Nie działają wskaźniki po odpaleniu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Czarny_MK3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: śr mar 19, 2008 17:25
Lokalizacja: Wojkowice

Nie działają wskaźniki po odpaleniu

Post autor: Czarny_MK3 » śr mar 19, 2008 22:20

Koledzy jak w temacie. Po wlaczeniu zaplonu wszystko dziala tzn podnosi sie wskazowka od paliwa, lecz po uruchomieniu silnika wszystko po chwili przestaje działać, wskazowki opadają... :/ zauwazylem tez ze zresetowal sie zegarek. Akumulator ma rok albo 2.. co to moze byc? bezpieczniki sprawdzalem i sa wszystkie dobre



Macek GTC
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 92
Rejestracja: ndz sie 26, 2007 23:04
Lokalizacja: Szczecin/Police

Post autor: Macek GTC » śr mar 19, 2008 22:44

moim zdaniem powinienes sparwdzic kostke przylaczeniowa licznika, oraz wiazki przewodów. Bez demontazu licznika raczej sie nie obedzie.


moja golfina http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2158638&sid=d11bac940d65c226b730577c19c0bb72#2158638

Czarny_MK3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: śr mar 19, 2008 17:25
Lokalizacja: Wojkowice

Post autor: Czarny_MK3 » śr mar 19, 2008 22:52

duzo jest roboty z tym wyciaganiem licznika? wiem ze srubki sa w kratkach nawiewow, pod lewa zaslepka obok radia i po lewej pod regulacja swiatel tylko nie moglem tego elementu ostatnio wyciagnac zeby ja odkrecic a nie chce nic zepsuc/ polamac. jest jakis sposob na to?



Awatar użytkownika
Baracus86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: pt sie 03, 2007 10:34
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Baracus86 » śr mar 19, 2008 22:56

hihi.musisz wyjac ta lewa zaslepke obok pokretla swiatel i tam masz taka blokate ktora trzeba wcisnac i wyjdzie cie ten wlacznik.


:satan: My DEVIL :satan: juz nie ma :(
Jest e36 M52b25 :)
Obrazek

Macek GTC
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 92
Rejestracja: ndz sie 26, 2007 23:04
Lokalizacja: Szczecin/Police

Post autor: Macek GTC » śr mar 19, 2008 22:59

szczerze Tobie powiem, ze jeszcze nie wyciagalem licznika, ale z tego co zauwazylem rozbierajac swoja deche, to srubki sa ukryte pod plastkiami ( maskownicami ) wszystkie plastiki powyciagasz delikatnie podwazajac. nie ma bata jak wyciagniesz plastki wokol ramki zegarow znajdzies srubki, a pozniej juz droga prosta. Gdzies na forum widzialem opisane jak krok po kroku wymontowac licznik.


moja golfina http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2158638&sid=d11bac940d65c226b730577c19c0bb72#2158638

Czarny_MK3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: śr mar 19, 2008 17:25
Lokalizacja: Wojkowice

Post autor: Czarny_MK3 » śr mar 19, 2008 23:00

dzieki za podpowiedzi, jutro sie za to wezme i napisze pozniej co i jak ;)
pozdrawiam



Macek GTC
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 92
Rejestracja: ndz sie 26, 2007 23:04
Lokalizacja: Szczecin/Police

Post autor: Macek GTC » śr mar 19, 2008 23:07

nie ma problemu. Napisz co i jak

Pozdrowionka


moja golfina http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2158638&sid=d11bac940d65c226b730577c19c0bb72#2158638

Awatar użytkownika
Dawca_Nerek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1887
Rejestracja: ndz kwie 24, 2005 10:08
Lokalizacja: F1 DAWCA

Post autor: Dawca_Nerek » śr mar 19, 2008 23:11

Jak cofasz kluczyk to wraca prąd ??
Jak tak to kostka stacyjki szykuje się do wymiany :bajer:
Najprościej to sprawdzić ściągając plastik osłaniający stacyjke i poruszać kostką/ wtyczką. Jeśli to ta kostka to tu masz fotoporade wymiany http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=157068
Ostatnio zmieniony śr mar 19, 2008 23:14 przez Dawca_Nerek, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek
Czasem na trasie spotykam prawdziwych szaleńców...
Pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi...
Czasem naprawdę ciężko ich wyprzedzić...

Czarny_MK3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: śr mar 19, 2008 17:25
Lokalizacja: Wojkowice

Post autor: Czarny_MK3 » czw mar 20, 2008 00:42

po wróceinu kluczyka wraca prąd.. wiec musze sie rozejrzec na nowa kostka
dzieki dawca_nerek :) mam nadzieje ze poradze sobie sam z wymianą.
pozdrawiam i dziekuje za wszystkie podpowiedzi

[ Dodano: 20 Mar 2008 22:56 ]
za naprawe jeszcze sie nie zabralem z braku czasu.. zauwazylem dzisaj ze jak auto jest na luzie tzn obroty sa male to wskazowki zaczynaja dzialac.. opadaja jak dodam gazu powyzej 1100 - 1500 . To napewno ta kostka? Przy jej wymianie trzeba ciac jakies przewody?

[ Dodano: 21 Mar 2008 21:42 ]
Dzisaj zauwazylem ze mam pekniety akumulator :/ wymienilem juz na inny... problem resetowania zegarka mam nadzieje ze zniknie. Czy mogl byc powodem awarii?
Ostatnio zmieniony pt mar 21, 2008 22:38 przez Czarny_MK3, łącznie zmieniany 1 raz.



robek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: ndz gru 10, 2006 20:05
Lokalizacja: Łódz

Post autor: robek » ndz mar 30, 2008 22:17

nie wiem czy masz to samo ale w moim golfiku okazało się(dzisiaj do tego doszedłem) że padł regulator i podawał
powyżej 17V .Jeszcze tego nie zrobiłem ale nigdy bym niedomyślił się gdyby nie zapach elektrolitu z aku .Po podłączeniu miernika wszystko się okazało a zegary może mają jakieś zabezpieczenie i poprostu przestają działać .Po włączeniu wszytkiego co się da (czyli max obc. alternatora i obniżeniu prądu) działały zegary.
:bajer:
Witam wszystkich i odrazu przepraszam za jakiekolwiek błedy ale to mój pierwszy temat na forum.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 355 gości