Słaby hamulec tył
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- CSR_GTI
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
- Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
- Kontakt:
Słaby hamulec tył
Przód hamuje bardzo dobrze.. natomiast tył na przeglądzie wyszedł 30%
Tarcze są w stanie bdb... klocki tez są dobre.
Zapowietrzone niejest.
Pytanie tyczy sie korektora siły hamowania - jest naciągniety do konca - czy go wyjąć, pominąć czy szukać drugiego? Czy lepiej by było bez korektora?
I kolejne pytanie czy pompa może tak działąć ze przód hamuje a tył słabo?
[ Dodano: 18 Mar 2008 14:51 ]
zapominałem dodać ze zykłe hamulce - bez ABS'u
Tarcze są w stanie bdb... klocki tez są dobre.
Zapowietrzone niejest.
Pytanie tyczy sie korektora siły hamowania - jest naciągniety do konca - czy go wyjąć, pominąć czy szukać drugiego? Czy lepiej by było bez korektora?
I kolejne pytanie czy pompa może tak działąć ze przód hamuje a tył słabo?
[ Dodano: 18 Mar 2008 14:51 ]
zapominałem dodać ze zykłe hamulce - bez ABS'u
18K4F inside... RWD car :)
Re: Słaby hamulec tył
Jak masz glebe to korektor jest otwarty na maxa i siła jest max na tyle. Korektor dział w ten sposób, że jak dowalisz do auta cztery worki zboża to auto jest cięższe. Im cięższe auto tym większa sial hamowania potrzebna. Zazwyczaj hamuje się przodem ale max obciążenia potrzebują także działania tyłu. Zmień płyn i odpowietrz heble na początek. Potem szukaj innej usterki. Jak chcesz to pomiń korektor, śmierć ci nie grozi.CSR_GTI pisze:Przód hamuje bardzo dobrze.. natomiast tył na przeglądzie wyszedł 30%
Tarcze są w stanie bdb... klocki tez są dobre.
Zapowietrzone niejest.
Pytanie tyczy sie korektora siły hamowania - jest naciągniety do konca - czy go wyjąć, pominąć czy szukać drugiego? Czy lepiej by było bez korektora?
I kolejne pytanie czy pompa może tak działąć ze przód hamuje a tył słabo?
[ Dodano: 18 Mar 2008 14:51 ]
zapominałem dodać ze zykłe hamulce - bez ABS'u
Jak nie zaśniedziało za bardzo to poodkręcasz jak należy. Ważne jest tylko abyś nie pomylił kolejności przewodów pomijając korektor. Na jednej sekcji masz mieć w pompie przewód od lewego przodu i prawego tyłu, a na drugiej od prawego przodu i lewego tyłu. Jak to pomylisz to auto będzie hamować bokami.
- dj domin1
- Gadatliwa bestia
- Posty: 566
- Rejestracja: wt lis 13, 2007 21:39
- Lokalizacja: Koziegłowy, Częstochowa
- Kontakt:
Miałe Golfa GTD. Zrobiłem hamulce od podstaw i coś nie grało. Nie zastanawiając się ani chwili wywaliłem korektor. Jadę sobie, pierwszy zakręt, nie duży, jakieś 100Km/h, delikatnie nacisnąłem hamulec. Masakra! Tył zarzuciło jak by na ręcznym, skontrowałem i zakręt pokonałem na dwóch kołach. Od razu go założyłem zpowrotem, i było spoko.
I tu zawiniłeś tylko i wyłącznie TY. Nawet na nauce jazdy uczyli i uczą żeby w zakręcie nie hamować bo tył zarzuci. Nawet z korektorem tył by ci zarzuciło. Hamuje się ostro tylko przed zakrętem, a w zakręcie to się gazu dodaje.dj domin1 pisze:Miałe Golfa GTD. Zrobiłem hamulce od podstaw i coś nie grało. Nie zastanawiając się ani chwili wywaliłem korektor. Jadę sobie, pierwszy zakręt, nie duży, jakieś 100Km/h, delikatnie nacisnąłem hamulec. Masakra! Tył zarzuciło jak by na ręcznym, skontrowałem i zakręt pokonałem na dwóch kołach. Od razu go założyłem zpowrotem, i było spoko.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 82 gości