Czasami obroty spadają, szarpie i gaśnie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Czasami obroty spadają, szarpie i gaśnie
Witam... zadarzyło mi się kilka razy że jadąc np na 2 biegu ze stałą prędkościa nagle auto przestało reagować na dodawanie gazu... obroty zaczeła spadać... gdy dodawałem gazu szarpał mocno i niechciał się zbierać.... dopiero przegazówka i jada na wysokich obrotach pomagała.... Jakby co to świece mają z 3 tkm NGK V-line.... głównie dzieje się tak gdy jest wilgotno itp
Autem zrobiłem 12 tyś i zdarzył mi się tak około 5 razy i dodam że ogólnie autko jest bardzo dynamiczne
Autem zrobiłem 12 tyś i zdarzył mi się tak około 5 razy i dodam że ogólnie autko jest bardzo dynamiczne
Ostatnio zmieniony ndz mar 16, 2008 15:21 przez TomiTT, łącznie zmieniany 2 razy.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=147731
[b]Moja perełka nowe zmiany str 2[/b]
[b]Moja perełka nowe zmiany str 2[/b]
tzn jak to sprawdzić wszystko? Kable widziałem że są BERU a Palec BOSCH
Ostatnio zmieniony ndz mar 16, 2008 15:36 przez TomiTT, łącznie zmieniany 1 raz.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=147731
[b]Moja perełka nowe zmiany str 2[/b]
[b]Moja perełka nowe zmiany str 2[/b]
- witus29
- Użytkownik
- Posty: 351
- Rejestracja: sob wrz 23, 2006 14:32
- Lokalizacja: małopolska/wadowice
- Kontakt:
Chodzi mi o sprawdzenie czy nie ma jakichś przebić.
U mnie działo się podobnie.
Wieczorem odpal silnik ,podnieś maskę, i spryskaj te elementy wodą (najlepszy jest taki ręczny rozpylacz jak do mycia szyb), jeżeli coś jest nie tak to powinno być widać .
Ja tak sprawdzałem i okazało się, że cewka miała przebicie.
Ps. Wymieniałeś filtr paliwa? Jak nie to też to zrób.
U mnie działo się podobnie.
Wieczorem odpal silnik ,podnieś maskę, i spryskaj te elementy wodą (najlepszy jest taki ręczny rozpylacz jak do mycia szyb), jeżeli coś jest nie tak to powinno być widać .
Ja tak sprawdzałem i okazało się, że cewka miała przebicie.
Ps. Wymieniałeś filtr paliwa? Jak nie to też to zrób.
Głupców się nie żałuje ,bo nikt ich nie sieje tylko sami rosną.
filtry też nowe :/ postaram się dziś sprawdzić tą wodą
[ Dodano: 16 Mar 2008 16:32 ]
psikałem wodą po kablach i cewce.... żadnych przebić nie widać... na obrotomierzu cyfrowym obroty wahały się mniej więcej od 645 do 662
[ Dodano: 16 Mar 2008 16:32 ]
psikałem wodą po kablach i cewce.... żadnych przebić nie widać... na obrotomierzu cyfrowym obroty wahały się mniej więcej od 645 do 662
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=147731
[b]Moja perełka nowe zmiany str 2[/b]
[b]Moja perełka nowe zmiany str 2[/b]
- witus29
- Użytkownik
- Posty: 351
- Rejestracja: sob wrz 23, 2006 14:32
- Lokalizacja: małopolska/wadowice
- Kontakt:
U mnie też obroty się wahają mniej więcej w podobnym zakresie.
Popatrz na kopułkę, niekiedy dostaje się do niej wilgoć i takie cuda się dzieją.
Jak nie to to nie wiem.
Ps. Jeżeli zawieszałby się na obrotach lub mocno pływał np. do 2000 to zrób czyszczenie przepustnicy i adaptację.
Pozdro.
Popatrz na kopułkę, niekiedy dostaje się do niej wilgoć i takie cuda się dzieją.
Jak nie to to nie wiem.
Ps. Jeżeli zawieszałby się na obrotach lub mocno pływał np. do 2000 to zrób czyszczenie przepustnicy i adaptację.
Pozdro.
Głupców się nie żałuje ,bo nikt ich nie sieje tylko sami rosną.
Nie radzę, jest to pierwszy duży krok do wymiany wszystkich czujników w przypadku przebicia.witus29 pisze:Wieczorem odpal silnik ,podnieś maskę, i spryskaj te elementy wodą (najlepszy jest taki ręczny rozpylacz jak do mycia szyb), jeżeli coś jest nie tak to powinno być widać .
[ Dodano: Pon Mar 17, 2008 08:10 ]
Też bym od tego zaczął, przeczyść wszystko papierem ściernym, zobacz czy na palcu masz wystarczającą ilość metalu, podobnie styki w kopułce. Ten temat był wielokrotnie poruszany na forum. Poszukaj. W wilgotne dni takie cuda wychodzą.witus29 pisze:Popatrz na kopułkę, niekiedy dostaje się do niej wilgoć i takie cuda się dzieją.
[ Dodano: Pon Mar 17, 2008 08:13 ]
A jeszcze luknij i przeczyść końcówki kabli, tam też lubi zaśniedzieć.
Można też zastanowić się czy to nie wina paliwa, może zmieniłeś miejsce tankowania ?
[ Dodano: Pon Mar 17, 2008 08:15 ]
Czy to nie zamało ? Niewiem tego na pewno, ale chyba powinno być trochę więcej, ale Ty masz inny silnik niż mój.TomiTT pisze:na obrotomierzu cyfrowym obroty wahały się mniej więcej od 645 do 662
- witus29
- Użytkownik
- Posty: 351
- Rejestracja: sob wrz 23, 2006 14:32
- Lokalizacja: małopolska/wadowice
- Kontakt:
kristo pisze:Nie radzę, jest to pierwszy duży krok do wymiany wszystkich czujników w przypadku przebicia.
Tak samo jest jak jeździsz po deszczu, (a spryskiwaczem nie lejesz tyle wody)tak że chyba to jeden grzyb.
kristo pisze:Czy to nie zamało ? Niewiem tego na pewno, ale chyba powinno być trochę więcej, ale Ty masz inny silnik niż mój.
Inny silnik obroty w przedziale od 650-750.
Pozdro
Ostatnio zmieniony pn mar 17, 2008 12:19 przez witus29, łącznie zmieniany 1 raz.
Głupców się nie żałuje ,bo nikt ich nie sieje tylko sami rosną.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 335 gości