Problem z silnikiem, spadajace obroty

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Kris74
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: czw mar 13, 2008 19:51
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Kris74 » ndz mar 16, 2008 13:34

Dzięki za informacje o paliwie chyba rzeczywiście niepotrzebnie przepacam, następne tankowanie to bp 95, chyba ze znajde A 92?



Awatar użytkownika
nerlst
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: ndz sty 28, 2007 00:21
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: nerlst » ndz mar 16, 2008 14:35

Przewody WN za 50zł? Nie wróże im długiej bezawaryjnej pracy. Porządne przewody, świece, kopułka i palec to podstawa. Jeśli oszczędzasz na tych podzespołach to trudno będzie zdiagnozować usterkę, bo niby nowe, więc nie brane pod uwagę, a jednak może być przyczyną. 4 miech temu ojciec kupił kopułkę i palec EPS do MK3... już są do wymiany. Niestety przeważnie kupowanie tanich części to wyrzucanie pieniędzy w błoto.


pzdr


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=130709&postdays=0&postorder=asc&start=0

Kris74
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: czw mar 13, 2008 19:51
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Kris74 » ndz mar 16, 2008 16:24

Gdybym wiedzial to wczesniej, napewno kupilbym te sprawdzone i polecane :( teraz mi szkoda troche zmieniac kable, bo nowe mam dopiero od trzech dni. Napiszcie mi jaka firme polecacie jesli chodzi o przewody, swiece, kopoka i palec. Co do przewodow to narazie polecaja wszyscy BERU i chyba NKG.

Poza tym powiedzcie mi, co zrobic, jesli swiece sa przypalone na czarno, a jedna z nich zalewa, czy przed wymiana swiec powienienem, przeprowadzic remont lub regulacje gaznika?



Awatar użytkownika
Jessy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: wt paź 30, 2007 09:07
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Jessy » ndz mar 16, 2008 18:11

A 92 jest dostępne na Ukrainie, ja tankuje srednio co miesiąc.


Lewy pas zaglądasz śmierci w twarz...a tak na marginesie... " CZERWONE SĄ SZYBSZE..:D "

Awatar użytkownika
Ryś Stepowy
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 508
Rejestracja: śr mar 09, 2005 18:58
Lokalizacja: Dżersej Siti DDZ
Kontakt:

Post autor: Ryś Stepowy » pn mar 17, 2008 19:15

Witam! Podłączam się do tematu. Mam to samo. Sprawdziłem juz prawie wszystko: Świece, Cewke, Moduł zapłonowy, Kable podmieniałem z innymi - dalej szarpie - został tylko czujnik Halla do sprawdzenia i myśle ze to on szwankuje. Problem jest tylko taki ze u nas (MH) trochę ciezko go wydłubać.



agrala
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4119
Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: agrala » pn mar 17, 2008 21:22

nerlst pisze:Przewody WN za 50zł? Nie wróże im długiej bezawaryjnej pracy. Porządne przewody, świece, kopułka i palec to podstawa. Jeśli oszczędzasz na tych podzespołach to trudno będzie zdiagnozować usterkę, bo niby nowe, więc nie brane pod uwagę, a jednak może być przyczyną. 4 miech temu ojciec kupił kopułkę i palec EPS do MK3... już są do wymiany. Niestety przeważnie kupowanie tanich części to wyrzucanie pieniędzy w błoto.


pzdr
zgadzam sie
raz kupilem przewody karger za 70 zl i po 6 miechach byl ich koniec
lepiej kupic boscha lub ngk



Awatar użytkownika
Ryś Stepowy
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 508
Rejestracja: śr mar 09, 2005 18:58
Lokalizacja: Dżersej Siti DDZ
Kontakt:

Post autor: Ryś Stepowy » pn mar 17, 2008 22:21




tusek88
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pn mar 17, 2008 22:13
Lokalizacja: Radom

Post autor: tusek88 » pn mar 17, 2008 23:07

witam włącze się do tematu
niestety koledze ktory go zaczal zbyt nie pomoge :( nie znam sie na tym za bardzo, jeszcze sie tego wszystkiego ucze:) ale mam (być moze) podobny problem z 2 samochodami ale mniej drastyczne.
1 - moj golfik 3 1.6 na pelnym wtrysku.. na zimnym silniku jak ma ssanie jest ok ale jak sie zagrzeje to dojerzdzajac do skrzyzowania po wcisnieciu sprzegla czasem zdarza mu sie zgasnac.. jest to o tyle uciazliwe ze silnika wogole nie slychac z kabiny na biegu jalowym wiec bez patrzenia na obrotomierz nie wiem czy zgasl czy nie. domyslam sie ze to silnik krokowy ale chcialbym uslyszec opinie kogos kto sie zna.
2 - troszke powazniejsze. w passacie b4 2.0 ojca sa problemy na zimnym silniku po przelaczeniu na gaz. da mu sie gazu (na postoju) i pusci zeby wrocil na bieg jalowy to sie przydusza i skacza obroty przez moment. nawet gdy wcisne troche gaz to nic nie pomaga bo trzeba wcisnac wiecej. na zimnym silniku ciezko wyjechac z ciasnego miejsca parkingowego bo co chwila gasnie.. trzeba ciagle wysokie obroty trzymac. co moze byc przyczyna? silnik krokowy byl czyszczony i troszke sie polepszylo ale nadal ciezko go utrzymac na zimnym. i drugie pytanko do "paska": na benzynce gdy sie zagrzeje na jalowym obroty skacza miedzy ok 700-900 bardzo nierowno pracuje (na samej benzynie. na gazie chodzi rowno) co moze byc powodem? sporo problemow z elektryka silnika mialem w tym samochodzie. zdazalo sie ze w trakcie jazdy na benzynie porpostu nagle nie szedl jakby sie pomka wylaczala ale zostala wymieniona i nie pomoglo. dopiero bezpiecznik gdzies (nie wiem gdzie bo mnie nie bylo przy tym) w instalacji gazowej zostal wymieniony i troszke pomoglo. jutro jade do mechanika moze cos poradzi.
poki co dzieki za ewentualne podpowiedzi napisze jak bedzie jutro cos wiadomo pozdrawiam



Kris74
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: czw mar 13, 2008 19:51
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Kris74 » śr mar 19, 2008 22:27

Naprawiony.

Dzisiaj odebralem samochod od mechanika, zalozyl nowe swiece NGK i sprawdzil elektryke, tak wiec czujnik halla dobry, zero przebic na kablach....nie bede wymienial calej elektryki, poprostu w skrocie napisze ze jest sprawna, kable za 50 zl pomogly, zobaczymay na jak dlugo ? Olej na gwincie czwartej swiecy, dodstal sie z nieszczelnego czujnika cisnienia oleju (czy czegos tam ?). Podejzenia sa ze uszczelka pod gaznikiem moze byc zniszczona.

Auto narazie jezdzi dobrze, nie szarpie, nie gasnie, zapala za pierwszym razem, jak cos wyskoczy to pewnie jeszcze napisze. Narazie dziekuje wszystkim, ktorzy sie wlaczyli do dyskusji, dzieki Wam duzo sie dowiedzialem, przede wszystki, gdzie szukac usterki.

Pozdrawiam!!!

[ Dodano: 07 Kwi 2008 19:31 ]
Wracam do tematu.
Po tych wszystkich naprawach o ktorych pisalem wczesniej, samochod zachowywal sie bez zmian, znowu gasl, dziura w gazie, nierowna praca silnika. Kable i swiece wymienione, elektryka sprawdzona, wszystko ok. Okazalo sie co innego, gaznik zostal rozebrany na czesci i porzadnie wyczyszczony, poniewaz okazalo sie ze byl zawalony brudem totalnie. Teraz chodzi idealnie (prawie), leje V-Power, silnik ciszej chodzi i nie gasnie :P.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 231 gości