obroty wysokie rp pomocy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
stelmik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: wt mar 18, 2008 18:09
Lokalizacja: dęblin
Kontakt:

obroty wysokie rp pomocy

Post autor: stelmik » wt mar 18, 2008 18:19

1,8 rp obroty na wolnych ma 1400 jak ciepły a jak zimny 1600,i na benzynie i na gazie ,chodzi dobrze mało pali ale to wkurzające ,jak cofnę krokowca i odepnę wtyczkę chodzi na 1000obr, czujnik niebieski nowy ,tps po regulacji ,krokowiec wymieniony,kto mu da rade.pomocy



maltren

Post autor: maltren » wt mar 18, 2008 23:01

Nie potrzeba było zakładać nowy temat, dość już ich tutaj powstało odnośnie bolączkach RP, wystarczyło poszukać...

Jeden np. dobry- http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63922

Ja osobiście radziłbym sprawdzać kody błyskowe...

-----------------------
Edycja
Co do niebieskiego czujnika jest bardzo dobry temat http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... torder=asc
Ostatnio zmieniony wt mar 18, 2008 23:49 przez maltren, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
wedr
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: wt wrz 11, 2007 11:27
Lokalizacja: Poznań, Wrocław
Kontakt:

Post autor: wedr » wt mar 18, 2008 23:45

stelmik pisze:czujnik niebieski nowy
-do pomierzenia czy dobry-wartości znajdziesz na forum


Golf mi się rozrósł do Sharana i zaczął pić ropę.

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » wt mar 18, 2008 23:48

wedr pisze:
stelmik pisze:czujnik niebieski nowy
-do pomierzenia czy dobry-wartości znajdziesz na forum
Bo te nowe to szajs straszny :bigok:



maltren

Post autor: maltren » wt mar 18, 2008 23:51

TAZ pisze:
wedr pisze:
stelmik pisze:czujnik niebieski nowy
-do pomierzenia czy dobry-wartości znajdziesz na forum
Bo te nowe to szajs straszny :bigok:
Produkcji Timmen i Topran też się do nich zaliczają?



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » wt mar 18, 2008 23:53

Topran jest jeszcze germany ale i tak bym go pomierzył czy jest jak należy.



Awatar użytkownika
stelmik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: wt mar 18, 2008 18:09
Lokalizacja: dęblin
Kontakt:

Post autor: stelmik » śr mar 19, 2008 19:00

mam odpięta wtykę od krokowca i śmiga tylko jak zimny to lipa



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » czw mar 20, 2008 01:45

stelmik,
mozesz walnac reseta jak masz gaz widze, moze ECU zgłupiał jak to w RPkach :)
maltren pisze:Nie potrzeba było zakładać nowy temat, dość już ich tutaj powstało odnośnie bolączkach RP, wystarczyło poszukać...

dwa tygodnie na forum a gada jak stary wyjadacz :D
daruj koledze , nowy jest , ja jak zaczynalem to musialem szukac swoich postow zanim nie znalazlem powiadomien :D


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
stelmik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: wt mar 18, 2008 18:09
Lokalizacja: dęblin
Kontakt:

Post autor: stelmik » czw mar 20, 2008 08:05

reset robiłem i to samo chodzi na paliwie i na gazie a może coś z instalacją obroty na ciepłym 1200-1400



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » czw mar 20, 2008 10:43

w takim razie sprawdz ten niebieski, przełoz od kolegi albo zmierz go omomierzem , czzasem nowe sa wadliwe szczegolnie tanie zamienniki.


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
stelmik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: wt mar 18, 2008 18:09
Lokalizacja: dęblin
Kontakt:

Post autor: stelmik » czw mar 20, 2008 18:28

niebieski wporzadku dalej po resecie to samo i lipa 1500obr



Awatar użytkownika
wedr
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: wt wrz 11, 2007 11:27
Lokalizacja: Poznań, Wrocław
Kontakt:

Post autor: wedr » pt mar 21, 2008 14:41

stelmik pisze:niebieski wporzadku
Naciąg linki gazu, tps, krokowy. Wsjo. Powodzenia. Nie załamuj się. To na pewno coś prostego

[ Dodano: 04 Kwi 2008 09:28 ]
stelmik pisze:kto mu da rade.pomocy
Stelmik, już zrobione? Co było?


Golf mi się rozrósł do Sharana i zaczął pić ropę.

Awatar użytkownika
stelmik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: wt mar 18, 2008 18:09
Lokalizacja: dęblin
Kontakt:

Post autor: stelmik » ndz kwie 06, 2008 17:54

czyściłem krokowca i czasami było dobrze 1000 obr.dzisiaj znowu rano 2000 co jest krokowy do wymiany



Awatar użytkownika
krzysio1985
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 202
Rejestracja: czw lis 15, 2007 23:40
Lokalizacja: Kielce/Włoszczowa
Kontakt:

Post autor: krzysio1985 » ndz kwie 06, 2008 19:41

w krokowcu sprawdz stycznik biegu jalowego, bo czasami te blaszki w srodku sie zle uloza i nie wyczuwa oporu przepustnicy.kiedys mialem tak ze krokowiec mi ciagle wysuwalo a nie chcial sie chowac... podprostowalem blaszki i bylo ok.wogole nie wiem skad sie wziela opinia ze krokowiec do wymiany...jest tak prostyw budowie ze nie ma sie co popsuc...



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 310 gości