[ mk 3 ] Przedmuchy z korka wlewu oleju- jak jest naprawdę ?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

machu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: wt mar 29, 2005 21:37

Post autor: machu » czw wrz 15, 2005 13:36

Rolka napinacza paska rozrządu, jakiej firmy, to nie pamiętam .



Awatar użytkownika
dzikusek99
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 254
Rejestracja: sob maja 21, 2005 15:53
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: dzikusek99 » czw wrz 15, 2005 14:08

Kurcze spradzilem u siebie jak to jest. I czekam na wasze opinie. Dmucha bo jak polozylem dlon nad wlwewm oleju to bylo czuc. Nie wim czy mocno ale jak ktos pisal o kartce paieru to by spokojnie odleciala. Pomyslalem ze nawet za silnie dmucha. Odwrozilem reke i cala pochlapana w oleju?? Tak ma byc czy remont mnie czeka ?? Oby nie bo sie spukalem na alarm itp.



hubertus

Post autor: hubertus » pn wrz 19, 2005 08:23

te dziwne dżwięki to napewno wątłej jakości napinacz paska rozrządu, jeśli Ci stuika za bardzo to wymień na jakiś solidniejszy

[ Dodano: Pon Wrz 19, 2005 08:27 ]
jak chcesz mieć 100% pewności to zmierz sprężanie w cylindrach, ale jak Ci samochód jeżdzi dobrze i nie mułowaty to się nie martw tylko jeżdzij. o remont to się zamartw przy przebiegu tak ok. 500 tys. km jeśli silnik nie był przegrzany i miał olej


pozdrawiam



Awatar użytkownika
ćwikła
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 977
Rejestracja: pt gru 24, 2004 10:58
Kontakt:

Post autor: ćwikła » pn wrz 19, 2005 09:58

ja zawsze robie tak...ze jak połoze korek od wlewu to nie powinno go podrzucac(chyba ze masz diesla)...jesli go podrzuca to juz dmuchanie jest mocne i cos złego dzieje sie z silnikiem.....a co do brania oleju to tez nie jest tak jak chłopaki pisza bo mozesz miec silnik ok a tylko zuzyte uszczelniacze gdzie koszt to max 100zł


ALPINE CDA-7894RB
RAINBOW SAC 465.20
STEG K4.02
RF P3D410
DLS A6

weletek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: pn lip 18, 2005 17:54
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Post autor: weletek » pn wrz 19, 2005 10:31

mi tez dmucha, szczegolnie na biegu jałowym, ale korka to raczej nie zdmuchnie :helm: , jak silnik chodzi rowno i praktycznie nie bierze oleju, to na waszym miejscu bym sobie glowy nie zaprzatał tym, najwarzniejsze co by olejem do filtra powietrza nie pluł, a do korka niech dmucha :smoke: jak musi :)
jeździć jeździć i jeszcze raz jeździć i nie przejmować się :okej:



Awatar użytkownika
ćwikła
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 977
Rejestracja: pt gru 24, 2004 10:58
Kontakt:

Post autor: ćwikła » pn wrz 19, 2005 10:43

dokłanie u mnie tez lekko dmucha(baznyna)w dieslu mocniej ale to normalne(od odmy)...co do brania oleju to ja doleeał jakies 0,5 litra na wymiane......to normalne..silnik mi chodzi równo i co najwazniejsze idzie wiecej niz fabryka przewisuje wiec nie ma czym sie przejmowac......a przy mojej jezdzie to by był cut jakby silnik nic oleju nie pobrał i to jeszcze na lpg


ALPINE CDA-7894RB
RAINBOW SAC 465.20
STEG K4.02
RF P3D410
DLS A6

Awatar użytkownika
WRHZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 496
Rejestracja: czw gru 09, 2004 01:10
Lokalizacja: WLKP
Kontakt:

Post autor: WRHZ » pn wrz 19, 2005 12:00

Hmm mam pytanko zwiazane z tematem kolega tutaj napisal ze moga byc np wywalone uszczelniacze jakolej bierze ikoszt ok 100zl ale czy nie musze sciagac glowicy itp zeby wymienic w dieslu?? chyba koszty wzrosna..



Awatar użytkownika
ćwikła
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 977
Rejestracja: pt gru 24, 2004 10:58
Kontakt:

Post autor: ćwikła » pn wrz 19, 2005 12:05

nie wiem jak to jest w dieslu ale w benzynie obchodzi sie to bez sciagania głowicy......i dlatego cena to max 100zł...no napewno jesli muszisz zdejmowac głowice to koszta wzrosna bo sama uszczleka bedzie cie troche kosztowała......


ALPINE CDA-7894RB
RAINBOW SAC 465.20
STEG K4.02
RF P3D410
DLS A6

Awatar użytkownika
c-kozi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 135
Rejestracja: śr lis 24, 2004 16:27
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: c-kozi » pn wrz 19, 2005 17:31

Ja robilem uszczelniacze 2 miesiace temu pod Wrocławiem w Olesnicy u znajomka. Kosztowało mnie to 140 zł z robocizną. A wyminialem nie dlatego ze dmucha z korka tylko jak go rano palilem to pojawial sie niebieski dymek z tlumika. Po wymianie dymku juz nie ma a roznica w dmuchaniu z korka żadna



Awatar użytkownika
ćwikła
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 977
Rejestracja: pt gru 24, 2004 10:58
Kontakt:

Post autor: ćwikła » wt wrz 20, 2005 08:21

cos duzo zapłaciłes bo mój kumple zmiescił sie w 100zł......wiem ze chyba za robote 30zł zapłacił


ALPINE CDA-7894RB
RAINBOW SAC 465.20
STEG K4.02
RF P3D410
DLS A6

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 198 gości