Nie działają wskaźniki po odpaleniu
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: śr mar 19, 2008 17:25
- Lokalizacja: Wojkowice
Nie działają wskaźniki po odpaleniu
Koledzy jak w temacie. Po wlaczeniu zaplonu wszystko dziala tzn podnosi sie wskazowka od paliwa, lecz po uruchomieniu silnika wszystko po chwili przestaje działać, wskazowki opadają... :/ zauwazylem tez ze zresetowal sie zegarek. Akumulator ma rok albo 2.. co to moze byc? bezpieczniki sprawdzalem i sa wszystkie dobre
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: śr mar 19, 2008 17:25
- Lokalizacja: Wojkowice
szczerze Tobie powiem, ze jeszcze nie wyciagalem licznika, ale z tego co zauwazylem rozbierajac swoja deche, to srubki sa ukryte pod plastkiami ( maskownicami ) wszystkie plastiki powyciagasz delikatnie podwazajac. nie ma bata jak wyciagniesz plastki wokol ramki zegarow znajdzies srubki, a pozniej juz droga prosta. Gdzies na forum widzialem opisane jak krok po kroku wymontowac licznik.
moja golfina http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2158638&sid=d11bac940d65c226b730577c19c0bb72#2158638
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: śr mar 19, 2008 17:25
- Lokalizacja: Wojkowice
- Dawca_Nerek
- Forum Master
- Posty: 1887
- Rejestracja: ndz kwie 24, 2005 10:08
- Lokalizacja: F1 DAWCA
Jak cofasz kluczyk to wraca prąd ??
Jak tak to kostka stacyjki szykuje się do wymiany
Najprościej to sprawdzić ściągając plastik osłaniający stacyjke i poruszać kostką/ wtyczką. Jeśli to ta kostka to tu masz fotoporade wymiany http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=157068
Jak tak to kostka stacyjki szykuje się do wymiany
Najprościej to sprawdzić ściągając plastik osłaniający stacyjke i poruszać kostką/ wtyczką. Jeśli to ta kostka to tu masz fotoporade wymiany http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=157068
Ostatnio zmieniony śr mar 19, 2008 23:14 przez Dawca_Nerek, łącznie zmieniany 1 raz.
Czasem na trasie spotykam prawdziwych szaleńców...
Pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi...
Czasem naprawdę ciężko ich wyprzedzić...
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: śr mar 19, 2008 17:25
- Lokalizacja: Wojkowice
po wróceinu kluczyka wraca prąd.. wiec musze sie rozejrzec na nowa kostka
dzieki dawca_nerek mam nadzieje ze poradze sobie sam z wymianą.
pozdrawiam i dziekuje za wszystkie podpowiedzi
[ Dodano: 20 Mar 2008 22:56 ]
za naprawe jeszcze sie nie zabralem z braku czasu.. zauwazylem dzisaj ze jak auto jest na luzie tzn obroty sa male to wskazowki zaczynaja dzialac.. opadaja jak dodam gazu powyzej 1100 - 1500 . To napewno ta kostka? Przy jej wymianie trzeba ciac jakies przewody?
[ Dodano: 21 Mar 2008 21:42 ]
Dzisaj zauwazylem ze mam pekniety akumulator :/ wymienilem juz na inny... problem resetowania zegarka mam nadzieje ze zniknie. Czy mogl byc powodem awarii?
dzieki dawca_nerek mam nadzieje ze poradze sobie sam z wymianą.
pozdrawiam i dziekuje za wszystkie podpowiedzi
[ Dodano: 20 Mar 2008 22:56 ]
za naprawe jeszcze sie nie zabralem z braku czasu.. zauwazylem dzisaj ze jak auto jest na luzie tzn obroty sa male to wskazowki zaczynaja dzialac.. opadaja jak dodam gazu powyzej 1100 - 1500 . To napewno ta kostka? Przy jej wymianie trzeba ciac jakies przewody?
[ Dodano: 21 Mar 2008 21:42 ]
Dzisaj zauwazylem ze mam pekniety akumulator :/ wymienilem juz na inny... problem resetowania zegarka mam nadzieje ze zniknie. Czy mogl byc powodem awarii?
Ostatnio zmieniony pt mar 21, 2008 22:38 przez Czarny_MK3, łącznie zmieniany 1 raz.
nie wiem czy masz to samo ale w moim golfiku okazało się(dzisiaj do tego doszedłem) że padł regulator i podawał
powyżej 17V .Jeszcze tego nie zrobiłem ale nigdy bym niedomyślił się gdyby nie zapach elektrolitu z aku .Po podłączeniu miernika wszystko się okazało a zegary może mają jakieś zabezpieczenie i poprostu przestają działać .Po włączeniu wszytkiego co się da (czyli max obc. alternatora i obniżeniu prądu) działały zegary.
Witam wszystkich i odrazu przepraszam za jakiekolwiek błedy ale to mój pierwszy temat na forum.
powyżej 17V .Jeszcze tego nie zrobiłem ale nigdy bym niedomyślił się gdyby nie zapach elektrolitu z aku .Po podłączeniu miernika wszystko się okazało a zegary może mają jakieś zabezpieczenie i poprostu przestają działać .Po włączeniu wszytkiego co się da (czyli max obc. alternatora i obniżeniu prądu) działały zegary.
Witam wszystkich i odrazu przepraszam za jakiekolwiek błedy ale to mój pierwszy temat na forum.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 355 gości