skrzynia do 1.8rp

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
x86635
TOMEK
Posty: 283
Rejestracja: sob sie 27, 2005 19:00
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

skrzynia do 1.8rp

Post autor: x86635 » wt mar 18, 2008 20:21

tak jak w temacie padla mi skrzynia czy do mojego silnika rp podejdzie kazda skrzynia np taka z 1.6 jesli to ma jakies znaczenie to mam wersje GT :bajer:



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » wt mar 18, 2008 23:44

Dreak'e, masz tu zestawienie :dol:

Obrazek



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » wt mar 18, 2008 23:47

W RP szły na pewno 4S i AUG, pierwsza długa, a druga krótka. Można też zapodać 4T długa lub AEN krótka.



Awatar użytkownika
x86635
TOMEK
Posty: 283
Rejestracja: sob sie 27, 2005 19:00
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: x86635 » śr mar 19, 2008 07:48

typ skrzyni nie jest dla mnie taki wazny bo chce golfa sprzedac a skrzynia mi siadla w ostatnich dniach zaczely biegi wyskakiwac 3 i 5 i strasznie slychac lozysko oporowe slyszalem ze bardziej sie oplaca wymienic wi9ec kupilem posrednika i sa skrzynie od 1.6 za 280zl i chcialem wiedziec czy nie bedzie problemu z montarzem bo auta bez skrzyni nikt nie kupi a na czesci tez nie chce bo mi go szkoda bo autko oprocz tych problemow naprawde w bardzo dobrym stanie....



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » śr mar 19, 2008 08:48

Zakładaj śmiało. Z każdego MK1 lub MK2 od silników 1,5 1,6 1,8 skrzynie pasują pod twoje sprzęgło.



grzechoo1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: śr lut 07, 2007 14:46
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie

Post autor: grzechoo1 » śr mar 19, 2008 11:04

Kilka razy w swoim RP'ku zmieniałem skrzynię i sprawa nie jest taka oczywista.
Podstawową różnicą jest średnica flanszy półosi. Nie stanowi to dużego problemu, gdyż flansze można przerzucić ze starej skrzyni do nowej. No niestety wzrosną koszty, bo trzeba będzie zmienić uszczelnienie (simeringi+kapsle). Dokładnie nie pamiętam ile to kosztowało, ale wiem że byłem niemile zaskoczony.
Drugim problemem i to zdecydowanie ważniejszym jest średnica wielowpustu wałka pędnego (to co wchodzi w sprzęgło). Sam osobiście nie natknąłem się na taki problem, ale na szrocie uprzedzono mnie że można się naciąć.

--
pozdr.
grzechoo1



Awatar użytkownika
x86635
TOMEK
Posty: 283
Rejestracja: sob sie 27, 2005 19:00
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: x86635 » czw mar 20, 2008 09:07

no to teraz zonk z ta skrzynia.... sam nie wiem jak bedzie dzisiaj znow mam ochote zrobic golfa i nim jezdzic walcze ze soba jak nigdy :jezor:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 175 gości