo za pomocą suszarki o dużej mocy... Tylko trzeba delikatnie aby nie pękło Ci lusterko. Wtedy to już klapa - 7 lat nieszczęść :D
Jeśli to by była prawda to do końca życia już bym szczęścia nie miał.
Tyle wkładów w tym roku połamałem
No właśnie. A czy któryś z Was wyjmował to lustro ?
Nie mam pojęcia czy jest przyklejone czy wciskane.
Warto byłoby wiedzieć bo na 100% zrobię sobie podgrzew.


POZDRAWIAM !

majkel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 314
Rejestracja: pt sie 27, 2004 22:52
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: majkel » ndz gru 05, 2004 22:22

jest wciskane, ale jak juz ci się uda wyciągnąć to trzeba odkleić od takiej podstawki która jest w sklejona z lusterkiem



gipson

Post autor: gipson » pn sty 17, 2005 13:50

Czy wystarczy poprostu na hama wyciagnac szklo? A moze trzeba cos odblokowac jakos gdzies? Niechcialbym potluc lustra a dzisiaj wlasnie kupuje te wkladki. Drzwi mam bez trojkatnej szyby. MK2. Prosze o info jak dokladnie krok po kroku wyjac lustro :)



Awatar użytkownika
king66
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 252
Rejestracja: pt lis 26, 2004 11:56
Lokalizacja: chełmno, kuj-pom
Kontakt:

Post autor: king66 » pn sty 17, 2005 13:58

odnosnie schematow....
sa na volkswagen.msk.ru
po angielsku i maja opisane tez nozki na stycznikach
proponuje podlaczyc do wlacznika od ogrzewania szyby
bajer fajny i juz dluuuugo myslalem nad tym zeby zrobic sobie taki
pod ten sam wlacznik ida kable od przewodow od podgrzewanych spryskow...
pozdro :helm:


tak naprawdę to tylko M-B W114280CE albo carrera911 72' ...oba mnie kręcą (MB, VAG, PORSCHE... reszta to podróba)

gipson

Post autor: gipson » pn sty 17, 2005 14:00

Co do elektryki to juz chyba kazdy wie jak ja podlaczyc. ale na pewno nie kazdy wie jak wyjac lustro nie uszkadzajac go i o to wlasnie pytam. Znalazlem na forum tylko opis wyjecia lustra w mk2 ale z dzielona szyba.



Awatar użytkownika
king66
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 252
Rejestracja: pt lis 26, 2004 11:56
Lokalizacja: chełmno, kuj-pom
Kontakt:

Post autor: king66 » pn sty 17, 2005 14:12

gipson pisze:Co do elektryki to juz chyba kazdy wie jak ja podlaczyc. ale na pewno nie kazdy wie jak wyjac lustro nie uszkadzajac go i o to wlasnie pytam. Znalazlem na forum tylko opis wyjecia lustra w mk2 ale z dzielona szyba.
chyba jeszcze dzis bede grzebal przy moim prawym lustrze...
co i w jaki sposob popsulem to ci napisze :helm:


tak naprawdę to tylko M-B W114280CE albo carrera911 72' ...oba mnie kręcą (MB, VAG, PORSCHE... reszta to podróba)

gipson

Post autor: gipson » pn sty 17, 2005 14:29

king66 pisze: chyba jeszcze dzis bede grzebal przy moim prawym lustrze...
co i w jaki sposob popsulem to ci napisze :helm:
Bomba! Czekam na info :)



gipson

Post autor: gipson » pn sty 17, 2005 19:08

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=39702694

Kupilem te wkladki. Ten rozmiar pasuje idealnie do MK2 jakby ktos kiedys sie zastanawial.



Awatar użytkownika
Qban
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: śr sie 18, 2004 22:46
Lokalizacja: DOLNY ŚLĄSK

Post autor: Qban » ndz sty 30, 2005 18:35

Gipson jak kupowales u tego goscia mate to dostales te skany (MOTOR nr 7 z dnia 10.02.2004) jak tak czy isnieje szansa abys sie podzielil!



Deacon
Kalinowa Mad Driver
Kalinowa Mad Driver
Posty: 580
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 23:09
Lokalizacja: Radzionków
Kontakt:

Post autor: Deacon » ndz sty 30, 2005 21:53

niom, bylo by fajnie jakbys wrzucil tytaj te skany :)


Klub Miłośników Fiata Pandy www.pandaclubpolska.pl

Awatar użytkownika
Qban
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: śr sie 18, 2004 22:46
Lokalizacja: DOLNY ŚLĄSK

Post autor: Qban » pn sty 31, 2005 02:43

Udalo mi sie zyskac te skany a wiec wrzucam je! Powiedzcie mi tylko jak ladnie podpiac te maty do zasilania!
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 349 gości