...po wymianie rozrządu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

techon
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: czw sie 25, 2005 13:53
Lokalizacja: Warszawa

...po wymianie rozrządu

Post autor: techon » śr wrz 14, 2005 17:04

Czy możliwe, że jest zle ustawiony rozrząd?
Po wymianie paska i napinaczy wydaje mi się, że 1,9tdi 110KM, zrobił sie bardziej mułowaty, wolniejszy?!
Czy może być przestawiony zapłon, jezeli odpalanie jest OK, głośnośc pracy tez wydaje się OK!?
Dzieki



Awatar użytkownika
Golf GTi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: pt lip 29, 2005 20:54
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: Golf GTi » śr wrz 14, 2005 17:30

o to dziwna sprawa , ale ci pewnie zaplon przestawili



Awatar użytkownika
tomek26106
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: wt sty 25, 2005 16:46
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
Kontakt:

Post autor: tomek26106 » śr wrz 14, 2005 19:16

albo zapłon, albo rozrząd przestawiony, nie dymi na biało albo czarno??, sprawdz spalanie.



figurel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: sob paź 02, 2004 08:14
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: figurel » śr wrz 14, 2005 20:22

Mówimy o silniku TDI i jeżeli za pojęciem "zapłon" kryje się kąt początku wtrysku to ok. Ale nie ma on wpływu na pracę silnika, decydujące znaczenie ma przy rozruchu. Jeśliby wypadł poza wartości zadane - po wymianie rozrządu trzeba go sprawdzić VAG-iem - byłyby trudności z odpaleniem silnika. O tym kolega nie pisze. Podczas jazdy zaś komp sam sobie o początku wtrysku decyduje. Gdyby zaś rozrząd był przestawiony to techon byłby pewny że "zrobił sie bardziej mułowaty, wolniejszy?! ". Objawy byłyby wyraźne; słaby, kopci...... Diagnostyka VAG-iem bardzo by pomogła.



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » śr wrz 14, 2005 20:43

przestawienie rozrządu o ząbek w TDI to masakra, a przy okazji posypałby się kąt wtrysku i jak juz napisano wczesniej byłby ból z odpalaniem.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

techon
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: czw sie 25, 2005 13:53
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: techon » czw wrz 15, 2005 15:27

Sprawdziłem dokładniej, wydaj mi się, że przyczyna tkwi w zapowietrzaniu się układu paliwowego! Po przegazowaniu za filtrem pojawiają się od razu pęcherzyki powietrza?
Jak to zdiagnozować!?
Ale sprawdzić komupterem pewnie nie zaszkodzi!?



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » czw wrz 15, 2005 16:18

będą sie pojawiac, tak już tdi ma - szukaj dalej...


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

piotr1979
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 538
Rejestracja: ndz cze 26, 2005 13:39
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Post autor: piotr1979 » czw wrz 15, 2005 17:35

Corvax pisze:będą sie pojawiac, tak już tdi ma - szukaj dalej...
to te barany co wymianialy niech szukaja. :bigok:


passat b5 fl ,galaxy 1.9tdi 2005r auy,ALHAMBRA 1.8T AJH,honda civic ufo type r

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » czw wrz 15, 2005 18:17

O ile faktycznie to ich wina - przyczyn może byc mnóstwo wraz z autosugestią :)

A tak na powaznie auto by warto było zdiagnozowac i zhamować przy okazji, zeby zobaczyć gdzie te kuce uciekły :). Przyjrzałbym się też katalizatorowi.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

techon
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: czw sie 25, 2005 13:53
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: techon » pn wrz 19, 2005 10:40

...problem jednak tkwi w zapowietrzaniu się układu paliwowego(cały czas lecą bąble za filtrem)!
tYLKO GDZIE- FILTR JEST NOWY! a więc jedynie może gdzieś puszczać na podgrzewaczu na filtrze (tak to się chyba nazywa)?
Jak myslicie!?
wydaje mi się, że to to, bo połączyłem bez filtra i było ok! -bęz bąbli( jezdzic nie jezdziłem)!



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pn wrz 19, 2005 13:01

U mnie tez lecą, nie pomogło nawet wymienianie przewodów - ale problemów z tego powodu nie mam.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

techon
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: czw sie 25, 2005 13:53
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: techon » pn wrz 19, 2005 13:37

Corvax pisze:U mnie tez lecą, nie pomogło nawet wymienianie przewodów - ale problemów z tego powodu nie mam.
to znaczy, ze nie ma żadnej straty mocy!? U mnie objawaja się, tym że jest muł!
Jezeli wciskam ostro na 3 to przy około 3500tys obr, wyraznie przerywa i przestaje ciągnąc!? MOze to cos innego?



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pn wrz 19, 2005 13:48

A to z kolei moze byc notlauf - tryb awaryjny - auto na VAGa trzeba zaprowadzić diagnoza dynamicznie


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

techon
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: czw sie 25, 2005 13:53
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: techon » wt wrz 20, 2005 09:31

...a co to jest notlauf?
...i ew. jak wygląda zawór N75- Czy to jest taki mały z wtyczką i 2 wężykami, miesci sie obok filtra?
no i co z tymi pęcherzykami powietrza za filtrem!? Gdzie może być nieszczelność?
Dzięki za info.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 298 gości