Czasami obroty spadają, szarpie i gaśnie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
TomiTT
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 493
Rejestracja: czw lip 12, 2007 19:13
Lokalizacja: Olkusz
Kontakt:

Czasami obroty spadają, szarpie i gaśnie

Post autor: TomiTT » ndz mar 16, 2008 15:18

Witam... zadarzyło mi się kilka razy że jadąc np na 2 biegu ze stałą prędkościa nagle auto przestało reagować na dodawanie gazu... obroty zaczeła spadać... gdy dodawałem gazu szarpał mocno i niechciał się zbierać.... dopiero przegazówka i jada na wysokich obrotach pomagała.... Jakby co to świece mają z 3 tkm NGK V-line.... głównie dzieje się tak gdy jest wilgotno itp

Autem zrobiłem 12 tyś i zdarzył mi się tak około 5 razy i dodam że ogólnie autko jest bardzo dynamiczne
Ostatnio zmieniony ndz mar 16, 2008 15:21 przez TomiTT, łącznie zmieniany 2 razy.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=147731
[b]Moja perełka nowe zmiany str 2[/b]

Awatar użytkownika
witus29
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 351
Rejestracja: sob wrz 23, 2006 14:32
Lokalizacja: małopolska/wadowice
Kontakt:

Post autor: witus29 » ndz mar 16, 2008 15:33

Sprawdź: cewkę, kable, kopułkę, palec.


Głupców się nie żałuje ,bo nikt ich nie sieje tylko sami rosną.

Awatar użytkownika
TomiTT
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 493
Rejestracja: czw lip 12, 2007 19:13
Lokalizacja: Olkusz
Kontakt:

Post autor: TomiTT » ndz mar 16, 2008 15:35

tzn jak to sprawdzić wszystko? Kable widziałem że są BERU a Palec BOSCH
Ostatnio zmieniony ndz mar 16, 2008 15:36 przez TomiTT, łącznie zmieniany 1 raz.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=147731
[b]Moja perełka nowe zmiany str 2[/b]

Awatar użytkownika
witus29
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 351
Rejestracja: sob wrz 23, 2006 14:32
Lokalizacja: małopolska/wadowice
Kontakt:

Post autor: witus29 » ndz mar 16, 2008 15:46

Chodzi mi o sprawdzenie czy nie ma jakichś przebić.
U mnie działo się podobnie.
Wieczorem odpal silnik ,podnieś maskę, i spryskaj te elementy wodą (najlepszy jest taki ręczny rozpylacz jak do mycia szyb), jeżeli coś jest nie tak to powinno być widać .
Ja tak sprawdzałem i okazało się, że cewka miała przebicie.

Ps. Wymieniałeś filtr paliwa? Jak nie to też to zrób.


Głupców się nie żałuje ,bo nikt ich nie sieje tylko sami rosną.

Awatar użytkownika
TomiTT
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 493
Rejestracja: czw lip 12, 2007 19:13
Lokalizacja: Olkusz
Kontakt:

Post autor: TomiTT » ndz mar 16, 2008 16:23

filtry też nowe :/ postaram się dziś sprawdzić tą wodą

[ Dodano: 16 Mar 2008 16:32 ]
psikałem wodą po kablach i cewce.... żadnych przebić nie widać... na obrotomierzu cyfrowym obroty wahały się mniej więcej od 645 do 662


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=147731
[b]Moja perełka nowe zmiany str 2[/b]

Awatar użytkownika
witus29
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 351
Rejestracja: sob wrz 23, 2006 14:32
Lokalizacja: małopolska/wadowice
Kontakt:

Post autor: witus29 » pn mar 17, 2008 08:27

U mnie też obroty się wahają mniej więcej w podobnym zakresie.
Popatrz na kopułkę, niekiedy dostaje się do niej wilgoć i takie cuda się dzieją.
Jak nie to to nie wiem.
Ps. Jeżeli zawieszałby się na obrotach lub mocno pływał np. do 2000 to zrób czyszczenie przepustnicy i adaptację.
Pozdro.


Głupców się nie żałuje ,bo nikt ich nie sieje tylko sami rosną.

Awatar użytkownika
kristo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: czw lut 09, 2006 10:19
Lokalizacja: Pasłęk

Post autor: kristo » pn mar 17, 2008 09:07

witus29 pisze:Wieczorem odpal silnik ,podnieś maskę, i spryskaj te elementy wodą (najlepszy jest taki ręczny rozpylacz jak do mycia szyb), jeżeli coś jest nie tak to powinno być widać .
Nie radzę, jest to pierwszy duży krok do wymiany wszystkich czujników w przypadku przebicia.

[ Dodano: Pon Mar 17, 2008 08:10 ]
witus29 pisze:Popatrz na kopułkę, niekiedy dostaje się do niej wilgoć i takie cuda się dzieją.
Też bym od tego zaczął, przeczyść wszystko papierem ściernym, zobacz czy na palcu masz wystarczającą ilość metalu, podobnie styki w kopułce. Ten temat był wielokrotnie poruszany na forum. Poszukaj. W wilgotne dni takie cuda wychodzą.

[ Dodano: Pon Mar 17, 2008 08:13 ]
A jeszcze luknij i przeczyść końcówki kabli, tam też lubi zaśniedzieć.
Można też zastanowić się czy to nie wina paliwa, może zmieniłeś miejsce tankowania ?

[ Dodano: Pon Mar 17, 2008 08:15 ]
TomiTT pisze:na obrotomierzu cyfrowym obroty wahały się mniej więcej od 645 do 662
Czy to nie zamało ? Niewiem tego na pewno, ale chyba powinno być trochę więcej, ale Ty masz inny silnik niż mój.



Awatar użytkownika
witus29
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 351
Rejestracja: sob wrz 23, 2006 14:32
Lokalizacja: małopolska/wadowice
Kontakt:

Post autor: witus29 » pn mar 17, 2008 12:18

kristo pisze:Nie radzę, jest to pierwszy duży krok do wymiany wszystkich czujników w przypadku przebicia.

Tak samo jest jak jeździsz po deszczu, (a spryskiwaczem nie lejesz tyle wody)tak że chyba to jeden grzyb.
kristo pisze:Czy to nie zamało ? Niewiem tego na pewno, ale chyba powinno być trochę więcej, ale Ty masz inny silnik niż mój.

Inny silnik obroty w przedziale od 650-750.
Pozdro
Ostatnio zmieniony pn mar 17, 2008 12:19 przez witus29, łącznie zmieniany 1 raz.


Głupców się nie żałuje ,bo nikt ich nie sieje tylko sami rosną.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 228 gości