ciężko pali silnik 1,4
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
ciężko pali silnik 1,4
Witam. A więc problem przedstawia się tak: Z rana po przekręceniu kluczyka czekam aż pompka poda paliwo i zapala za każdym razem. Potem na przykład w mieście już tak dobrze nie jest, jak go zgasze to nie zawsze zapali nawet do 8 prób.Zazwyczaj czekałem aż zgasną inspekce serwisowe i niestety też nie zawsze zapala. Wydaje mi się że to nie jest normalne???!!!! Pomocy!!!!
vwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvw
Ja mam taki sam problem tez mam mk III 1.4 abd bez gazu filtr paliwa wymieniony tydzień temu a wczoraj nie chciał mi odpalić, dopiero po 10 razie ja myślę ze to może być coś z pompa paliwa ale dokładnie to nie wiem
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=424481
http://nasza-klasa.pl/profile/5208787
http://nasza-klasa.pl/profile/5208787
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
czujnik halla (znajduje sie przy aparacie zapłonowym - idą do niego trzy przewody) potrafi płatać takie figle jak jest na wykończeniu, poza tym radze też zmienić filtr paliwa jak pisano wyżej.
[ Dodano: 21 Mar 2008 17:59 ]
przewody WN też mogą takie szopki robić, zapalisz na zimnym normalnie, ale jak sie rozgrzeje silnik, potem zgasisz, będziesz chciał zapalić za 15 min to lipa, odpalisz dopiero po ok. 40 minutach. Powodem tego stanu rzeczy jest "pocenie się" przewodów, osadzanie na nich pary wodnej, która powoduje przebicie przy starych przewodach WN. Sam miałem już taki przypadek.
[ Dodano: 21 Mar 2008 17:59 ]
przewody WN też mogą takie szopki robić, zapalisz na zimnym normalnie, ale jak sie rozgrzeje silnik, potem zgasisz, będziesz chciał zapalić za 15 min to lipa, odpalisz dopiero po ok. 40 minutach. Powodem tego stanu rzeczy jest "pocenie się" przewodów, osadzanie na nich pary wodnej, która powoduje przebicie przy starych przewodach WN. Sam miałem już taki przypadek.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 219 gości