[mk3] [1.9 TD AAZ] obroty na biegu jalowym

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mulder
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: ndz cze 12, 2005 20:43
Lokalizacja: Bydgoszcz (4DON)
Kontakt:

[mk3] [1.9 TD AAZ] obroty na biegu jalowym

Post autor: mulder » śr wrz 14, 2005 11:30

Witam!!

mam pytakno do szanownych panstwa ;-) jakie powinny byc obroty na biegu jalowym w 1.9 TD AAZ ? u mnie jest 1000 niezaleznie od nagrzania silnika

pytanko nr dwa banalne, ale nie chce juz nic polamac... to jak sie wyjmuje popielniczke w mk3 na zadna strone nie moge jej wyjac a szarpac za bardzo nie chce ;-)



Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

Co do obrtów to jest tak....

Post autor: Razal » śr wrz 14, 2005 11:48

na biegu jałowym powinno być ok 800/850 obr. więc masz, albo trochę za wysokie, albo poprostu błędne wskazania obrotomierza


A co do popielniczki to jest w niej taki chropowaty wypust, naciśnij na niego i wyciągaj do siebie i będzie :bigok:

Pozdrooo...


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

Awatar użytkownika
mulder
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: ndz cze 12, 2005 20:43
Lokalizacja: Bydgoszcz (4DON)
Kontakt:

Post autor: mulder » śr wrz 14, 2005 11:57

Razal pisze:A co do popielniczki to jest w niej taki chropowaty wypust, naciśnij na niego i wyciągaj do siebie i będzie
to chyba tego nie mam :/ ale bede probowal...

a czym moga byc spowodowane te za wysokie obroty ?



Awatar użytkownika
dzikusek99
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 254
Rejestracja: sob maja 21, 2005 15:53
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: dzikusek99 » śr wrz 14, 2005 12:06

Hej z popielniczka mialem to samo. rzeczywiscie n adole jak wyciagniesz jest taki przycik i jak go wcisniesz poieplniczka wyjdzie bez problemow. Co do obrotow mialem 880 po regeneracji pompy wtryskowej mam 800- 850 pozdrawiam



Awatar użytkownika
mulder
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: ndz cze 12, 2005 20:43
Lokalizacja: Bydgoszcz (4DON)
Kontakt:

Post autor: mulder » śr wrz 14, 2005 12:17

hmmm czyli wynika ze musze odwiedzic jakiegos magika od DIESEL'i :-(



greg

Post autor: greg » śr wrz 14, 2005 12:46

ja mam 950 po zagrzaniu a 1000 jak zimny. fakt to 1y a nie AAZ ale konstrukcyjnie tak samo.



Awatar użytkownika
dudi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: wt mar 15, 2005 20:44
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: dudi » śr wrz 14, 2005 12:49

albo jesli nowy nabytek to czasem na pompie podkrecaja na szybciora pod sprzedaz.


.....::::: DIESEL POWER :::::.....

ZYBI 67

Post autor: ZYBI 67 » śr wrz 14, 2005 13:37

WITAM JA MIALEM PODOBNIE I WYMIENILI NIE ZNAM NAZWY ALE MOZNA TO POROWNAC DO AUTOMATYCZNEGO SSANIA CZUJNIK KTORY POCIAGA LINKE OD OBROTOW KTORY JEST PRZY POMPIE LUB WYSTARCZY REGULACJA JEST TO CZASOCHLONNE BO RAZ MUSI BYC SILNIK CIEPLY A NASTEPNIE ZIMNY KAZDY WARSZTAT DIESLA ZROBI TO POWODZENIA A PRZY OKAZJI W TYM SILNIKU PO ZMIANIE PASKA POWINNO USTAWICSIE KAT WTRYSKU



Awatar użytkownika
Arcturus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 473
Rejestracja: śr sie 03, 2005 14:06
Lokalizacja: Gorlice

Post autor: Arcturus » śr wrz 14, 2005 14:08

Ja mam 900-950 i jest ok! a 800 to troce malo mnie sie wydaje ale do 1000 jest generalnie ok I NIEMA SIE CO GORĄCZKOWAC



enterro
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: czw lut 10, 2005 10:36
Lokalizacja: Toruń

Obroty

Post autor: enterro » śr wrz 14, 2005 16:06

Wszystko masz w porządku więc nie rób nic bo zepsujesz. U mnie także 1000 i silnik chodzi jak zegarek. Nominalnie wg książki 950, ale to granica błędu obrotomierza. Możesz sprawdzić przełączając licznik elektroniczny (wyświetlacz) w tryb pomiaru obrotów.



Awatar użytkownika
cruc
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 235
Rejestracja: ndz mar 06, 2005 14:55
Lokalizacja: warm-maz.
Kontakt:

Post autor: cruc » śr wrz 14, 2005 18:37

W moim jest 1000



Awatar użytkownika
mulder
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: ndz cze 12, 2005 20:43
Lokalizacja: Bydgoszcz (4DON)
Kontakt:

Post autor: mulder » śr wrz 14, 2005 18:54

aha no to narazie tak zostawie :D a jak juz napisal dudi, to jest nowy nabytek za cale 1350 ojro :D wiec nie narzekam ;-) dzieki chlopaki za pomoc



Awatar użytkownika
cruc
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 235
Rejestracja: ndz mar 06, 2005 14:55
Lokalizacja: warm-maz.
Kontakt:

Post autor: cruc » śr wrz 21, 2005 16:12

Dzisiaj na obrotomierzu mam 550obr/min chmm.....Silnik chodzi normalnie,czyli obrotek nawalił ?.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 156 gości